Poikaystävä suuttui kun työnsin kissan pois sängyltä
kissa makasi mun vieressä sängyn reunalla ja alkoi oksentaa karvapalloa. työnsin kissan alas sängyltä ettei oksenna sänkyyn ja poikaystävä suuttui mulle, koska en saisi kohdella hänen kissaa niin. Se on siis poikaystävän kissa ja meillä on viime aikoina ollut kireät välit tän kissan takia. En tykkää että kissa on vaikka keittiön pöydällä ja poikaystävää se ei taas kiinnosta.
Kommentit (38)
Teidän pitäisi sopia ihan rauhallisessa palaverissa säännöt kissan suhteen eikä hangata sitä asiaa jokaisessa pikkuasiassa jatkuvasti.
En minäkään suostuisi kissaan pöydällä.
Sehän on sen kissan koti, eikä sinun.
Miksi aloit suhteeseen kissaihmisen kanssa, jos vaivaa vaikka kissa pöydällä?
Kissa oli siellä ennen sinua ja sinä sopeudut tai olet sopeutumatta.
En seurustelisi kissan omistajan kanssa. Vaihtoon poikkis!
Jätä mies. Sairasta touhua.
Jos kissa määrää ei teidän suhteella ole mitään tulevaisuutta.
Minä seurustelin hetken miehen kanssa, eikä hänellä ollut lemmikkejä. Ensimmäisenä yönä minun luonani mies ihmetteli, miksi kissat tulivat nukkumaan kanssamme.
”Nukkuuko nää siis aina sun vieressä?”
”Tottakai.”
”No se asia tulee muuttumaan kun muutamme yhteen.”
Ei muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitäisi sopia ihan rauhallisessa palaverissa säännöt kissan suhteen eikä hangata sitä asiaa jokaisessa pikkuasiassa jatkuvasti.
En minäkään suostuisi kissaan pöydällä.
Kissa on jo tottunut tuohon elämään eikä tuossa mitään sääntöjä aleta enää sopimaan uuden kumppanin takia. Ottaa tai jättää vaan.
Kissa menee keittiön pöydälle, jos se haluaa sinne mennä. Ainoa keino estää se on joko laittaa ovi kiinni keittiöön tai polttaa se pöytä ja syödä lattialla.
Lopettakaa pingottamassa etenkin sisäkissojen kanssa. Ne ovat puhtaita ja rakastavia eläimiä, jotka alentavat mm. omistajansa verenpainetta ja stressitasoja, jos niitä kohtelee oikein. Kehräävä kissa sängyssä tai sohvalla on mahtavaa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ootko vähän sairas? Ihan kuin kissa jotain määräisi. Tuossa on kahden ihmisen erilaiset näkemykset, jotka pitäisi osata sovittaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin.Ei kaikki kissat saa hyppiä pöydillä ja oksentaa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ootko vähän sairas? Ihan kuin kissa jotain määräisi. Tuossa on kahden ihmisen erilaiset näkemykset, jotka pitäisi osata sovittaa yhteen.
En ole sairas.Oletko sinä?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin.Ei kaikki kissat saa hyppiä pöydillä ja oksentaa sänkyyn.
No tämän poikaystävän kissa saa olla pöydällä. Oksentavan kissan olisin nostanut lattialle.
Kuka haluaa kissa hyppivän pöydälle? No, ehkä en sopisi muutenkaan yhteen sellaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kissa rakkaampi kuin sinä?
Olen mies ja minulla on kissa. Jos tänne tulisi joku av-mamma sönköttämään että kissa ei saa tehdä sitä tai tätä niin lähtisi muija niska-perse-otteella kadulle.
aloittaja hakkaa eläimiä ja mammat komppaa.
aloittajan kannattaa myös miettiä, ryhtyykö koskaan äidiksi. vai meinasitko viskoa oksentavaa lastakin seinille?
Oisit nostanut sen pöydälle.