Jätin hyvän miehen huonon takia ja nyt tekisi mieli pyytää ex pelastamaan minut
Olen sotkenut elämäni totaalisesti, erosin pitkästä avioliitosta koska rakastuin toiseen mieheen. Olin tyhmä enkä ymmärrä mikä minuun meni. Exäni oli kaikinpuolin hyvä mies. Nyt kadun koko eroa ja silmäni ovat auenneet uudelle miehelle; hän on ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Tiedän exällä olevan edelleen tunteita minua kohtaan, vaikka hän on uudessa suhteessa ja haluaisin niiiiiin laittaa hänelle viestin, jossa pyytäisin hänet hakemaan minut takaisin kotiin. Järjellä ajatellen ymmärrän, että ei vanha suhteemme voisi koskaan enää palautua ennalleen, mutta silti mietin päivittäin, että josko kuitenkin..
Mitä tekisitte tilanteessani: a) jäisitte huonoon suhteeseen vai b) yrittäisitte saada exän ottamaan takaisin?
Kommentit (102)
Jokuhan sinut sai lähtemään, mieti niitä asioita jotka siihen johti.
Jos ap ei ole provoilija niin otsikon sanavalinta on paljonpuhuva. Ap:n on syytä opetella seisomaan omilla jaloillaan ensin. Eroa, hommaa oma asunto. Siinähän samalla lähetät signaalin eksällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voi tehdä huo*an, mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa.
Miten vaimosta voi tehdä huo*an? Se olisi parittamista, joka on paitsi moraalisesti väärin myös laitonta.
Parittamista se on sitten jos tuloista ottaa oman osuutensa.
Mies voi tehdä toisen vaimosta huo*an käymällä panemassa sitä, Jättää pari euroa keittiön pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei ole provoilija niin otsikon sanavalinta on paljonpuhuva. Ap:n on syytä opetella seisomaan omilla jaloillaan ensin. Eroa, hommaa oma asunto. Siinähän samalla lähetät signaalin eksällesi.
Miksi exälle pitäisi laittaa mitään signaaleja? Mitä pahaa se mies on tässä tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Ootko noin riippuvainen miehistä, että kuka tahansa käy? Huh huh...
Eihän sille käyny kun noi kaksi miestä.
Jos exäsi on minun mies,sori et tule sitä saamaan takas..ollaan rakennettu hieno suhde,se on vaan niin että sä voit luulla että on tunteita,ne on vaan sääliä..rakkautta ei ole enää sua kohtaan..ei tule mies eikä nainen rikkoo tätä❤
Poltetuilla silloilla on aika mahdoton liikkua, tiedä se.
Asutko kuitenkin edes vähän lähellä Porvoota?
TEIT VALINTASI! Älä riko Entisen Miehesi rakkaus suhdetta,! Goog Bye! Sun niskaan kylmää vettä saatanan Mouruaja kissa 🐱🐈!
Nainen, jos onnistut saamaan itsellesi hyvän miehen, älä päästä häntä menemään! Heitä ei ole koskaan tuhlattaviksi.
Et siis koskaan ole asunut yksin tai edes ollut yksin. Kannattaisi käyttää nyt tämä mahdollisuus lopulliseen aikuistumiseen. Aikuisen ihmisen pitää osata hoitaa oma taloutensa ihan yksin, aikuisen pitää pystyä olemaan ihan yksin ja nauttia omasta seurastaan pitkiäkin aikoja. Miten ajattelit kasvattaa lapsistasi itsenäisiä vahvoja aikuisia kun et ole itse koskaan joutunut aikuistumaan? Tuo päätä pahkaa rakastuminen uuteen miettimättä seurauksia on 15-vuotiaiden hommaa. Aikuinen kypsä ihminen ei tee niin, vaikka olisi miten ihastunut johonkuhun toiseen. Kaikki avioliitot päättyisivät eroon jos ihmiset juoksisivat ihastumistensa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Poltetuilla silloilla on aika mahdoton liikkua, tiedä se.
Ap nosti provonsa. Aika laiskaa.
Kun munaa on itse kannettava seuraukset eikä haikailla jonkun prinssi Uljaan perään.
Vierailija kirjoitti:
Jos exäsi on minun mies,sori et tule sitä saamaan takas..ollaan rakennettu hieno suhde,se on vaan niin että sä voit luulla että on tunteita,ne on vaan sääliä..rakkautta ei ole enää sua kohtaan..ei tule mies eikä nainen rikkoo tätä❤
Luulen, että ap:llä olisi mahdollisuuksia, jos toimii asiallisesti. Hän osaa kirjoittaa, kun taas sinä et. Ja rivien välistä kuulee, että puheissani on enemmän sinusta kumpuavaa uhoa kuin miehestä peräisin olevaa kiintymystä sinuun.
Ap, kuinka on käynyt tässä asiassa, olisi mukava kuulla?
Jätä nykyinen, anna exän olla rauhassa. Ei siinä muuta. Ja ota opiksesi.
Siis ketju tehty huhtikuulla? Miksi ketjun nostaja vielä vastasi tälle?
Näille hyvän miehen ja naisen jättäjille sanoisin, että pyytäkää toki niitä exiä pelastamaan. Sitten saatte vihdoinkin tietää miltä tuntuu, kun nauretaan päin naamaa ja sanotaan, että et kai tosissasi kuvittele, että meillä voisi enää olla mitään. He ansaitsevat myös tietää, että vihdoin tajusitte virheenne.
t. katkeroitunut juuri turhaan jätetty hyvä nainen
Ihan yksin olisin. Sulla vain aika kultaa muistot siitä eksästä.
Härskeintä tässä mun mielestä on se, että exällä on uusi parisuhde ja silti ollaan sitä mieltä että on oikeus mennä siihen väliin.
Vaikka miten olis ketju huhtikuulta, niin silti. Jos ex olis sinkku, niin yhteydenottoa voisi harkita mutta mun mielestä uudelle parisuhteelle pitää antaa se rauha jonka se ansaitsee.
No en mä tiedä, sano sinä, lähestymiskielto hänellä on päällä minua kohtaan. Hommasin sen 2v sitten kun stalkkausta oli jatkunut 8 vuotta. Kai niitä lähestymiskieltoja voi hakea toiselle ihan vain nimittelymielessä, niinpä niin.