VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Nuuskis kirjoitti:
Olikohan viime vuonna 13-14 aikaan tulleet tulokset? Muistaako kukaan?
Mulla on sellanen muistikuva et tulivat iltapäivällä
Nuuskis kirjoitti:
Muistelisin et ois tullu 12 jälkee🤔
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutama tunti vielä menee…
Ei tule tänään, sanookaa minun sanoneeni.
Aikaisintaan huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskis kirjoitti:
Muistelen myös et viime vuonna kävi sillee et kävin opintopolussa ja mulle oli ilmestyny viivat ja sit joku puol tuntia sen jälkeen tuli sähköpostilla tulokset
Joo, viime vuonna tuli mun mielestä aika nopeasti 'viivojen' jälkeen tulokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutama tunti vielä menee…
Ei tule tänään, sanookaa minun sanoneeni.
Aikaisintaan huomenna.
Uskon sama, toisin toivon että tulisi jo tänään.
Muistelen, että viime vuonna sain sähköpostin vasta klo 16-17. Tosin en päässyt sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskis kirjoitti:
Muistelen myös et viime vuonna kävi sillee et kävin opintopolussa ja mulle oli ilmestyny viivat ja sit joku puol tuntia sen jälkeen tuli sähköpostilla tulokset
Joo viimevuonna tuli 14 mais, katsoin ko kaveri laittanu kuvan kun päässyt mulle heti ko tulokset immesryi.
Täällä kans Tampereen maisterin suhteen ei näy viivan viivaa. ARGH. Ärsyttää kun viime vuonna piti tulla viim. 15.7 mennessä mut puolisolle tuli tästä samasta koulutusohjelmasta jo 23.6, kun itte saa jännäkakka housuissa odotella ja päivitellä näitä sivuja 24/7 (tiedän, oon "hieman" neuroottinen) eikä tulosta näy tai kuulu XD
Päivitän vuorotellen tätä keskustelua, sähköpostia ja opintopolkua siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans Tampereen maisterin suhteen ei näy viivan viivaa. ARGH. Ärsyttää kun viime vuonna piti tulla viim. 15.7 mennessä mut puolisolle tuli tästä samasta koulutusohjelmasta jo 23.6, kun itte saa jännäkakka housuissa odotella ja päivitellä näitä sivuja 24/7 (tiedän, oon "hieman" neuroottinen) eikä tulosta näy tai kuulu XD
Et oo yksin neuroottisuuden kanssa, minäkin päivitän vuorotellen tätä keskustelua, HY-sivua ja opintopolkua! :D
On kyllä itsellä ainakin niin lähellä että lähtee järki tän odottelun kanssa 🙃 voisiko ne vaan tulla jo 😭 menee päivät pilalle kun ei tuloksia näy eikä kuulu
Mäkään en pysty tekemään mitään järkevää.
Hirveätä kuvitella, että tänään mahdollisesti saan silmilleni tekstin ”et saanut opiskelupaikkaa”…..
Ennustan että tulokset tulevat klo 13:00 :D
Se on aina kierolla tavalla kiva kuulla ettei oo ainut joka kärsii... :') Ääääh! Viime viikolla ennen juhannusta olin 99% varma että tulokset tulee, just siks kun puolisokin sai. Mun aina niin täydellisesti toimiva intuitiokin sanoi että nyt ne tulee, hetkenä minä hyvänsä. Tämän seurauksena saatoin parhaimmillaan päivittää Opintopolkua 5min välein... Nyt mulla on kesäloma ja sama jatkuu, ja siinä se loma sit meneekin. XD
Oon samaa mieltä porukan kanssa siitä, että kaikkien tulosten pitäis tulla tiettynä päivänä. Kenenkään ei tarvis stressata tai tuhlata aikaansa turhaan viikkotolkulla, kun osa saa toukokuun puolella ja osa viime tingassa... siinä on pitkä aika välissä.
Ei taida olla palkkia ja sitä lisätieto hommaa vielä kaikkien yliopistojen kohdalla.
Munkin mielestä olisi kiva, jos olis joku _tietty_ päivä milloin tulokset tulisi.
Vaikka pelkäänkin negatiivista tulosta (lol tää touhu oikeesti kuulostaa ihan raskaustestiltä, tosin itellä toi pelkotila tulis päinvastaisesta :'D), niin kaikista eniten haluisin vaan kuulla sen tuloksen, että voin jatkaa elämää ja valmistautua siihen mitä on tulossa...
Tarkottaaha tää viivajuttu sitä et on se lisätietoja siinä opiskelija valinta kesken tekstin vieressä ja sit ku sen aukasee nii on viivoja mihi tulee sit pisteet?