Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset antaa koiran päättää, kelpaako mies?

Vierailija
08.04.2021 |

Miksi tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee:" Jos mun koira ei tykkää susta, niin en mäkään"?

Onko se koira, joka päättää kumppanin?

Mitä hölmöä höpinää tämä nyt on?

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se koira on niiden mies ja määrää kaapin paikan, tekee päätökset.

Vierailija
42/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirissa ja muissakaan lemmikeissä ei ole mielestäni vikaa, vaan niissä lemmikin omistajissa. Pidän eläimistä, mutta kierrän nämä kerrostalossa koiraa pitävät kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiralla on muitten superaistien lisäksi kyky lukea ihmistä. Siihen kannattaa luottaa.

Ai, siksikö ne hyökkäilee pihoiltaan ohikulkijoiden kimppuun. Eivät suinkaan ole raivotautisia rakkeja, vaan lukevat taidokkaasti ihmiset pahoiksi jotka pitää tuhota.

Vierailija
44/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on loppuelämän valinta, miehen voi aina vaihtaa. Jos riitaa tulee koskien koiraa, koira ei lähde, vaan mies.

Ei ne koirat nyt niin kauaa elä...

Vierailija
45/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää eläimistä tai lapsista, ihmisessä on jotain vikaa. Olen huomannut.

Joo ja eläimet = koirat, on tullut huomattua. Moni lapsia itse omaavakin on sanonut, ettei pidä muiden ihmisten lapsista. Se on pelkkää teatteria kun puristellaan sitä naapurin pikku-Jonnea poskesta iloisena, oikeasti ajatellaan kuitenkin mielessä että ruoskia pitäisi tuokin nulikka.

Vierailija
46/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule koiran kanssa toimeen, niin se kertoo miehestä aika paljon. Ei löydy eläinrakkautta, ei empatiaa, ei kykyä ymmärtää toista elävää olentoa.

Suosittelisin nuoria nisia ensin valitsemaan ne miehet, jotka kohtelevat eläimiä hellästi ja empaattisesti, kska on aika suuri todennäköisyys, että nuo miehet kohtelevat naisia ja eritoten lapsia myös hellästi.

Eli ei ole kysymys siitä, että koira päättää vaan siitä, että nainen päättää huolia vain miehiä, jotka ovat empaattisia ja hyviä tyypejä ja eläinten kanssa toimiminen kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin moni arvaakaan.

Vierailija
47/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tuntuvat pitävän koiraa kilpailijanaan. Jotenkin hirveän lapsellista ruveta kilpasille olennon kanssa, jolla ei ole käsitystä edes koko kilpailuasetelman olemassaolosta. Kyllä kiintymystä riittää useammalle kuin yhdelle olennolle.

Vierailija
48/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen tästäkin keskustelusta että jotkut uskovat lemmikeillä olevan yliluonnollisia voimia. Mutta helppohan nämä on ohittaa, jos siellä profiilissa jo lukee.

Vierailija
49/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tulee ja menee, mutta koirat on ja pysyy. <3

Vierailija
50/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tuntuvat pitävän koiraa kilpailijanaan. Jotenkin hirveän lapsellista ruveta kilpasille olennon kanssa, jolla ei ole käsitystä edes koko kilpailuasetelman olemassaolosta. Kyllä kiintymystä riittää useammalle kuin yhdelle olennolle.

Täällähän enemmistö vastaajista juuri sanoo että jos koirasta ei pidä niin mies lähteköön pois. Jotta saa jäädä niin ehtona on koirasta pitäminen.

Vierailija
51/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi naista, jonka koira ei minua hyväksy.

Vierailija
52/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus red flag tinderissä.

Vierailija
53/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira lukee miestä, kuin avointa kirjaa.

Vierailija
54/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämään ja elämäntapaan kuuluu lemmikit nyt ja myös tulevaisuudessa. Miksi ihmeessä haaskaisin aikaa sellaiseen mieheen joka ei lemmikkejä halua tai ei voi niitä sietää? Ajanhukkaa molemmin puolin. 

En oleta että miesehdokas lenkittää tai putsaa hiekka-astioita (paitsi jos olen pedissä 40 asteen kuumeessa, silloin on apu tervetullutta), itse hoidan omat lemmikkini. Harrastan myös näyttelyitä, treenaan koirien kanssa ja kasvatan paria koirarotua sekä yhtä kissarotua pienimuotoisesti. Kiva jos miesehdokas on pikkasen kiinnostunut mun harrastuksesta ja lähtee edes joskus kaveriksi näyttelyihin. Niin ja onhan mulla toi kauramoottorikin, jolla ajelen ja ratsastan. Tallillekin saa seuraksi lähteä ;D

Olen paljon tavannut miehiä, joille lemmikit on jo ajatuksena vieras eivätkä halua jakaa kotiaan mun lauman kanssa. Tämä on ihan ok ja onkin parempi sanoa heti alkuun mitkä on omat mieltymykset ja vaatimukset. Siitä vaan seuraavaan, ei oltu sopivia toisillemme. Toisaalta olen tavannut myös paljon sellaisia miehiä, jotka tykkää liikkua luonnossa koirien ja hepan/heppojen kanssa. Eikä kavahda ajatusta koira- ja kissalaumasta. Tällaisten kanssa hommaa kantsii katsoa vähän pitemmälle. 

Vierailija
55/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten tuollainen voi kutittaa kenenkään persettä? Josset ymmärrä naista, joka arvostaa lemmikkiään, niin hän ei selvästikään ole sinulle oikea? Eikö tuo ole hyvä, että jo deitti-ilmoituksessa ilmenee naisen arvot, ja jos ne tuntuvat kovin vierailta tai vastenmielisiltä, voit jättää koko tyypin huomiotta?

Vierailija
56/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt miehen kanssa ensimmäinen yhteinen koira ja se on hänelle valtavan rakas ja tärkeä. Edellisen kerran hänellä oli koira lapsuudessaan. Minulla oli kaksi silloin kun tutustuimme ja kyllä sillä oli ratkaiseva merkitys, että hän piti myös koiristani ja huolehti myös niiden hyvinvoinnista. Aina, kun tulimme hänen luokseen viikonlopun viettoon, oli nostettu esiin ruokakupit ja laitettu tarjolle raikasta vettä ja koirille peti taas valmiina olohuoneen lattialla.

Vierailija
57/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira lukee ihmistä enemmän kuin ihminen ymmärtää.

Vierailija
58/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirissa ja muissakaan lemmikeissä ei ole mielestäni vikaa, vaan niissä lemmikin omistajissa. Pidän eläimistä, mutta kierrän nämä kerrostalossa koiraa pitävät kaukaa.

Itse asiassa, useimmat kerrsotaloissa asuvat koirat on paremmin liikutettu ja aktivoitu ja koulutettu kuin okt asuvat piskit. Koska kerrostalosta on pakko lähteä ulos lenkille ja harrastuksiin kun taas okt on liian helppo vain aukasta ovi ja jättää piski yksikseen pihalle tylsistymään. Ihminen on laiska eläin, eikä tee mieluiten  mitään ellei ole pakko.

Vierailija
59/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän miksi koiria käytetään sokeanoppaana, huum...etsinnässä,ruumii... ja hukkuneiden etsinnässä, diabeteskoirina, syövön tunnistamiseen jne.?

Koirien mm. hajuaisti on niin tarkka, että se erottaa mm. narkit, alko-ongelmaiset, epätasapainoiset ihmiset, ja reagoi mm. haukkumalla ihmisen omaan koirapelkoon.

Jokin ihmisessä saa koiran reagoimaan, jolloin se vaistojensa turvin näyttää huomaamansa ongelman.

Ei ole mitään rakettitiedettä, netistä löytyy paljon tietoa koiran käytöksestä.

Vierailija
60/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jotenkin vierastaa koiraani, niin ei siitä pidemmän päälle tule yhtään mitään.

Enkä oikein tiedä, mistä se johtuu, mutta yleensä ne miehet, joista minä olen todella pitänyt, on ollut myös koirani lempi-ihmisiä. Sitten jos vähänkin karsastan, niin koirakin on vähän meh.

Koira varmaan lukee pieniä ilmeitä ja eleitä, joilla viestit mitä ihmisestä ajattelet.