Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin hyvän miehen huonon takia ja nyt tekisi mieli pyytää ex pelastamaan minut

Vierailija
07.04.2021 |

Olen sotkenut elämäni totaalisesti, erosin pitkästä avioliitosta koska rakastuin toiseen mieheen. Olin tyhmä enkä ymmärrä mikä minuun meni. Exäni oli kaikinpuolin hyvä mies. Nyt kadun koko eroa ja silmäni ovat auenneet uudelle miehelle; hän on ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Tiedän exällä olevan edelleen tunteita minua kohtaan, vaikka hän on uudessa suhteessa ja haluaisin niiiiiin laittaa hänelle viestin, jossa pyytäisin hänet hakemaan minut takaisin kotiin. Järjellä ajatellen ymmärrän, että ei vanha suhteemme voisi koskaan enää palautua ennalleen, mutta silti mietin päivittäin, että josko kuitenkin..

Mitä tekisitte tilanteessani: a) jäisitte huonoon suhteeseen vai b) yrittäisitte saada exän ottamaan takaisin?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härskeintä tässä mun mielestä on se, että exällä on uusi parisuhde ja silti ollaan sitä mieltä että on oikeus mennä siihen väliin. 

Vaikka miten olis ketju huhtikuulta, niin silti. Jos ex olis sinkku, niin yhteydenottoa voisi harkita mutta mun mielestä uudelle parisuhteelle pitää antaa se rauha jonka se ansaitsee. 

Minun mielestäni, jos sinut on jätetty, sinulla on oikeus ottaa yhteyttä, koska et ole rikkonut toisen sydäntä etkä ole syyllinen siihen, että hän rikkoi sinun sydämesi ja vielä kaipaat häntä. Mutta jos olet itse jättänyt, silloin pitää hyväksyä, että joku toinen otti sen, mikä ei sinulle kelvannut. 

Toki jätetyllä on oikeus, mutta miksi kukaan jätetty huutelisi jättäjän perään? Se ei mielestäni voi johtaa kuin vielä entistä suurempaan epätasapainoon suhteessa.

Lisäksi oon yleisesti sitä mieltä, että jos toinen ajaa tahtonsa läpi, kuten se jättäjä niin se on kyllä sen jättäjän vastuulla ilmoittaa mahdollisen tahtonsa muuttumisesta toki se jätetyn nykyinen parisuhdestatus huomioiden. Jätetyn osalle jää sitten se rooli päättää pystyykö se jättäjä enää tarjoamaan samanlaista suhdekokemusta sille jätetylle. Mun ois ainakin vaikea sitoutua uudestaan samalla tavalla ihmiseen, joka on jo kertaalleen lähtenyt. Ja turvallisuus ja luottamus tulevaisuuteen on mulle tosi tärkeitä asioita parisuhteessa. En ihan heti laita sydäntäni uudestaan samaan paikkaan alttiiksi.

Vierailija
102/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita heti jo tänään viestiä Ap. Mitä

Ihmettä odotat? Ihana lapsille, kun perhe on ehjä!

Ei perhe tuon episodin jälkeen ole enää  ehjä. Eläisivät jännityksessä että koska taas uusi onni löytyy. Pahimmassa tapauksessa ehditään laittaa vielä uusi lapsi onnea tuomaan. Luottamus kärsinyt kyllä tosi pahasti lasten ja miehen osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla