Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin hyvän miehen huonon takia ja nyt tekisi mieli pyytää ex pelastamaan minut

Vierailija
07.04.2021 |

Olen sotkenut elämäni totaalisesti, erosin pitkästä avioliitosta koska rakastuin toiseen mieheen. Olin tyhmä enkä ymmärrä mikä minuun meni. Exäni oli kaikinpuolin hyvä mies. Nyt kadun koko eroa ja silmäni ovat auenneet uudelle miehelle; hän on ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Tiedän exällä olevan edelleen tunteita minua kohtaan, vaikka hän on uudessa suhteessa ja haluaisin niiiiiin laittaa hänelle viestin, jossa pyytäisin hänet hakemaan minut takaisin kotiin. Järjellä ajatellen ymmärrän, että ei vanha suhteemme voisi koskaan enää palautua ennalleen, mutta silti mietin päivittäin, että josko kuitenkin..

Mitä tekisitte tilanteessani: a) jäisitte huonoon suhteeseen vai b) yrittäisitte saada exän ottamaan takaisin?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

e) Elät yksin vauhdikasta ja rietasta elämää vailla huolta huomisesta. Elämäsi loppuun asti.

Vierailija
42/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa mä pyytäisin eksää. Jos ei hän lämpene, niin joutuu vähän häpeämään mutta todellisuudessa ei mitään menetä. Jos ap kerran on sitä mieltä, että kesä ei ole yli päässyt vaan uusi suhde on laastari, niin luulisi olevan hyvät mahdollisuudet? Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa.

Kiitos ajatuksista. Siinä on vaan se ongelma, että jos otan yhteyttä exään, menetän nykyisen mieheni (mikä tässä tilanteessa ei tuntuisi enää edes miltään menetykseltä).. Olen törmännyt exääni pari kertaa kaupassa ja mietin, että jos ensi kerralla sanoisin hänelle jotain, että ”olisiko mitään mahdollisuuksia paluuseen” tms. Mutta taitaisi tulla aika puskista hänelle.. Tällä hetkellä exä ei siis siedä nähdä minua ollenkaan törkeän temppuni vuoksi, mutta hänen lähettämistään viesteistä tiedän, että hän kaipaa vielä minua ja vanhaa elämäämme. Elimme koko nuoruutemme ja suuren osan aikuisuudestamme yhdessä.

Ap

On kaksi täysin eri asiaa kaivata vanhaa elämää tai haluta sinut takaisin. Vaikea uskoa että hän pystyisi antamaan anteeksi ihan vaan siksi että tulitkin katumapäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin antaa nyxäni exälleen. Olen ehdottanutkin sitä, mutta ei kiinnosta...

Vierailija
44/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) aloittaisin uuden elämän ihan yksikseni. 

Vierailija
45/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo ei siis ole mikään vaihtoehto?

Vierailija
46/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaisi takaisin jättäjän, joka painuu uuteen suhteeseen ja palaa sitten häntä koipien välissä takaisin? En minä ainakaan. Vaikka olisi kuinka tunteita, niin luottamus olisi mennyt eikä enää takaisin palaisi.

Sitä minäkin olen miettinyt, että minkälainen suhde olisi, kun olisin pettänyt mieheni luottamuksen niin pahasti. Kauhuskenaariossani pelaisimme yhteen huomataksemme, että siitä ei vaan tule enää mitään tekojeni takia..

Ap

Joku puuttui vanhasta suhteesta, kun lähdit. Sitä jotain ei siinä vanhassa suhteessa ole edelleenkään eikä tule. Exäsi on varmasti hyvä mies, mutta jollekin toiselle. Annan hänen etsi oma onnensa. Oletko koskaan ollut yksin? Jos et, niin nyt on oiva tilaisuus oppia itsestäsi uutta.

Vierailija
47/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaisi takaisin jättäjän, joka painuu uuteen suhteeseen ja palaa sitten häntä koipien välissä takaisin? En minä ainakaan. Vaikka olisi kuinka tunteita, niin luottamus olisi mennyt eikä enää takaisin palaisi.

Sitä minäkin olen miettinyt, että minkälainen suhde olisi, kun olisin pettänyt mieheni luottamuksen niin pahasti. Kauhuskenaariossani pelaisimme yhteen huomataksemme, että siitä ei vaan tule enää mitään tekojeni takia..

Ap

Joku puuttui vanhasta suhteesta, kun lähdit. Sitä jotain ei siinä vanhassa suhteessa ole edelleenkään eikä tule. Exäsi on varmasti hyvä mies, mutta jollekin toiselle. Annan hänen etsi oma onnensa. Oletko koskaan ollut yksin? Jos et, niin nyt on oiva tilaisuus oppia itsestäsi uutta.

Puuttui ja puuttui tai hulluus iski.

Vierailija
48/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis sen uuden kanssa lapsia?

Vierailija
49/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi oleellinen tieto. Neuvoni jatkon suhteen riippuu tästä.

Vierailija
50/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up??

Vierailija
51/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka ottaisit vastuun tekemisistäsi. Kuulostat yhtä keskenkasvuiselta ja itsekeskeiseltä kuin ex-mieheni. Onneksi en ole enää missään tekemisissä.

Vierailija
52/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei siitä välttämättä puuttunut mikään, joillekin ei vaan riitä yhtikäs mikään.

Vierailija
53/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina? Oletko se sinä? Tarinasi kuulostaa niin samanlaiselta - joka tapauksessa mitä jos opettelisit olemaan ihan itseksesi vihdoinkin?

Vierailija
54/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erosta on?

Vierailija
55/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole oikeastaan koskaan ollut yksin enkä myöskään viihdy yksin. Muutin suoraan lapsuuden kodista exäni kanssa yhteen ja eron jälkeen uuden miehen kanssa (olin kyllä eron jälkeen aluksi jonkun aikaa ”yksin” ne ajat, kun lapset olivat luonani).

Ap

Vierailija
56/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi oleellinen tieto. Neuvoni jatkon suhteen riippuu tästä.

Ei ole ja erosta on reilu 3 vuotta aikaa.

Ap

Vierailija
57/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole oikeastaan koskaan ollut yksin enkä myöskään viihdy yksin. Muutin suoraan lapsuuden kodista exäni kanssa yhteen ja eron jälkeen uuden miehen kanssa (olin kyllä eron jälkeen aluksi jonkun aikaa ”yksin” ne ajat, kun lapset olivat luonani).

Ap

Arvasin. Hoida tosiaan oma pääsi kuntoon ennen kuin alat säätämään parisuhteiden kanssa enää yhtään enempää.

Vierailija
58/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun ex-miehen uusi naisystävä? Speksit täsmää , mutta olisihan se outo sattuma, jos olisit hän.

Vierailija
59/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vatvoa kahden huonon välillä? Erosit eksästäsi syystä ja nyt tajusit hyppääväsi ojasta allikkoon, mutta miksi palata taisin ojaan, kun voisit palata sinne maalle? 

Vierailija
60/102 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vatvoa kahden huonon välillä? Erosit eksästäsi syystä ja nyt tajusit hyppääväsi ojasta allikkoon, mutta miksi palata taisin ojaan, kun voisit palata sinne maalle? 

Lasten takia. Ydinperheen rikkominen oli minulle todella suuri epäonnistuminen, olin aina ajatellut lapsieni saavan kasvaa äidin ja isin kanssa. En haluaisi tuottaa heille jälleen pettymystä muuttamalla johonkin ja eroamalla jälleen. Lapset olisivat ikionnellisia, jos saisivat ydinperheensä takaisin, vaikka ovatkin tähän tilanteeseen hyvin tottuneet.

Ap