Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja pilasi hiukseni

Vierailija
17.05.2025 |

Olin kasvattanut otsatukkaa pois ja ne olivat jo olkapäille asti. Pyysin häntä leikkaamaan kaikki hiukseni saman mittaiseksi etteivät ne erotu joukosta. Sitten hän alkoikin "harventamaan" otsahiuksiani tms. että ne sulautuisivat joukkoon. Olin yrittänyt tätä jo kahden kampaajan kanssa ennen eikä piikkisuoria hiuksiani pysty leikata niin, että ulospäin kasvatetut otsahiukseni eivät erotu joukosta jos ne eivät ole samanpituisia muiden hiusten kanssa. Siksi siis pyysinkin, että leikkaa olkapäämittaisiksi hiukseni. En ymmärrä miten hän pystyi lyhentämään otsahiuksiani ainakin 12cm. Minulla kestää vuosi kasvattaa ne uudelleen ulos! Itkettää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu leikkaa itse.

Vierailija
2/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo ratkaisu leikkaa itse.

Pakko ensi kerralla, mutta en halua polkkatukkaa eli pitää odottaa vuosi ennen kuin voin leikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi- Sanoitko hänelle että tätä et toivonut 

Vierailija
4/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi niin, että kampaaja leikkasi sivujakauksella olevan otsatukkani keskijakaustyyliseksi. Kampaajan tyttärenä vähän oudoksuen seurasin, että miten tuosta leikkautavasta syntyy otsatukka sivujakauksella, mutta en saanut suutani auki. Ajatelin, että kai hän sentään sitten paremmin tietää. Mutta otsatatukka keskijakauksella siitä sitten tuli. Onneksi äiti on antanut minulle vanhat kampaamosaksensa ja leikkasin otsatukan sivujakausmaallliin sitten itse. Taas kerran. Tämän kampaamon jälkeen pitää aina jotain itse korjailla. Mutta kun se on niin edullinen. Olen monta kertaa meinannut vaihtaa kampaamoa, mutta aina sinne kumminkin poikkean hintasyistä. Äiti on jo eläkkeellä, eikä näe kunnolla ja asuu eri paikkakunnallakin. 😂

Hiuksissa on se hyvä puoli, että ne kasvavat. Kun ottaa sen asenteen, ei niin paljon harmita ne susileikkaukset.

Vierailija
5/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuuntele. "minä olen kampaaja, minä kyllä tiedän", saattavat sanoa.

Vierailija
6/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi- Sanoitko hänelle että tätä et toivonut 

En sanonut. Aluksi ajattelin, että se on vaan hiusta ja kasvaa takaisin kun huomasin, että se rupesi muokkailemaan otsahiustani. Lopussa kyllä rupesi harmittamaan tosi paljon kun rupesi näyttämään siltä, että joudun odottaa toisen vuoden ennen kuin pääsen eroon siitä. Toki sanoin, että vähän voi kerrostaa yms. Olisi pitänyt sanoa, että leikkaa vaan suoraan eikä jättää mitään mistä voisi luulla, että kannattaa lyhentää otsahiuksia. En vaan ajatellut, että jotain tällaista voisi edes tapahtua.

Vierailija
7/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piti tehdä loiva permis, mutta sain afron. Hiuksia piti lyhentää vain hieman, mutta lähti ainakin 10cm. Vituttaa. 

Vierailija
8/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vttu minkä teki!

Vierailija
9/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli kommunikaatio ongelma eli väärin- käsitys. Sinä olisit voinut kertoa tarkasti mitä haluat ja mitä et halua. Kampaaja on saanut käsityksen että otsahiukset pitää leikata.

Toisaalta myös kampaaja olisi voinut kysyä onko ymmärtänyt oikein. Molemmat luulitte varmasti ymmärtäneenne oikein eli olevanne samalla aallonpituudella. 

Vierailija
10/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni harmaantuivat kun olin 30 ja nyt nelikymppisenä ei ole harmaista hiuksusta enää haittaa kun kaljuunnuin täysin. Pierettää.

Vierailija
11/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin tuoliin ja muutuit patsaaksi?

Vierailija
12/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa se lärvisi

Vierailija
13/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join koko viime yön kaljaa aamuun asti ja nyt on hiukset kipeänä. Oksettaa.

Vierailija
14/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää kampaajalla, en voi. Mietin kotona jo tarkasti, miten selitän. Otan kuvia mukaan, sanon selvästi, mitä haluan ja mitä  en halua. Tuloksena on niin erilainen lopputulos, että naurattaisi jos ei itkettäisi. Olen nykyään aika hyvä leikkaamaan itse ja saan mitä haluan ja ihan ilmaiseksi. Ihan takaa mieheni leikkaa ohjeitteni mukaan ja osaa jo ihan hyvin hänkin. Kampaajalle en enää mene. 

Muistan kerran vuosia sitten, kun kampaaja föönasi ja väkersi takahiuksiani pitkään ja tuloksena pääni oli kuin iso pallo. Mietin, että meniköhän hän nauramaan takahuoneeseen, kun jouduin menemään kadulle pallopääni kanssa? Ihmiset tuijottivat bussissa. Kotona kastelin hiukseni heti. Leikkauskin oli huono, mutta sentään pääsin pallopäästä. 

Vierailija
15/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaaja kampasi hiukseni! Naurattaa.

Vierailija
16/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy enää kampaajalla, en voi. Mietin kotona jo tarkasti, miten selitän. Otan kuvia mukaan, sanon selvästi, mitä haluan ja mitä  en halua. Tuloksena on niin erilainen lopputulos, että naurattaisi jos ei itkettäisi. Olen nykyään aika hyvä leikkaamaan itse ja saan mitä haluan ja ihan ilmaiseksi. Ihan takaa mieheni leikkaa ohjeitteni mukaan ja osaa jo ihan hyvin hänkin. Kampaajalle en enää mene. 

Muistan kerran vuosia sitten, kun kampaaja föönasi ja väkersi takahiuksiani pitkään ja tuloksena pääni oli kuin iso pallo. Mietin, että meniköhän hän nauramaan takahuoneeseen, kun jouduin menemään kadulle pallopääni kanssa? Ihmiset tuijottivat bussissa. Kotona kastelin hiukseni heti. Leikkauskin oli huono, mutta sentään pääsin pallopäästä. 

Älä rutise pallopää!

Vierailija
17/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle piti tehdä loiva permis, mutta sain afron. Hiuksia piti lyhentää vain hieman, mutta lähti ainakin 10cm. Vituttaa. 

Permis on hankala, permis onnistuu joskus samoilla tavoilla hyvin ja joskus ei.

Laita afroon hiusten hoitoaineita, uskon että siitä tulee kesään mennessä kaunis. Kai ne hiukset lyhenee permanentissa.

En ole kampaaja.

Vierailija
18/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä peppuun asti oleva vaalea tukka. Pyysin mustia raitoja. Kampaaja teki koko pään täyteen minipieniä mustia raitoja, jotk sekoittuivat. Lopputulos --> tukka näytti tasaisen harmaalta. Jee. Värjäsin koko tukan sitten mustaksi.

Vierailija
19/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa ihmetyttää, kun itsellä on aina päinvastainen ongelma eli kampaajat eivät rohkene leikata kunnolla pois, vaikka yritän siihen kannustaa. Kaikilla muilla tuntuu olevan tämä sama tarina, eli kampaaja aina leikkaa liikaa.

Vierailija
20/27 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Permis on hankala, permis onnistuu joskus samoilla tavoilla hyvin ja joskus ei.

Laita afroon hiusten hoitoaineita, uskon että siitä tulee kesään mennessä kaunis. Kai ne hiukset lyhenee permanentissa.

En ole kampaaja.

Kiitos 💐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän