Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa etäsuhde fiksusti?

Vierailija
10.01.2024 |

Pitääkö vaan möläyttää suoraan että en enää tahdo olla suhteessa vai mitä keksin etten pahoita toisen mieltä sen enempää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten aloitit tai aloititte etäsuhteeseen?

Vierailija
2/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin rakastuneita ja luultiin että saadaan se toimimaan. Ikävä kyllä olen sen luontoinen että kyllästyn helposti ja minulla on jo uusi suhde. Etäsuhde ei tätä tiedä enkä halua kertoakaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaamalla

Vierailija
4/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en osaa enkä ymmärrä kiemurtelua, joten itse arvostan naista joka kertoo asian suoraan. Minulle, tyhmälle miehelle pitää sanoa suoraan että haluaa aloittaa tai lopettaa suhteen, ehkä jopa tavuttaa yksi kerrallaan. Kun itse lopetin, niin kutsuin naisen kahville ja kerroin suoraan että tiedätkö muuten tämä homma oli sitten tässä. M56

Vierailija
5/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin rakastuneita ja luultiin että saadaan se toimimaan. Ikävä kyllä olen sen luontoinen että kyllästyn helposti ja minulla on jo uusi suhde. Etäsuhde ei tätä tiedä enkä halua kertoakaan.

-ap

Eihän nuo etäsuhteet aina toimikaan. Tulee ikävää ja kinastelua kumpi tällä kertaa matkustaa toisen luo jne. Jotenkin sun on ratkaistava, kun on jo uusi suhde. Ei se ole reilua etäällä asuvallekaan, ettei tiedä missä oikeasti mennään, jos hänestä nyt yhtään välität. Jos et halua loukata, niin älä sitten kerro suhteesta, meinaan se satuttaa varmasti. Luulisi että etäsuhde ymmärtää myös ettei toimi, jos on välimatkaa paljon. Itseä saattaisi ikävä vaivata liikaa.

Vierailija
6/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla rehellisesti. 

Vierailija
7/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ole reilua kellekään tämä tilanne. Etäsuhde ei jotenkin ymmärrä minun epäsuoria vihjailuja siitä että hän ansaitsee paremman naisen kuin minä olen. Kai se on suoraan laukaistava sitten

-ap

Vierailija
8/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille, ettei suhteenne valitettavasti toimi astraalitasolla. Mies on hölmistynyt, pitää sinua hörhönä ja unohtaa huomiseen mennessä.

Vierailija
9/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei ole reilua kellekään tämä tilanne. Etäsuhde ei jotenkin ymmärrä minun epäsuoria vihjailuja siitä että hän ansaitsee paremman naisen kuin minä olen. Kai se on suoraan laukaistava sitten

-ap

Kerrot vain ettei juttu toimi sun osalta näin ja pidemmän päälle ei kumpikaan olisi onnellinen tässä suhteessa.

Vierailija
10/10 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy kunhan et ole "ilmiantaja". Silloin ei ole oikeaa tapaa koska et ole suhteessa koskaan ollutkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi