Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT maanantaina 14.8 ~*~*~

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kertokaa mitä teen.. Mua rupes noiden teidän viestien jälkeen aivan ahdistamaan koko ennustajalle soittaminen :( Tänään on puoli kahdelta aika, mutta en edes haluaisi soittaa.. pakko kai se silti on kun lähetin sen palkkionkin jo postissa..

Ajattelin vaan kokeilla kun se mun työkaveri niin kovasti sitä suositteli ja sanoi että tämä nainen tietää kaiken.. nyt mua kuitenkin ahdistaa.. mitä jos se ei nääkään mulle lapsia? Mitä jos se näkee jotain pahaa? Mitä jos alan elämään niiden ennustusten mukaan enkä eläkään omaa elämää? Mitä jos olen liian herkkä tuollaiseen?

Voi itku :(

Vierailija
2/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on jo pitkällä ja työt hurahtaneet monella käyntiin! Desekin jo varmaan pikkukoululaisten parissa touhuamassa! Työn iloa ja intoa kaikille ahkerille!

Itsellä jatkuu vielä ¿pidennetty kesis¿! Kunnes pääsen siellä uudessa paikassa aloittamaan parin viikon kuluttua. Ihanaa!

Eilen ja tänään on ollut huono omatunto, kun olen viime viikkoina niin harvoin käynyt täällä teille kirjoittelemassa. Kaikki gallupitkin olen ohittanut vastailematta. Ihan epistä.:( hyi mua!

Vanilja: Hienoja virtuoosineulojan lahjoja sulla, kun osaat säveltää itse neulemekkojakin! Tuon vyötteen olen minäkin pannut talteen ja yhden myssyn sillä ohjeella neulonut.

Kiitos, en valitettavasti muista kenelle. Mutta, joku vinkkasi ystävällisesti hyviä kipulääkkeitä, joihin voi gyneltä resettiä kysellä. Laitoin nimet ylös ja kyselen, jos tilanne tästä endoni kanssa pahenee. Yleensä olen selvinnyt ibubrofeenilla, mutta se tahtoo poltella suurina annoksina ylämasua¿

Killa: Ihana kuvaus minusta! Melkein jo toivoin että olisin niin kaunis ja hento ranskatar! Aika paljon osui kyllä oikeaankin. Olen 168 pitkä, normaalivartaloinen, vaalea ja helposti palava, ja pisamiakin saava. Hiukset on pitkät, sellaiset hiekkatien harmaat, mutta sävytän niitä usein punaruskealla sävyllä, joten latvat on aina enemmän tai vähemmän punaiset!

Meillä oli eilen kummityttö (3v) + pikkusisko (11kk) kylässä vanhempineen¿ Meni puolituntia siivota kämppä sen touhupoppoon jäljiltä.;) Mies vähän kauhisteli että tuleeko meidänkin arjesta tuommoista. Lohduttelin, että voihan niitä hullunmyllypäiviä olla mutta arjen voi organisoida monella tapaa kuten kyläreissutkin¿ Tulee ainakin etukäteen tehtyä suunnitelmia miten esim. syömisharjottelut ja pottatreenit organisoidaan meidän perheessä¿

Niin meidän vauva syntyisi rivitalokolmioon. Oma huone järjestyisi työhuoneen paikalle. Viikonloppuna jo vähän katseltiin lastenhuoneeseen käyviä boordeja ostosreissulla. Jätettiin alunperin tarkoituksella työhuoneeseen tavallinen valkea tapetti, johon voi sitten helposti säveltää uutta¿

Piinailijoille vielä peukkuja ja hyviä loitsuja tädin karkoitukseen!

Ai niin Juli, älä huoli siitä ennustajalle menosta. Hyvä ennustaja tietää, että ei voi perustaa ennustustaan pahoihin juttuihin. Mieluummin he kertovat niitä hyviä juttuja ja osaavat tietää, mitä jokainen jaksaa kantaa.

Itse en ole ennustajalla ollut. Komppaan Nuutia siinä, että mietin itse elämää eteen ja taakse yleensä sieltä löytyy se punainen lanka, jos ei heti niin hetkenpäästä.

Iloista viikkoa!

nellamaija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopsaan vaan Julille, että älähän nainen hermoile! Saisitko otettua vähän niin kuin huumorilla tuon ennustushomman? En ole koskaan kuullut, että ne mitään tosi kurjuuksia kertoisivat! Luulisi että painottavat ainakin niitä hyviä juttuja, eikä ne kai mitenkään yksityiskohtaisesti kerro asiota, vaan suuntaa antavasti.

Hyvin se menee! :)

Palaillaan!

Vierailija
4/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tänne jo joku ehtinyt kirjoitella. Menen vasta 12 töihin, niin ehdin nyt tulla kurkistamaan mitä olette kirjoitelleet. Tässä työvuorossa menee kyllä sitten koko päivä, mutta ensi viikko on lomaa ja sitä odotan jo nyt kovasti!

Nella: kiva kun olit pitkästä aikaa kirjoitellut kuulumisiasi.

Juliaana: soita vaan ennustajalle jos jo palkkionkin hänelle olet antanut. Pidä vaan mielessä se, miten paljon olet valmis uskomaan kaikkea mitä hän sanoo, harkitse se tarkaan (sanoo tämä, joka ei tiedä uskoako vai ei). Tulethan sitten meillekin kertomaan...?! Tässä ainakin yksi utelias :)

ON: täti taitaa olla lähdössä pois, johan se tämä vierailu taas riittikin. Ihan hetkeen ei tarttis takaisin tulla...Ai niin ja galluppiakin oli: netissä käyn oikeastaan vain täällä, sähköpostilla ja joskus etsin jotain muuta, mutta harvemmin.

Vierailija
5/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vielä kaikille myötäelämisestä - nyt miehus on saatu jo kotihoitoon, ja näyttää siltä että selvittiin pelkällä säikähdyksellä. Kaikenlaisia sairauksia sitä voi tulla aivan yhtäkkiä!! Ja hyvin on ilmeisesti parantumaan päin, kun ollaan pupuiltu aivan uudella innolla tässä muutama päivä *punastelee kainosti*... Oviksesta ei tietysti vielä tietoakaan (kp 10), mutta harjoittelu on varmasti tärkeää jo tässä vaiheessa kiertoa! Ja perjantaina kävin ostamassa ne uudet, tositiukat farkut (vanhemmat enskat muistaa, että se on yksi keino raskautua kenties jo saman kierron aikana, ettei uudet faret vaan mahdu päälle kuin pari kuukautta). Pitäiskös vielä käydä varaamassa joku hehkeä matka esim. huhtikuulle, niin vois auttaa tuossa välittömässä raskautumisessa?

Killalle paljon pupuiluintoa! Kyllä olis jo sinunkin vuoro raskautua : )

Ja Killasta tulikin mieleeni tuo taannoinen ulkonäkökeskustelu. En ehtinyt lukea vielä vanhoja pinoja, missä jokainen varmaan on paljastanut oman ulkonäkönsä. Mutta joka tapauksessa Killasta mulla on seuraavanlainen mielikuva: Musta, tai tummanruskea piikkisuora tukka, hartioille asti. Tyylikäs otsatukka. Pitkä ja tosi hoikka, aina muodikas (kännykkää myöten, heh). Menikö metsään?

Moolin täytyy olla punatukkainen, ja aika lyhyt. Painosta vaikea sanoa mitään... Pisamia, semmoinen kivannäköinen tytteli ; )

Brooke on pitkä, urheilullinen ja aina ruskettunut (liittyy hevosharrastukseen), pitkä, keskiruskea tukka.

Naksu ja Oona on molemmat vaaleita, Naksu on pitkä ja Oona on lyhyt.

Muista ei ole ainakaan vielä selkeää mielikuvaa... Tietysti jokaiseen enskaan liittyy tietynlaisia ajatuksia, mutta ne liittyy enemmän henkisiin ominaisuuksiin, esim. että joku on aina kauhean reipas, tai hauska, ilmiselvä kirjailija (NM), sympaattinen (Aftis).

Sori nyt että palasin tähän vanhaan aiheeseen.

Paljastettakoon nyt, että Jessica on 163 cm/50 kg, ihan superlyhyt tukka, vuodenajan mukaan vaalea tai tumma (kesäisin vaalea, raitoja, syksyllä heti värjään tummemmaksi), ja niitä pisamiakin on.

Hei Mooli, olet varmaan selostanut tän jo noin 1000 kertaa, mutta koskas saa jännäillä puolestasi?

Nyt pakko tehdä töitä välillä, olen ollut niin monta päivää poissa, että jonkinlaista kasaumaa taas pöydälleni muodostunut.

Mukavaa maanantaita kaikille Ensikoille ja plussaista viikkoa 33!

t. Jessis

Vierailija
6/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ootte jaksanu näpyttää tänne tekstii, menee melkee kaikki aika kun kotona on näitten lukemiseen, mies vaa nauraa sohvalla vieressä ku oon niin " omistautunu" :D Mutta hirveesti tästä on ollu apua tälläselle keltanokalle kuka ei vielä oo raskautumisen peruskurssia käyny, että kiitos vaan :)

Gallupeihin: Joku, en muista kuka, oli kyselly joskus että onko täällä yrittäjiä. Itse en ole mutta mies on, sillä on jo pitempää ollu tietokone-alan firma, että nörttiys kyllä pesii meidän perheessä, kun itselläkin on alan koulutus :) Tästä syystä siis istun hirveästi myös koneella. Lähinnä tällä foorumilla ja IRCissä tulee oltua kun netin avaan, google ja hotmail on kanssa sellasia mitä tulee käytettyä säännöllisesti.

Sitten oli kyselyä synnytykseen liittyvistä peloista ja ulkonäöstä, mä saankin nää molemmat tässä samalla menemään kun vähän liittyy toisiinsa. En siis ole mitenkään turhamainen tämän asian suhteen, pelkään vain sitä, kun olen niin hoikka, että synnytys ei sitten menekkään ihan nappiin, pituutta on meinaan kertynyt ihan kivasti 175cm' n verran, mutta paino ei sitten yltäkkään eden 60kg' aan :( Kyllä joku joskus sanoi että voi olla " synnyttäjän lantio" vaikka olisikin hoikka, mutta sen näkee sitten kun päästään itse asiaan, haluaisin nimittäin synnyttää ihan luonnollista kautta.

Isot pahoittelut negaajille, täällä jännitettiin kanssa ihan kympillä että tuleeko plussaa, mutta toivotaan että nämä huonot uutiset vielä hyviksi muuttuu! :) paljon ++++ kaikille!

ON: kp 36 menossa... En oota mitään muuta kun että se täti tulis kyläilemään, toisen negankin testasin jo. Oon vaa ihan hämmentyny kun viime viikolla oli ihan sellaset mankkamaiset oireet, mutta sitten ne katos aivan ku tuhka tuuleen. Jos oikein kovasti venyttelee ympäriinsä niin sitten saattaa vähän mahassa jotain tuntua, mutta siihen se sitten jääkin. Tällänen pitkä kierto on mulle kyllä ihan normaali ollu sen jälkee kun lopetin pillerit. Pitäis varmaankin hakea jotain apua tähän, en vaan oikeen tiiä mitä.

Vierailija
7/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla nostamaan pinoa kun oli päässyt valahtamaan tuonne melkein ekan sivun pohjille...

Juliaana82: Älä huoli siitä ennustusjutusta. Nyt olet varmasti hänelle jo soittanutkin. Mitäs siellä kerrottiin? *uteliaana* Tuollaiset kannattaa varmaan ottaa ihan viihteenä, ja ainahan sitä voi tehdä niin, että ottaa ne ihanat ennustukset totena ja epämiellyttävät huuhaana ;)

Nennaliina: Hyvä, että täti pakkaa jo laukkujaan. Yritä harhauttaa se mennessään, ettei löydä enää teille vähään (tai siis pitkään) aikaan!

Jessica: Hienoa, että miehesi voi jo hyvin. Täällä oltiin jo huolissaan, mutta upeaa että kaikki kääntyi parhain päin. Pupuiluintoa ovista odotellessa, ja tietty sen aikana!

Anitah: Sinullahan on jännät paikat... Plussaonnea oikein kovasti *pöllyttää plussapölyä sinne suuntaan*

Iloista maanantaita!

Vierailija
8/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä niin yliluonnollinen olo on nyt.. siis se osas kuvailla ihan kaiken ja mitään sille ei tarvinnut kertoa.. sieltä tuli kuvailu työstä ja molempien meistä kohdalla ihan täsmälleen oikein, samoin luonne, asuinympäristö, lemmikkieläimet ja häätkin se kuvailu just sellaisiksi kun on suunniteltu nuorisoseuraa ja lihakeittoa myöden..

Tulevaisuudesta se sano että avioliitto kestää ja taloudellinen tilanne on hyvä ja mikä ihaninta se näki meille pienes saappaat ja sanoi että ei mene montaa kuukautta kun tuun raskaaksi!! :)) Se sano että niin vahvasti näki tuon lapsiasian heti aluksi ja että yleensäkin näkee sellaiset mieltä painavat asiat aluksi.. lapsien lukumäärästä ei osannut tarkasti sanoa mutta että mielummin useampi kuin yksi..

Tähän ennustukseen haluan uskoa ja uskonkin, ei kukaan huuhaa-akka voi mitenkään osata summis kuvailla kaikkia asioita noin oikein :)

T. Juli *taas toivoa täynnä*

Vierailija
9/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kanssa soittaa näkijälle! :)

Jessis: kiva kun oot taas olemassa ja hyvä että mies toipuu! :) Palaan noihin ulkonäköasioihin myöhemmin!

Vierailija
10/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille piiitkästä pitkästä aikaa! Täällä oltiin pakollisella nettipimennolla jonka jälkeen ihme kiirusta riittänyt joka päivälle niin ettei yksinkertaisesti ole kerinnyt pinoileen :( Mutta tästä on hyvä jatkaa taas innolla eteenpäin.

Paljon oli sattunut ja tapahtunut... mutta mutta.. missäs ne kaikki iihanat lussat on?! Nyt äkkiä odotus-uutisia jostain suunnalta, ainakin Titillä ja Oonalla on mahdollisuus tuoda iloisia uutisia ja nostaa meidän muidenkin uskoa uudelleen.

Vähän omaa napaa väliin.. Viimeksi kun kirjoittelin oli täti juuri saapunut ja mieli maassa. Nyt onneksi jo karkoitettu kauas pois ja mennään ovisajoilla (kp 14/28), pupuiltu on jonnin verran ja vielä pitäis ehtiä ennenkuin mies hyppää Finnairin siivillä kohti Helsinkiä illalla ;)

Kaikille uusille enskattarille teretulemast minunkin puolesta, ainaskin Sopuli ja Nuutti oli lähipäivinä pinoutunut!

Kyllä meinas kyyneleet valua onnesta katsellessa Queenin pikkuisen ensikuvia, SULOINEN pakkaus! Muuten eka kerran vierailin o-puolella kun en ole aiemmin uskaltautunut..

Peipposka: Mitäs sinnepäin kuuluu? Ollaanko siellä menty reseptin mukaan ;) Jos, niin otetaan kimppatarrautuminen tästä kierrosta plussajunan nurkkaan!

Naksu: mulla sama homma viime kierrossa.. Oireita oli vaikka muille jakaa, kunnes kaks päivää ennen tätiä oireet hävis kuin seinään :( Ja testasin negan tätiaamuna :( Toivottavasti sulla onnistuu minua paremmin tädinkarkoitusloitsut!! Sinne puhallan paljon lämpimiä plussatuulia!

Miukumauku oli myös käynyt pistäytymässä :) Ihana kuulla, että siellä pyyhkii hyvin. Täältä olis tulossa melko pataljoona uusia odottajia sun perään :)

Jessis: Ihana kuulla että teillä vaikeudet voitettu ja mies jo virkeänä pupuilutouhuissakin ;)

Negoja testanneille, ainakin Linnea, Käärö, Juli ja emka sekä toivottavasti pian plussautuva Titi; LOHTUHALIT ja voimia uuteen yrityskiertoon.

G: Meidän raksupakkaus saisi kodikseen yhden tason rivarikolmion, 5 asunnon taloyhtiöstä, omassa huoneessa jo elefanttiboordit edellisten asukkaiden jäljiltä odottamassa :) Netissä tulee pyörittyä enemmän tai vähemmän, mm. yliopiston, pankin, autotallin, ja erinäisten vauva-aiheisten sivujen kautta. Muissa ei kyllä tule oltua keskustelemassa kuin täällä..

Mutta lähden tästä odottelemaan *varmaan jo ovelle vastaan juoksee hän..* miestä tulevaksi töistä jottei mene liian myöhäiseksi meidän pupuilut ;)

Työntäyteisin terveisin kindness

Vierailija
11/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime] Jessis: Huh, että sun mies on jo kunnossa! Ei kuitenkaan ollut varmaan mikään tavis flunssa tm. pikkutauti! Mielikuvat eroaa tässäkin todesta, oon tosiaan se 161/~50, puoleen niskaan ulottuva (ruskeat&raitoja) tukka + otsahiukset (ponnarilla näin arkisin) ja pisamia riittäis vaikka kaikille enskoille jakaa näin kesällä! Eli ei vaalea tai pitkä! ;) [/color]

[color=fuchsia] Nyt en jaksa kummempia kommentoida, kaikille tasapuolisesti onnea yritykseen ja plussaamiseen! [/color]

[color=lime] ON: 23-24/25-28 ja tuhruttelu on alkanut! Voi V! Näinhän siinä sitten kävi, mutta kyllä kummastuttaa että jos se ovis oli sillon jo alkukierrosta niin mitä pirua ne selkäsäryt ja menkkaolot oli silloin kp18-19?! Ja miks kummassa alkaa jo näin aikaisin?! Ei normaalia!!!!! Ja sain nyt " jo" ajan Taysiin, mutta aika on vasta 2.11. Nyt taitaa pieni masiksen poikanen taas vallata tämän tytön hetkiseksi, mutta yritän skarpata ja palailla seuraanne mahd. pian! Eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu! Heippa! [/color]

Vierailija
12/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks oli hyva ennustaja...unohdin eiliseen viestiin laittaakin ettei ne huonoja asioita paljasta. Hienostihan tuo sun elama taitaa menna...nyt vaan uskoa ja luottamiusta siihen etta kaikki menee niin kuin pitaakin.

Naksulle oli tullut ainakin tadin puolikas kylaan...anna sille huutia samantien, jos se vaikka ei sit jaiskaan kylaan.

Hauskaa iltaa kaikille...ma aloittelen taalla duuni paivaa pikkuhiljaa!

t: Nuutti

Vierailija
13/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=1E90FF]Voi [b]Naksu[/b] sua! Kurja, kurja juttu, jos se tätsä nyt kaikista hyvistä tuntemuksista huolimatta sinne tunkee! :( Samperi vieköön, kun plussahan se sinne pitäisi tulla! Tiedän, että tossa tilanteessa ei paljoa lohduta, mutta eihän toi tuhruttelu aina tarkoita sitä, että peli olisi menetetty...

[b]Jessis[/b]: tosiaan kiva kuulla, että siellä voidaan jo paremmin! Vähän oli jo huoli tossa välillä, kun ei susta kuulunut, että mikä on meininki. Aika hauska toi sun arvaus mun ulkonäöstä, mutta melkoisen pieleen meni! Kerroinkin jo kerran mutta sulle vielä uudestaan, että olen keskimittainen ja -painoinen, hiusten väri vaihtelee täälläkin vuodenajan mukaan eli nyt tummanvaalea ja talvella sitten taas tumma, muttei musta kuitenkaan! Otsatukkaa ei ole ja kyllä tää on ennemmin taipuisa, kuin piikkisuora, vaikka suora onkin. Hiusten pituus osui aika lailla oikeaan, kun ovat suunnilleen tohon hartioille (kasvatusta menossa). Muotia seuraan kyllä, mutta en mitenkään orjallisesti. Tyyli on sellainen sekalaisen naisellisen teinimäinen (välillä kun katson peiliin, ihmettelen että missä se 3-kymppinen nainen on ;) ). Ja muuten, sut on kutsuttu meidän kanssa tukkimaan käytäviä vauvanvaunujen kanssa Stockmannille! Treffiaika on jo melkein sovittu 10kk kuluttua! ;)

Tuleekos [b]Mooli[/b] tänään tänne ollenkaan?

[b]Anitah[/b]: mä söin keltarauhashormoneja (terolut) pitkiin ja epäsäännöllisiin kiertoihin ja kyllähän nua vähän lyhenivät ja tasoittuivat, mutta edelleen keskimäärin 35pv. Lääkärin mukaan se ei pitäisi kuitenkaan estää raskautumista, mutta onhan se tylsä kun pääsee harvemmin piinailemaan.

[b]Omaa napaa[/b]: kp on sitten jo 22/28-41 ja oletan jatkuvasta kuivuudesta, että ovis on takana päin. Pupuiltu on, mutta en ole jaksanut kovin miettiä asiaa joten en nyt ihan varmaksi sano, ollaanko riittävästi. No parin viikon kuluttua sen sitten näkee. Koitan odotella rauhassa tätioireita (tai tietty mieluummin jotain ihan muita oireita!).

Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!++++++++++++++++++++++

Killa

Vierailija
14/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa, hienot värit!!

Täällähän tää - maha turpeena follikkelikasasta:=)

Iltauutisten aikaan otan vikan kasvatuspiikin ja heti sen perään irrotuspiikin. Onneksi alkaa pikkuhiljaa tapahtumaan. Karseeta vaan, jos tääkin epäonnistuu...

Naksuliini, en kyllä jaksa uskoa sun tädinvierailuun vielä!!

Jessis, mahtavaa, että teillä kaikki jo paremmin!!!

Oonalle haliterkut ja Aftikselle kans:=)

palailen myöhemmin, jahka pääseen täältä työmaalta kotsaan!

-mooli

Vierailija
15/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juliaana: Hyvä että ennustajalla oli hyviä uutisia...että eiköhän se plussa ole sulla kohta lähellä...

mä kuulin et kun yrittää raskautua tai on raskaana pitäis syödä jotain fooli juttua (mitähän se nyt oli) siis selventäkää jos tiedätte mitä tarkoitan ja syökö kukaan??Ja onko muuta mitä pitäs ennen raskautta tehdä kun joku sano et kannattas ainakin hammaslääkärillä käydä...

KotiGalluppiin:Meidän Pähkinä sais kodikseen vasta remontoidun kerrostalo kaksion, jossa isosta olohuoneesta on jo sille oma paikka katsottu. Myös sängyt ja muut on valmiiks ikean kuvastosta valittu ja odottavat vain plussa uutisia että lähdettäis hakemaan:):)

ON: Meille tuli aamulla täti ja itku pääs vaikka kyllä mä arvasin että se tulee, mut jotenkin sitä toivo kuitenkin..:) Töissä tuli vielä kauheampi olo kun sain kuulla että yks työkaveri on raskaana ja ensimmäinen ajatus oli että miks en mä... hyi mua olenpa itsekäs...

PLUSSATUULIA KAIKILLE ENSIKOILLE!!!!

Vierailija
16/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on sitten eka koulupäivä takana. Oppilaat tulevat tosin vasta huomenna. Jännittää jo kovasti! Mitenkähän saan ensi yön nukuttua, kun viime yökin meni ihan harakoille.

[color=3A5FCD]Juliaanan[/color] saamat ennustukset olivatkin sitten mukavia juttuja. Nyt sitten vaan uskot niihin kaikkein mukavimpiin ja maltat odottaa sen muutaman kuukauden.

[color=3A5FCD]Nellamaijalle[/color] vilkutuksia! Meilläkin mies oli joskus ihan kauhusta kankeana, kun vierasilla kävi pari leikki-ikäistä tenavaa. Oli meno aikamoista ja sotku sen mukaista!

[color=3A5FCD]Killalle[/color] kovasti plussaonnea! Eiköhän siitä simppajoukosta aina joku sinnikäs löydy, joka jaksaa pidempään. Eli ei kai se täsmäpommitus ainoa vaihtoehto ole! bdbdbbd

[color=3A5FCD]Nennaliina[/color]: Mukavaa loman odotusta! Täällä se sellainen ihanuus on jo unohdettu! Jospa se oviskin osuisi loman ajaksi, niin aikaakin pupuhommille olisi enemmän. Vai lomailetko ihan yssikseen?

[color=3A5FCD]Jessica[/color]: Hyvä, että tilanne on jo ok. Toivottavasti tuo tiukat farkut auttavat. Pitäisiköhän siis minunkin singahtaa ostoksille?

[color=3A5FCD]Anitah[/color]: Killa sulle jo mainitsikin tuosta keltarauhashormonista. Itse popsin Lugesteron-nimisiä juuri tuohon kierto-ongelmaan. Joten jos täti kovasti myöhästelee tai katoaa pitkäksi aikaa, niin ehkäpä sitten kantsii soitella lääkärille.

[color=3A5FCD]Kepardiinallekin[/color] vilkutuksia!

[color=3A5FCD]Kindness[/color]: Mukava kuulla, että paha mieli on jo karkoitettu. Ovisonnea sinnekin!

[color=3A5FCD]Naksulle[/color] jaksamishali. Mutta, mutta... eikös se Emmankin plussauutinen alkanut tuhruttelulla? Pidän kovasti sulle peukkuja, että se täti vielä kääntäisi kelkkansa. bd

[color=3A5FCD]Nuutti[/color] kulkeekin ihan eri ajassa, kun vasta työpäivää aloittelee. Meni omat pasmat ihan sekaisin, ennen kuin taas tajusin, että mistä kaukaa kirjoittelet. Mukavaa maanantain jatkoa sinnekin suunnalle!

[color=3A5FCD]Moolille[/color] piikikästä iltaa!

[color=3A5FCD]Muskotti[/color]: Jo raskautta suunnitteleville suositellaan foolihapon syömistä, koska se vaikuttaa (käsittääkseni) ihan niihin ensimmäisiin kehitysvaiheisiin. Jostain muistan lukeneeni, että foolihapon syöminen tulisi aloittaa n.3kk ennen raskautta. Sitä vaan ihmettelen, että mistä himputista sitä voi tietää, koska on 3 kk ennen??? Itse olen syönyt Multitabs special 2+ -tabletteja epäsäännöllisen säännöllisesti koko yritysajan, kohta 11 kuukautta.

[color=3A5FCD]ON[/color]: Edelleen ihmettelen omaa oloani. Tänään olin ihan oksennuskypsää kamaa koko aamun. Jo kotona jäi aamupala kesken enkä koulun tarjoamaakaan aamiaista saanut " kakomatta" nieltyä. Vai olikohan se kaikki sittenkin vaan jännitystä? Eikä se muukaan oirelista ole vielä lyhentynyt, taidanpa siis julistautua luulosairaaksi -tai siis luuloraskaaksi. Nyt täällä epätoivoisena mietin kovasti tuota valemenkka-asiaa... Mutta en kuitenkaan uskalla uskoa siihen, enkä ainakaan testata. En missään nimessä! Odotellaan nyt tässä tämän tilanteen kehittymista... Kyllä kai sen sitten 9 kk päästä sairaalassa huomaa: " Kappas vaan, olen sittenkin ollut raskaana."

Mukavaa illan jatkoa! Ja tietysti paljon +tuulia!

~työpäivästä väsähtänyt sekopää dese~

Vierailija
17/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti asiaan....

Mooli: toivotaan et hoidot menee nappiin ja pistohommelit palkitaan lämpimällä, vauvan tuoksuisella kääröllä :) bd

Jessis: hyvä et miekkonen on paranemaan päin, nyt vaan heti ens töikseen höykytät sen lakanoitten välissä ;)

Juli: voih, tällekin iski ennustaja kuume... minkä hintanen oli tuo sinun soitto? miten kauan rupattelit eukkosen kanssa?? jänskää... :)

Nellamaija: tämäkin aina kauhistelee kun veljen lapset 3v ja 1.5v käy kylässä..ja toivoo samalla että saataisiin heti sellanen hyvin kohdussa koulutettu ja siisti lapsonen ;D meinaan et stressaan hirveesti siivosta ja tavaroista jo joskus noitten koirienkin kanssa... *punastelee*

Naksulle ja muskotille pahoitteluhalit tädistä *rutistusssss*

Kaikille muille joita en muistanut vinha käden heilutus :)

Tämän enskan jalat vippasee Täydellisten Naisten mainosbiisin tahdissa..ihan mielettömän hyvä mainos tuo omppujutska... *heiluttelee koipiaan* :)

ON: ei vieläkään mitään erityistä..pupuiltu on jo viikonloppuna ziljoona kertaa varastoon... Tämä huono omatuntoinen lähtee lenkille maha täynnä pitsaa joka olis pitänyt säästää miehelle.... ups!

Ai niiin, joskus luin tuolta et pohjanmaalta oli myös muita??? en vaan jaksa millään muistaa ketä... käsi pystyyn!

moiiiii...

Vierailija
18/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan ikuisuudelta - viikkokin ilman enskoja on kauan :)

Minulla oli viime viikolla vauva (2kk) kylässä kaksi yötä ja nyt tuntuu, että vauva tuoksuu edelleen... Aikamoista.

En millään saanut kahlattua kaikkia pinoja läpi, joten olen itsekäs ja kommentoin vain omaa napaa.

Outoa pahoinvointia ja kiputiloja liikkeellä! Mutta eikös se mene niin, että mahd. raskauspahoinvointi alkaa vasta sitten kun täti on jo myöhässä? Jännittää silti - piinailen täällä. Yksi testi odottelee kaapissa, mutta testailen vasta ensi viikon puolella, jollei täti saavu viikonloppuna.

Viime yönä näin unta, että join alkoholitonta sidua. Enneuni toivottavasti, en kuitenkaan ennustajalle soita ;)

LiVe

Vierailija
19/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää kamalasti, joten ihan pikaisesti vaan ja huomenna sitten lisää...

Jessis: ihana kuulla, että miehesi voi paremmin. Pupuiluintoa teille, nauttikaa toisistanne :)

Juli: kiva kuulla, että ennustajalle soittaminen meni noin mukavasti. Ja noihin puheisiin uskoo mielellään!!!

Vilkutuksia kaikille enskolle

Väsynyt- Nenna

Vierailija
20/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai kohta takanapäin...kyllä tämä aina on aika inhottava päivä.

anitah: minun tuttuvani on 175cm pitkä ja hyvin, hyvin hoikka nainen. Hän synnytti melkein 5 kiloisen pojan minuutin ponnistusajalla, joten kyllä hoikilla voi olla synnytyslantio!:) Voit siis rauhassa ajatella, että hoikkuudesta huolimatta, sinulla on mahdollisuus luonnolliseen synnytykseen.

OMATUIJOTUS: kp9/? menossa. Ei mitään ihmeellistä. Soittelin tuossa omalle lääkärille ja kyselin, että onkos ihan ok kun kierto venähti ehkäisyn jälkeen 41 päivään. Lääkäri tuumasi, että olisi kannattanut ottaa terot tms. avuksi, että olisi kierron saanut lyhyemmäksi. Pitkissä kierroissa ei kuulemma munasolu aina ovuloi, joten pitkät kierrot kannattaa aina laittaa ns. kuriin...:) Mutta positiivista on siis se, että nyt mennään luomu menkkojen jälkeen kohti toivottavaa ovista!

Mukavaa viikon alkua kaikille!

*greetas*