Mitä tavanomaisia asioita et ole koskaan tehnyt?
Itse en ole koskaan käynyt yökerhossa enkä ole tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella. Ikää 26v.
Mites muilla?
Kommentit (279)
En ole ollut naimisissa, kihloissa kylläkin.
En ole lasketellut.
En ole sukeltanut.
En ole pelannut golfia.
En ole syönyt hummeria.
En ole asunut Helsingin ulkopuolella.
Surullista, kaiken kaikkiaan surullista. Koko ketju.
Ette voi mitenkään tietää mistä jäätte paitsi vai jäättekö jos ette joskus kokeile. Ehdottomat ihmiset tuppaavat olemaan niitä helposti katkeroituvia. Kiikkustuolissa aina harmitellaan mitä jäi tekemättä ei koskaan mitä tuli tehtyä. Elämässä ei ole sääntöjä eikä tuonelassa jaeta hyvyyspisteitä. Nauttikaa kun vielä voitte.
Saanko kysyä, miks tässä ketjussa alapeukutetaan ihmisten kommentteja? :D "Ihan tyhmä kun et oo koskaan tehny tollasta!" Hämmentävää.
Syönyt kebabbia, katkarapuja, sushia, nuudeleita, nyhtökauraa, nyhtöpossua... Enkä syö vastakaan.
Ollut vakavassa parisuhteessa.
Käynyt ulkomailla.
En ole koskaan käynyt uimahallissa.
En ole koskaan ollut kenenkään vaimo.
Eikä siis kukaan ole ollut aviomieheni.
Tämä oli hartain toiverni jossain vaiheessa elämää....
Toisin kävi. En usko että minulla käy enää näillä ikävuosilla (ja ikuisena kovanonnen lapsena) enää niin onnellisesti että joku sanoisi minua vaimokseen ja joku olisi minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kaiken kaikkiaan surullista. Koko ketju.
Ette voi mitenkään tietää mistä jäätte paitsi vai jäättekö jos ette joskus kokeile. Ehdottomat ihmiset tuppaavat olemaan niitä helposti katkeroituvia. Kiikkustuolissa aina harmitellaan mitä jäi tekemättä ei koskaan mitä tuli tehtyä. Elämässä ei ole sääntöjä eikä tuonelassa jaeta hyvyyspisteitä. Nauttikaa kun vielä voitte.
Tässä ketjussa kysyttiin mitä asioita et ole koskaan tehnyt.
EI KYSYTTY, että mitä sellaista et ole tehnyt mitä olet aina halunnut tehdä.
Joten kun joku kertoo ettei ole golffannut tai syönyt sushia, niin mikää ei viittaa siihen että vastaaja haluaisi kokeilla näitä asioita.
Ja toisekseen, ei elämässä tekemättä jättämiset ole aina kiinni vain siitä ettei viitsi tai jaksa laiskuuttaan kokeilla jotain.
Eteenkin asiat jotka vaatii rahaa jää kokematta ihan sen takia että sitä rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen tai jos on niin se laitetaan itselle tärkeimpiin asioihin.
En ole koskaan edes maistanut mitään energiajuomaa. Ne haisevat niin pahalle että hajukin etoo.
En ole ollut päivääkään työtön. Tämä on ihan kohtuu hyvä siihen nähden että tulin täysi-ikäiseksi ja valmistuin pahimpaan lama-aikaan.
Huumeita en ole kokeillut, enkä ole Lapissa käynyt!
Lappiin voisin mennä, ilman huumeita :)
N 47
En ole koskaan käynyt kosmetologilla.
Ollut ulkomailla tai lentokoneessa.
En ole koskaan perannut kalaa, paistanut muikkuja tai joulukinkkua. Olen yli 6- kymppinen nainen. Naimisissa ollessa mies ei tykännyt kalasta, eron jälkeen jäi kahden hengen pienperhe, eikä rahaa mihinkään. Nyt olen yksin, enkä itselleni kovin suuria valmistele.
En ole koskaan ollut ulkoilmafestareilla, kuten Ruisrockissa. Kerran sisätiloissa pikkufestivaaleilla. Tuntuu, että olen missannut jonkun oleellisen asian, josta kaikki aina puhuvat. :D
En ole ollut naimisissa vaikka kumppani on. En ole ikinä ollut yleisessä saunassa enkä uinut alasti.En ole tappanut eläimiä lukuunottamatta kärpäsiä joskus lapsena.
En ole ollut isolla stadionkeikalla. Mikään artisti ei ole kiinnostanut tarpeeksi että maksaisin yksittäisestä keikasta niin paljon, ja tykkäänkin enemmän intiimeimmistä klubikeikoista.
En ole ikinä ostanut punalaputettuja ruokia, puhumattakaan että olisin niitä pakastimeen laittanut, tuohan on tavallista suomalaispököjen käytöstä.
Minä en ole koskaan käynyt elokuvissa.
En ole ikinä ollut tuntemattomien ihmisten kanssa sekasaunassa.
Sama. Ikä 60v
💰💰💰💰Säästynyt pitkä penni, missä lienevätkään...