Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset antaa koiran päättää, kelpaako mies?

Vierailija
08.04.2021 |

Miksi tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee:" Jos mun koira ei tykkää susta, niin en mäkään"?

Onko se koira, joka päättää kumppanin?

Mitä hölmöä höpinää tämä nyt on?

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle koira on kuin lapsi. Minun eräs kaverini kiusasi kerran koiraani ja sen jälkeen ei kavereita enää oltukaan. 

Vierailija
2/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, kaveri, äiti ...

Onhan näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jotenkin vierastaa koiraani, niin ei siitä pidemmän päälle tule yhtään mitään.

Enkä oikein tiedä, mistä se johtuu, mutta yleensä ne miehet, joista minä olen todella pitänyt, on ollut myös koirani lempi-ihmisiä. Sitten jos vähänkin karsastan, niin koirakin on vähän meh.

Vierailija
4/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nyksästä tosi paljon, mutta hänen pitbull ja rottweiler eivät..

Kuumottaa välillä, mutta kyllä ne nyksää tottelevat, kun minulle murisevat.

Vierailija
5/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, siirry seuraavan. Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
6/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tuollainen mainita, mutta niin se monella käytännössä menee. Jos ei ole koiraihminen, niin ei suhteella ole jatkoa. 

7/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tuolla vain ilmoittaa, että jollet hyväksy hänen koiraansa, niin turha edes yrittää. Mulla oli deittailuiässä belggareita. Olisi ollut aika hankala elää yhdessä miehen kanssa, josta koirat eivät olisi pitäneet. Olisin joutunut aina vahtimaan, ettei koira tee pahaa kumppanille. Onneksi löytyi mies, jossa myönteiset tunteet olivat molemminpuolisia. Koirat potivät miehestä ja mies koirista. Ilmoitus kertoo myös naisen vastuuntunnosta. Nainen kantaa vastuunsa ottamastaan lemmikistä eikä ole vaihtamassa lemmikkiä mieheen. Arvostan.

Vierailija
8/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten mies kohtelee lapsia ja koiria niin näet miten hän kohtelee sinua. Näin se aika usein menee.

Oma mieheni on sellainen josta tuntuvat tykkäävän kaikki lapset ja koirat. Hän osaa olla jotenkin kauhean luonnollisesti niiden kanssa, ei tee mitään yliyrittämistä vaan ottaa ne vain sellaisina kuin ne ovat. Ja on sitten muutenkin ihmisenä sellainen unelmapuoliso johon voi aina luottaa ja joka kohtelee minua aina hyvin ja kunnioittavasti.

Vierailija
9/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vahvasti vaikuttaa siltä, että nämä koirat eivät saa kunnon kasvatusta.

Kenties siksi ovat antipoikaystäviä.

Vierailija
10/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on ihan kiltti hauva", kunnes puree.

Vierailija
11/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei tykkää ihmisestä niin yleensä silloin ihmisessä on oikeasti jotain vikaa. Sosiaalinen ja ystävällinen ihmisrakas koira tykkää ihmisistä, jos ihmisessä ei ole vikaa. En pitäisi miestä, josta mun koira ei tykkäisi. Kertoo minulle ettei kaikki ole kohdallaan. Enkä pidä ihmisistä, jotka kiusaavat eläimiä. Jotkut saattavat tätäkin tehdä. 

Vierailija
12/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nyksästä tosi paljon, mutta hänen pitbull ja rottweiler eivät..

Kuumottaa välillä, mutta kyllä ne nyksää tottelevat, kun minulle murisevat.

No pakko myöntää etten tuollaiseen suhteeseen uskaltaisi jäädä.

Minulla on vähän traumatisoitunut iäkäs pitbull, mieskokelaiden ei tarvitse sen kanssa tehdä muuta kuin jättää täysin huomiotta ensimmäisten tapaamisten ajaksi että vanhus saa stressittömästi tottua ihmiseen omalla tahdillaan. Ikinä ei ole edes murissut vieraille elleivät nämä tunge naamalle.

Tämä nyt karsii kaikki oman elämänsä koirakuiskaajat ja muut häslärit mutta tuskin on iso menetys.

Vierailija
13/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pidä koirista ja eläimistä tai koira, joka rakastaa kaikkia ei pidä miehestä, niin miehessä on poikkeuksetta vikaa. Yksinkertaista.

Vierailija
14/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se just menee. Jos et tule koiran kanssa toimeen, niin ei parisuhteella ole tulevaisuutta. Koska koira on perheeseen otettu, niin ei siitä luovuta siksi, että uusi kumppani ei tule sen kanssa toimeen. Vastuullinen koiranomistaja etsii itselleen koirarakkaan kumppanin.

Ja jossei tuota ymmärrä, niin kannattaa suosiolla ohittaa siellä tinderissä kaikki koiranomistajat.

Vierailija
15/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koira ei tykkää ihmisestä niin yleensä silloin ihmisessä on oikeasti jotain vikaa. Sosiaalinen ja ystävällinen ihmisrakas koira tykkää ihmisistä, jos ihmisessä ei ole vikaa. En pitäisi miestä, josta mun koira ei tykkäisi. Kertoo minulle ettei kaikki ole kohdallaan. Enkä pidä ihmisistä, jotka kiusaavat eläimiä. Jotkut saattavat tätäkin tehdä. 

Tai sitten koiralla on luonnevika, kiitos omistajan.

Vierailija
16/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani ei pitänyt yhdestä miehestä laisinkaan vaan kartteli ja kiersi kaukaa. Siitä tuli niin huonot vibat, että en alkanut tutustumaan sitten paremmin. 

Vierailija
17/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lapsuuden perheessä oli koira, joka kuulemma ei ollenkaan tykännyt miehistä, jokin trauma kai taustalla. Tulevan isäni se kuitenkin hyväksyi jo ensimmäisellä tapaamisella, jostain syystä.

Ei kai äitini tehnyt valintaa koiran käytöksen perusteella kuitenkaan.

Vierailija
18/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa nähdään hyviä esimerkkejä miksi koiranaiset kannattaa kiertää kaukaa, koira menee miehen edelle myös parisuhteessa. Mitä järkeä on seurustella naisen kanssa jolle koira on tärkeämpi kuin puoliso?

Koira on elävä olento ja kun sellaisen ottaa niin sitoutuu pitämään siitä huolta eläimen koko elinkaaren ajan.

Ihan sairas ajatus että perheenjäsen pitäisi antaa pois tai lopettaa jonkun tapailukumppanin takia joka saattaa lähteä lätkimään milloin tahansa.

Vierailija
19/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa nähdään hyviä esimerkkejä miksi koiranaiset kannattaa kiertää kaukaa, koira menee miehen edelle myös parisuhteessa. Mitä järkeä on seurustella naisen kanssa jolle koira on tärkeämpi kuin puoliso?

So true.

Vierailija
20/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies haluaa "koira naisen", ei kukaan. Eli ei ongelma.