Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISTEN JUTUT (14.-20.8)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna on vetänyt sikeitä jo useamman tunnin ja täällä mä vaan vieläkin kukun hereillä. Toisaalta mies on luvannut herätä huomenna aamulla hoitamaan Joannaa, et mä saisin nukkuu niin kauan kun haluan. Varmaan menee nyt vähän överiksi toi suunnitelma ja mun pitkät unet taitaa vaihtuu jonotukseen terveyskeskuksessa... nimittäin eilen aamulla kävin terveyskeskuksessa kun oli virtsatietulehdus oireita ja sehän se sit olikin. Sain antibiottikuurin ja oireet pitäis alkaa helpottaa jo ekan lääkkeen jälkeen ja mä oon jo 4 ottanut eikä vieläkään helpota. Joten ei auta muu kuin huomenna aamulla sit herätä aikasin ja mennä uudelleen sinne lääkäriin. Sellasen pikatestin sillon vaan tekivät ja sen perusteella määräs sit tän kuurin ja kai mulla nyt sit sellanen pöpö sit jyllää mihin ei just toi yleisin tähän vaivaan määrättävä ab tehoa =(

Täällä kans vaipan falskausongelma... se tuntuu tulevan aina kerran kuussa =) Nyt meillä on käytössä liberon midi ja nyt jo neljäntenä aamuna peräkkäin on jompi kumpi kylki ollut märkänä. Tänään jopa päikkäreidekin aikana tuli pissat läpi! Onneks ei oo kun muutama vaippa enää tota kokoa jäljellä. Joskus aikoja sit ostettiin pirkan maxi vaippoja (7-16kg) ja ne oli liian isoja silloin, mut nyt sit tänään laitoin yöks sellaisen ja saas nähdä " toimiiko" . Jos on kuiva aamulla niin käytetään seuraavaks noi... jos taas on falskannu niin sit ostan varmaan liberoa ja midistä seuraavan koon.

Täällä kans pukkaa tylsää olemaan kotona vauvan kans. Täytyis keksiä jotain ohjelmaa syksyksi ja talveksi...

Jotain muuta mulla tais vielä olla, mutta nyt lyö pää ihan tyhjää että kai se on pakko tonne sänkyyn raahautua. Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
42/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa varmaan osaa perustella asian paremmin, mutta ehdottomasti kannattaa käydä salilla samalla kun pudotat painoa! Kiinteydyt samalla, paino putoaa hitaammin, mutta tulokset päällepäin paljon paljon paremmat kuin jos vain laihdutat ilman salia. Ja tee kunnon painoilla, ei pienillä joilla jaksat tehdä vaikka 20 toistoa vaan esim 12 toistoa, jotka nipin napin jaksaa tehdä. Niin ja syö proteiinipitoista ruokaa rasvaa unohtamatta ja hiilihydraatit vähemmälle. Mun on tarkoitus keventyä myös 8kg, kiire ei ole, mutta totta kai olis mukava saada tuloksia aikaa mahd. nopeesti!

Sport75 (ei enää niin sport;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Äidillä hetki omaa aikaa, kun Nooa nukkuu ulkona ja isosisko lähti eilen illalla mummolle ja papalle yökylään. Illalla soitti, että saako hän olla neljä yötä, kun olin laittanut hänelle neljät alushousut mukaan ;) Ei suostunut ymmärtämään, että siinä oli varapikkareitakin... saa nähdä, milloin kotiutuu.

Meillä käytössä öisin Liberon Maxit ja päivällä käytetään loppuun nuo Liberon Midit. Maxit ovat muutamana aamuna falskanneet, mutta oon aatellu, että syynä on se, että vaipat ehkä vielä hiukan isot reisien kohdalta.

Kohta saan päiväkahviseuraa, kun miehen sisko tulee vauvansa kanssa syömään eilisiä miehen synttärikakun jämiä.

Nyt on mentävä, kun Nooakin heräs tässä välissä ja vääntää nyt sylissä.

-monkey ja Nooa su 5kk-