Mitä tavanomaisia asioita et ole koskaan tehnyt?
Itse en ole koskaan käynyt yökerhossa enkä ole tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella. Ikää 26v.
Mites muilla?
Kommentit (279)
En ole koskaan ollut missään seuranhakupalvelussa (esim Tinder), ainoa sosiaalinen mediani on Facebook (ei instagrameja tms) tai käyttänyt suoratoistopalveluita (Netflix jne.)
Sinänsä ei varmaan kovinkaan harvinaista, mutta ehkä oman ikäisissäni kyllä.
N32
Uinut Itämeressä vaikka olen asunut Helsingissä 32 vuotta.
En ole ollut missään tindereissä ym.
Ollut naisen kanssa silleen...
M 46
ollu humalssa, seurustellut, harrsatanut seksiä
t.n29
En ole koskaan käyttänyt tinderiä, suomi24-seuranhakua tai muita vastaavia. En ole koskaan käynyt lomalla rantakohteissa kuten Thaimaa, Turkki, Kreikka, Bulgaria jne. En ole koskaan ollut kaverin häissä.
n35
En ole koskaan ollut millään lomalla töistä. Vapailla toki. Pätkätöiden kurjuus, tai autuus.
Tuo on mahdollistanut parikymmentä usean kuukauden lomareissua, ja tulee mahdollistamaan lisää kunhan korona loppuu ja rajat aukeaa.
Ollut palkkatöissä pidempään kuin kuukauden putkeen. 31 v
En ole Facebookissa eikä ole tatuointia.
En ole harrastanut ns yhden yön juttuja, en polttanut, kokeillut seuranhakupalveluita enkä ole facebookissa tmv.
N45
En ole saanut t. hankkinut lapsia; saaminenkin vähän niin ja näin, koska olen mieluummin yksin.
Pitänyt kädestä ihmistä, joka ei ole minulle sukua. Olen 37
Kokeillut mitään päihteitä, mukaanlukien alkoholi ja tupakka.
N21
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt kädestä ihmistä, joka ei ole minulle sukua. Olen 37
Tai korjataan sen verran, että aikuisiällä en ole tuota tehnyt. Lapsena ehkä jossain piirileikissä tms.
Ollut humalassa. Ikää 50.