Vierailija

Olen sotkenut elämäni totaalisesti, erosin pitkästä avioliitosta koska rakastuin toiseen mieheen. Olin tyhmä enkä ymmärrä mikä minuun meni. Exäni oli kaikinpuolin hyvä mies. Nyt kadun koko eroa ja silmäni ovat auenneet uudelle miehelle; hän on ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Tiedän exällä olevan edelleen tunteita minua kohtaan, vaikka hän on uudessa suhteessa ja haluaisin niiiiiin laittaa hänelle viestin, jossa pyytäisin hänet hakemaan minut takaisin kotiin. Järjellä ajatellen ymmärrän, että ei vanha suhteemme voisi koskaan enää palautua ennalleen, mutta silti mietin päivittäin, että josko kuitenkin..

Mitä tekisitte tilanteessani: a) jäisitte huonoon suhteeseen vai b) yrittäisitte saada exän ottamaan takaisin?

• ylös 13
  • alas 84

Sivut

Kommentit (67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eroaisin siitä huonosta suhteesta JA jättäisin sen eksän rauhaan ja antaisin hänen elää sitä omaa uutta elämäänsä.

• ylös 170
  • alas 1
Vierailija

En ainakaan jäisi siihen uuteen.

Voithan kähestyä exää, jos molemmilla tunteita. Kuka tietää, joskus voi mennä niinkin että palaa yhteen. Mut älä ota itsestäänselvyytenä että niin käy.

• ylös 34
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suhdedraamaa Porvoossa

Valitettavasti tämä on täyttä totta emmekä ole mitään teinejä enää.. itselleni taisi iskeä joku ikäkriisi kun menin rakastumaan päätä pahkaa. Olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta ja sanoisin mahdollisuuden saada exä takaisin melko suureksi, jos hän kuulisi minun eronneen, mutta koska tässä on lastenkin elämä kyseessä, olen miettinyt roikkuvani tässä huonossa suhteessa mielummin kun eroavani uudelleen..

Ap

• ylös 4
  • alas 82
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voi tehdä huo*an, mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa.

Huo rasta saa parhaan vaimon. Ranskalainen sananlasku.

• ylös 13
  • alas 8
Vierailija

Mikä sinua vaivaa? Sinä eroat jos et pysty olemaan suhteessasi! Exäsi ei ole isäsi. Sillä on oma elämänsä! Onko noin tolkuttoman pöllöjä ihmisiä oikeasti olemassakaan?!

• ylös 65
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voi tehdä huo*an, mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa.

Miten vaimosta voi tehdä huo*an? Se olisi parittamista, joka on paitsi moraalisesti väärin myös laitonta.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olispa mullakin pelastaja 😩

Voin antaa omani. Stalkkeri on stelkkeroinut jo 10v elämääni, ja odottelee että milloin meille tulee mieheni kanssa ero jotta pääsee pelastamaan minut.

• ylös 10
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhdedraamaa Porvoossa

Valitettavasti tämä on täyttä totta emmekä ole mitään teinejä enää.. itselleni taisi iskeä joku ikäkriisi kun menin rakastumaan päätä pahkaa. Olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta ja sanoisin mahdollisuuden saada exä takaisin melko suureksi, jos hän kuulisi minun eronneen, mutta koska tässä on lastenkin elämä kyseessä, olen miettinyt roikkuvani tässä huonossa suhteessa mielummin kun eroavani uudelleen..

Ap

Nää sun kommentitkin menee aina samalla kaavalla ja käsialalla. Lapsellisen helppo tunnistaa, yrittäisit vähän edes.

Vierailija

Tuossa tilanteessa mä pyytäisin eksää. Jos ei hän lämpene, niin joutuu vähän häpeämään mutta todellisuudessa ei mitään menetä. Jos ap kerran on sitä mieltä, että kesä ei ole yli päässyt vaan uusi suhde on laastari, niin luulisi olevan hyvät mahdollisuudet? Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa.

• ylös 11
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa mullakin pelastaja 😩

Voin antaa omani. Stalkkeri on stelkkeroinut jo 10v elämääni, ja odottelee että milloin meille tulee mieheni kanssa ero jotta pääsee pelastamaan minut.

Onko hän edes oikeasti stalkkeri vai nimitteletkö vaan?

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhdedraamaa Porvoossa

Ap

Et helkkarissa jää tuohon , jos mies k. pää ja miten se muka lapsia auttaisi!

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Tiedätkö miten tuossa käy?
Laitat exälle viestin, se käy panemassa sua ja palaa naisensa luokse. Sit sä rakastut uudestaan nyxään omantunnon tuskissasi ja asut onkin paljon enemmän solmussa.
Eroa ja anna exän olla. Mistä tiedät että ottais sut takaisin?

• ylös 31
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa mä pyytäisin eksää. Jos ei hän lämpene, niin joutuu vähän häpeämään mutta todellisuudessa ei mitään menetä. Jos ap kerran on sitä mieltä, että kesä ei ole yli päässyt vaan uusi suhde on laastari, niin luulisi olevan hyvät mahdollisuudet? Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa.

*kesä=eksä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.