~*~*~ENSIKOT maanantaina 14.8 ~*~*~
Kommentit (23)
Meriheppa: Sullapas on jännät päivät! Toivotaan, että tuntemuksesi olisi sitä ihanaa plussaa! Saatais ees yks lussaaja, kun on niin monta negaajaa ollut.
Joku kyseli foolihaposta! Suositellaan syötäväksi jo kun yrittää raskautua. Foolihappo edesauttaa alkion selkäydinkanavan sulkeutumisessa. Itse en tätä valmistetta syö. Kyllä sitä saa normaali ravinnostakin :)
Sitten siitä miks kannattaa käydä hampilääkärissä ennen raskautumista ihan tarkistuksessa:Raskaus vaikuttaa naisen syljen laatuun heikentävästi. Sylki ei suojaa hampaita raskauden aikana niin tehokkaasti kun normaalisti. Kariesta kantavat saavat tällöin reikiä normaalia helpommin. Ite en oo hampilääkärillä käynyt vissiin viiteen vuoteen :( Oon tosi hyvä neuvomaan muita, mutta se oma toteutus...
Nyt nukkumaan etttä huomenna jaksaa töissä :)
T:Remukka
Täällä taas - sunnuntaina kävinkin nopsaan moikkaamassa, mutta nyt vihdoin kotikoneella takas!
Kindness: Kiva kun huhuilit! Olenkin funtsaillut missä luuraat. toivottavasti nyt sitten tärppäisi meillä molemmilla! (ja tietty kaikilla muillakin!). Meillä pupuiltu silleen kohtuullisesti. Ollaan pupuiltu vain kun on tehnyt oikeasti mieli, ja se meinaa sellaista 2-3 päivän välein.
Titi: Missäs luuraat? Kauankos se teidän reissu nyt kestikään? Tuuppa pian kertomaan ovatko haamut vahvistuneet kunnon plussaksi. bdbdbd!!
Vilkutukset kaikille muillekkin enskoille (vilku-vilku)!!
ON: menin sitten laskemaan ne kp:t, ja ihmetyksekseni kp 17 käynnissä. Luulin että on jotain oviksen aikaa, mutta tässähän joutuu taas pian piinailemaan.. Viime kierto kesti sen 26 päivää, joten katsotaan nyt miten tässä kierrossa käy. Jotenkin viime kierto oli niin outo muutenkin. Jos nyt kuitenkin olisi hiukan " järjestelmällisemmän" kierron vuoro.
Gallupeihin:
1. meillä vaavi syntyisi juuri ostettuun ja remonttia parhaillaan kokevaan omakotitaloon. Aika rauhallisella seudulla.
2. netissä tulee surffattua aika vähän - laskuja maksan ja sitten käyn muutamalla palstalla lukemassa (toinen on tämä!)
3. Mä olen tämmöinen normaalipituinen ja -painoinen tummatukkainen heebo. Hiukset on puolipitkät.
4. olikos vielä muita gallupeja?? nyt jo unhottui... no ... ööö... ens kerralla lisää!
t. peipposka, joka palaa nyt linjoille teitä häiritsemään! kp 17/26-28
Tuntuupa niin kuin olisin ikuisuuden ollut poissa tältä vaikka vaan viitisen päivää kai. Niin paljon oli taas tapahtunutkin, että on vähän hankala kommentoida, mutta ainakin muutama uusi oli tullut mukaan taas ¿ Tervetuloa minunkin puolestani!
Ikäviä negoja oli kummitellut testeissä ja täti oli yllättänyt aika monen. Höh, harmittelut kaikille! Ja ne negat vaihtukoot vielä plussiksi! Tässä on ollut plussarintamalla taas vähän hiljaisempi kausi ja mielellään sen saisi nyt taas kääntää uudeksi valtavaksi Enskojen plussavyöryksi! :D
(.) Nyt on kyllä aika jännää. Nimittäin muutama päivä oviksen jälkeen alkoi sellaiset pienet nipistelyt alavatsassa ja ne on jatkuneet koko ajan, ja niitä tuntuu vieläkin päivittäin. Ja jännintä minusta oli että viime viikolla, tasan viikko oletetusta oviksesta sattui mahaan (nimenomaan tuonne alas ja keskelle) yhden päivän ajan ihan tosi kovasti! Tuntui niin kuin olisi joku painanut mahaa päältäpäin, eli sellainen puristava tunne. Toiveet on kyllä nyt nousseet vaikka kuinka olen yrittänyt niitä riuhtoa maanpinnalle takaisin! Pitäis kuitenkin yrittää kituuttaa testaamatta ainakin tuonne perjantaihin asti¿ tai jos olis järkevä niin odottais¿
T: hermo-Heppa (kp 27/31)