Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin hyvän miehen huonon takia ja nyt tekisi mieli pyytää ex pelastamaan minut

Vierailija
07.04.2021 |

Olen sotkenut elämäni totaalisesti, erosin pitkästä avioliitosta koska rakastuin toiseen mieheen. Olin tyhmä enkä ymmärrä mikä minuun meni. Exäni oli kaikinpuolin hyvä mies. Nyt kadun koko eroa ja silmäni ovat auenneet uudelle miehelle; hän on ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Tiedän exällä olevan edelleen tunteita minua kohtaan, vaikka hän on uudessa suhteessa ja haluaisin niiiiiin laittaa hänelle viestin, jossa pyytäisin hänet hakemaan minut takaisin kotiin. Järjellä ajatellen ymmärrän, että ei vanha suhteemme voisi koskaan enää palautua ennalleen, mutta silti mietin päivittäin, että josko kuitenkin..

Mitä tekisitte tilanteessani: a) jäisitte huonoon suhteeseen vai b) yrittäisitte saada exän ottamaan takaisin?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille hyvän miehen ja naisen jättäjille sanoisin, että pyytäkää toki niitä exiä pelastamaan. Sitten saatte vihdoinkin tietää miltä tuntuu, kun nauretaan päin naamaa ja sanotaan, että et kai tosissasi kuvittele, että meillä voisi enää olla mitään. He ansaitsevat myös tietää, että vihdoin tajusitte virheenne. 

t. katkeroitunut juuri turhaan jätetty hyvä nainen

Eksä on ihan hyvä mies, mutta ei kuitenkaan sopiva minulle. En yrittäisi enää takaisin vaikka uusi olisi ihan paska. Sitten ollaan vaan ihan yksin, kunnes se sopiva löytyy. 

Vierailija
82/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskeintä tässä mun mielestä on se, että exällä on uusi parisuhde ja silti ollaan sitä mieltä että on oikeus mennä siihen väliin. 

Vaikka miten olis ketju huhtikuulta, niin silti. Jos ex olis sinkku, niin yhteydenottoa voisi harkita mutta mun mielestä uudelle parisuhteelle pitää antaa se rauha jonka se ansaitsee. 

Minun mielestäni, jos sinut on jätetty, sinulla on oikeus ottaa yhteyttä, koska et ole rikkonut toisen sydäntä etkä ole syyllinen siihen, että hän rikkoi sinun sydämesi ja vielä kaipaat häntä. Mutta jos olet itse jättänyt, silloin pitää hyväksyä, että joku toinen otti sen, mikä ei sinulle kelvannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille hyvän miehen ja naisen jättäjille sanoisin, että pyytäkää toki niitä exiä pelastamaan. Sitten saatte vihdoinkin tietää miltä tuntuu, kun nauretaan päin naamaa ja sanotaan, että et kai tosissasi kuvittele, että meillä voisi enää olla mitään. He ansaitsevat myös tietää, että vihdoin tajusitte virheenne. 

t. katkeroitunut juuri turhaan jätetty hyvä nainen

Eksä on ihan hyvä mies, mutta ei kuitenkaan sopiva minulle. En yrittäisi enää takaisin vaikka uusi olisi ihan paska. Sitten ollaan vaan ihan yksin, kunnes se sopiva löytyy. 

Tarkoitinkin tietysti näitä, jotka haluavat sen exän takaisin. 

Vierailija
84/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki tietää, että jokainen aikuinen on itse itsensä pelastaja? Ajatus pelastuksen tarpeessa olemisesta ja se että odottaa jonkun muun tekevän sen, on lapsuuden hylkäämiskuvioiden pyörittelyä.  Jos vanhempasi ei olleet sinulle lapsuudessä läsnä, niin aikuisena saattaa toistaa opittua avuttomuutta parisuhteissaan sekä laittaa puolisonsa vanhempansa rooliin tai odottaa ulkopuolista pelastajaa.

Vierailija
85/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maailmasta eivät tyhjäpäänaiset ja -miehet näköjään lopu kesken.

Vierailija
86/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa oli häiritsevää se, ettei ollut tietoja riittävästi kommentoida kysyttyjä asioita.

Onko entinen mies avoliitossa vai naimisissa uuden kanssa, onko heillä lapsia. Miten niin eksä ei huomaisi ilman eri tolkutustakin, jos ap muuttaa omaan asuntoon. Kai lasten takia ja tapaamisten yhteydessä jollain tavalla tieto vaihtuu ja lapsetkin puhuvat.

Vai miten ap on vain nähnyt kesän kaupassa pari kertaa, kun kuitenkin on yhteisiä lapsia.

Kerro ap, kuinka meni.

Vierailija
87/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä porvoolais sekoilua.      Olispa homo niin ei tarttisi mennä sairaita ämmiä lähelle ees.

Vierailija
88/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaita näköjään sattuu. Tuttu on myös läheiriippuvainen eikä pysty olemaan yksin laisinkaan. Uusi mies on ihan hirveä juoppo, mutta ei voi erota, kun ei halua olla yksin. Sitten varmaan eroaa, jos kolmas mies löytyy. Nyt haikailee sen entisen perään, josta valitti koko ajan silloin kun he olivat yhdessä. Eksällä on kuitenkin jo uusi perhe, joten paluu ei enää onnistu.  

Vierailija
89/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli maailmoja juoksee.

Vierailija
90/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän viemää.

Vierailija
91/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskeintä tässä mun mielestä on se, että exällä on uusi parisuhde ja silti ollaan sitä mieltä että on oikeus mennä siihen väliin. 

Vaikka miten olis ketju huhtikuulta, niin silti. Jos ex olis sinkku, niin yhteydenottoa voisi harkita mutta mun mielestä uudelle parisuhteelle pitää antaa se rauha jonka se ansaitsee. 

Samaa mieltä. Ihminen, joka ei arvosta muiden parisuhteita, harvoin arvostaa omaansakaan.

Vierailija
92/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliviirejä tuollaiset naiset, sanon minä. Tänään mies X, huomenna (tai viimeistään ensi viikolla) mies Y, sitten Z ja, ja ...

Vierailija
93/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä exä takaisin. Itse olen ollut samassa tilanteessa vuosia sitten. Soitin lähellä joulua hänelle ja kerroin että kadun tekoani ja olen ymmärtänyt että hän on se ketä rakastan ja kenen kanssa haluan olla ja elää. Hän löi luurit korvaani. Joulupäivänä kuitenkin laittoi viestiä että nähdään illalla. Lähdin häntä tapaamaan ja vatsaan oikein sattui jännityksestä. Istuttiin autossa pari tuntia jutellen ja asioita läpi käyden. Uutenavuotena muutin kamani hänen luokse. Tästä nyt 16v aikaa ja yhä yhdessä kahden teinin vanhempina.

Vierailija
94/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huurs betti da loexa 🤣🤣

Vierailija
95/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa nyt ainaki siitä nykyisestä suhteesta jo ihan lastenkin takia. Kivempi lapsilla on olla, kun äiti on onnellinen kuin huonossa suhteessa.

Jos on facebook jne, niin muutat parishudestatuksen sinkuksi, kyllä ex sen huomaa ja on lähestyäkseen jos niin haluaa. En menisi sotkemaan hänen nykyistä suhdettaan sillä, että kaipaat takaisin ensin jätettyäsi hänet. Hän kyllä lähestyy, jos haluaa.

Ei lähesty. Ei vaikka hiukan haluttaisi.

Nyt joutuu tytteli tekemään häpeätyön.

Mutta kuten täällä jo todettu, niin mitäs hävittävää...

Vierailija
96/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä exä takaisin. Itse olen ollut samassa tilanteessa vuosia sitten. Soitin lähellä joulua hänelle ja kerroin että kadun tekoani ja olen ymmärtänyt että hän on se ketä rakastan ja kenen kanssa haluan olla ja elää. Hän löi luurit korvaani. Joulupäivänä kuitenkin laittoi viestiä että nähdään illalla. Lähdin häntä tapaamaan ja vatsaan oikein sattui jännityksestä. Istuttiin autossa pari tuntia jutellen ja asioita läpi käyden. Uutenavuotena muutin kamani hänen luokse. Tästä nyt 16v aikaa ja yhä yhdessä kahden teinin vanhempina.

Miten kauan olitte sitten erossa ja miten kauan hän oli uudessa suhteessa? 

Vierailija
97/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan olitte sitten erossa ja miten kauan hän oli uudessa suhteessa? 

Vajaan vuoden oltiin erossa. Itse asuin jo toisen kanssa ja exällä (silloin ex) oli jotain säätöä, mut ymmärsin ettei mitään kovin vakavaa.

Vierailija
98/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on vain nuo kaksi huonoa vaihtoehtoa olla parisuhteessa eikä sitä parasta olla vaan yksin? 

Vierailija
99/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt mennyttä on.

Vierailija
100/102 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätitkö oikeasti hyvän miehen vai nyt luulet niin, kun löysit vielä huonomman, mutta oliko se ensimmäinenkään niin hyvä loppujen lopuksi? Miksi olisit hairahtanut uuteen mieheen, jos eksä oli niin hyvä? Jotain suhteesta kuitenkin puuttui.