VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Mitä ihmeen kitinää täällä pidetään ja vingutaan, kun tuloksia ei vielä tule. Selkeästi on ilmoitettu, että viimeistään 9.7 ne tulee, niin miksi tämä hysteria täällä?!?! RASITTAVAA!!
Menkää vaikka lenkille.
Joillekin tämä on iso juttu. Lisäksi viivojen ilmestyminen on yleensä tarkoittanut sitä, että tulokset tulee pian.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kitinää täällä pidetään ja vingutaan, kun tuloksia ei vielä tule. Selkeästi on ilmoitettu, että viimeistään 9.7 ne tulee, niin miksi tämä hysteria täällä?!?! RASITTAVAA!!
Menkää vaikka lenkille.
Toisille tämä keskusteluryhmä toimii tärkeänä vertaistukena. Täällä oleminen ja juttujen lukeminen on vapaaehtoista ja jos ne ahdistavat, kannattaa itse jättää välistä täällä "notkuminen".
Mene itse jos häiritsee ja anna muiden vinkua :D
Eikä kasvatusala ole pantannut tieto viimeisille päiville, aina ku oon hakenut ko. alalle (5 kertaa) niin edellisellä viikolla tullut kuin milloin viim. pitää ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaikka lenkille.
Sinä voisit painua hiiteen täältä. Oisin käyttäny rumempaa sanaa mutta ei pysty 😡
Toisille tämä keskusteluryhmä toimii tärkeänä vertaistukena. Täällä oleminen ja juttujen lukeminen on vapaaehtoista ja jos ne ahdistavat, kannattaa itse jättää välistä täällä "notkuminen".[/quote]
No kun nimenomaan vertaistukea ja muuta, eikä vaan tuota rasittavaa öyhötystä, että "KUN EI VIELKÄKÄÄN TULE!! TULEEKOHAN MINUUTIN PÄÄSTÄ???? ONKO NIITÄ VIIVOJA???"
Millasia opeja teistä oikeesti tulisi, jos ei pää pysy edes nyt mitenkään kasassa?!
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaikka lenkille.
Toivottavasti et hakenu opettajaks
Vierailija kirjoitti:
Toisille tämä keskusteluryhmä toimii tärkeänä vertaistukena. Täällä oleminen ja juttujen lukeminen on vapaaehtoista ja jos ne ahdistavat, kannattaa itse jättää välistä täällä "notkuminen".
No kun nimenomaan vertaistukea ja muuta, eikä vaan tuota rasittavaa öyhötystä, että "KUN EI VIELKÄKÄÄN TULE!! TULEEKOHAN MINUUTIN PÄÄSTÄ???? ONKO NIITÄ VIIVOJA???"
Millasia opeja teistä oikeesti tulisi, jos ei pää pysy edes nyt mitenkään kasassa?!
Surkeeta provosointia, tsemppiä sulle :-)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kuinka sinä arvostelet keskustelun perusteella millaisia opettajia muista tulisi. En tiedä mihin koulutukseen itse olet hakemassa, mutta usein lapset osaavat olla todella kärsimättömiä, ja itse et kestä täällä kun muutama ihminen panikoi tuloksista. Tässä on kuitenkin kyse ihmisten elämistä ja tulevaisuudesta sekä unelmista. Vähän empatiakykyä nyt käyttöön, jos kerran itse olet myös kasvatusalalle hakemassa, sitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyviä opettajia koska me välitetään paljon ja tää on meidän unelma
No selkeesti jollain on rusahtanut rusinat :D Chillaa ja anna muitten jännäillä!
Millasia opeja teistä oikeesti tulisi, jos ei pää pysy edes nyt mitenkään kasassa?! [/quote]
Tämä juuri!!!!
Jos ärsyttää nii ei kannata seurata tätä keskustelua
Kun kaikki jo menettänyt toivon tuloksien tulemisesta tältäpäivältä, niin onko siinä joku sääntö että ennen klo 13 voi ainoastaan tulla tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki jo menettänyt toivon tuloksien tulemisesta tältäpäivältä, niin onko siinä joku sääntö että ennen klo 13 voi ainoastaan tulla tulokset?
Eilen tuli joitain vielä klo 14 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri!!!!
Miks ei saisi jännittää tuloksia ja keskustella asiasta? Se on jännää kun niitä viivoja ilmestyy :D Tämä vaan tarkottaa sitä, että välitetään paljon. Kyllä mulla ainakin pysyy pää kasassa mutta vaan jännittää tulosten odottaminen. Välitätkö muka oikeasti koulupaikastasi jos et malta odottaa tuloksia? Tuskinpa.
Turun yleinen tullut?? Mulla siis itsellä kadonnut kaikki varasijat jo viikko sitten alemmista hakutoiveista samalla kun tampereelle tuli kohta tuloksille. Nyt näkyy turun yleisen kohdalla ensikertalaisten pisteraja sitten :D omia tietojani en nää enkä oo ensikertalainen.
Mulle tuli nyt turun yleisen varasija opintopolkuun
Niin, voihan tulokset tulla vasta ensi viikolla. Tai vasta 9.7. Mutta toivotaan, että palkit ja viivat kertoo, että ei niin kauan tarvis enää odotella.