Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 33 *~*

14.08.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, josko vihdoin ehtisi tännekin palstailemaan. On ollu vähän kiirusta...

Nonna: Pahoittelut, ei siinä kyllä noin pitäny käydä. Mieluusti olisin sullekin suonu sen pysyvän plussan. Mutta hieno asenne sulla tuohon kyllä on.

Shannonille pahoittelevat tervetulotoivotukset ja voimia tulevaan! Muistanko nyt aivan väärin vai oletko pyöriny myös vilttiketjussa? Itse vain siellä pyörin, mutta nyt on tullu jotenkin jämähdettyä tänne.

Helga: Olipas sulla aikamoinen lääkärireissu. Kaikenlaista porukkaa sitä onkin....

vm69: Mulla kanssa sama juttu, että haistan kaikki hajut kaukaa. Mies välillä ihmetteleekin, että mikä muka nyt taas haisee, kun itse ei haista mitään. Mun mielestä vesi mikä hanasta tulee, niin haisee tosi pahalle, on se sitten kylmää tai kuumaa. Ja sitten asutaan n. 300 m päässä merenrannasta, niin kun tuuli tulee sopivasti sieltä päin, niin välillä haistan aivan selvästi kalan hajun. Mies onkin sanonu, että kohta varmaan erotan hajusta mikä kala menee ja että nyt jossain menee ahven ja nyt menee hauki yms. =D

Mulla kanssa on taas aikamoinen maha. Mutta olen vain huomannu, että se alkaa turpoamaan joskus oviksen kieppeillä tai vähän sen jälkeen ja kestää aina menkkojen alkamiseen asti. Sitten taas häviää. Mutta tuon turvotuksen aikana todellakin näyttäis siltä kuin olis raskaana.

ON: Täällä ei oikeastaan mitään ihmeellistä. Kiirettä on nyt pitäny, niin on palstailutkin jääneet vähemmälle. Mutta nyt sain tietyn homman tehtyä, niin eiköhän täälläkin tule taas enempi pyörittyä.

Ens viikolla pitäis menkkojen alkaa, joten sitten päästään taas tositoimiin. ;) Ja matkakin lähestyy kovaa vauhtia, viiden viikon päästä tähän aikaan sitä istutaan lentokoneessa. =)

Onkos teilläpäin nyt sadellu vettä? Täällä satoi toissapäivänä oikein kaatamalla parin tunnin ajan ja eilenkin satoi varmaan tunnin ajan. Nytkin on pilvistä, joten saa nähdä sataako tänäänkin.

Päivänjatkoja kaikille ja tsemppiä niitä tarvitseville!

Vierailija
62/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokista odottelen, nälkä vaanii nurkan takana...

Katri: Hauska tuo kala juttu. Mun tarvii vielä hiukkasen kehitellä hajuaistiani ja sitten otetaan miehet mukaan ja matkataan ongelle. Mun mies aina havittelee isoja ahvenia, niin mehän voitais vinkata minne päin soudetaan. Toi mahan kasvu on jännä... Miten ihmeessä se toisiaan kierron loppuvaiheessa kasvaa ja kasvaa ja sitten yht´äkkiä turvotus katoaa. Ja oudointa minusta on se, että ennen tätä kuumeilua en ole tällaista havainnut. No, sairaushan se kuumekin on...

Tässä nyt kärvistelen nälissäni... kamalaa... puoli tuntia vielä niin sit pääsee ahmimaan. Koitas Katri " haistella" mitä ruokaa mä kohta meen syömään...

Kiitti kamut kun olette olemassa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnalle pahoittelut ja tsemppiä, nämä tälläset jutut on aina ikäviä.

ON:olen yrittänyt pitää taukoa palstailuun ja saada muutakin ajateltavaa, mutta minkäs tekee kun ajatukset pyörivät silti vauvahaaveissa ja epämääräsissä oireissa. Olen kyllä seurannut teidän kuulumisia, enempi ja vähempi, mutta kommentoimaan asti en ole oikein tointunut. Ja tarkemmin omasta olosta, tuntuu et elimistö on jotenkin vähän vielä sekasin, kierto on kyllä yleensä tuon normaalin 28 päivää, mutta sekin vähän heittelee, nyt viimeisin oli 27 päivää. (tiedän on kysymys pienestä heitosta, mutta kun aina olen ollut niin säännöllinen). Niin ja sitten nämä ihme tuntemukset/oireet nippailuja, alavatsa särkyjä/jomutuksia, pään juilimista, närästystä, turvotusta yms. ilmennyt parissa kierrossa oviksesta aina tuonne menkkojen alkuun saakka sekä viime kierrossakin vielä sen jälkeen viikon päänjuilimista yms. klassisia raskausoireiksikin luokiteltavia oireita ja sitten kuitenkin menkat alkaa. Tänään alkoi taas verinen vuoto ilman mitään ennakkovatoituksia, menkkojen ois pitäny alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testin tein toissakierrossa paria päivää ennen menkkoja joskus 3.7. ja nega oli tuolloin, vaikka melkein varma olin plussasta, tuolloin kp26/27-28. sen jälkeen alkoi normaalisti menkat, joten en enää testannut, enkä ole nytkään testaillut, kun vuotoa kuitenkin ihan normaalikuukautisvuotojen verran ja ihan veristä. Oviksesta sen verran, että testejä en ole koskaan tehnyt, mutta luulen sen tunnistavani oireistuksen perusteella.

Auttakaa minua, jos joku osaa.

vauva2006

Vierailija
64/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa! Olemme palanneet suomen-lomalta ja olipa mukavaa!! Suomi on ihana maa!

Mä nyt kerron tässä alkuun omat kuulumiset ja perehdyn kommentointiin myöhemmin...kuluu nimittäin hieman aikaa ennen kun näin reissun jäljiltä saa luettua viestejä ja tavarat järjestykseen:/

Oltiin reissussa siis melkein kuukausi ja toissa iltana vasta tulimme kotiin. Niin mulla muuten oli siis tosi outo homma ton km:n jälkeen. Kävin silloin ennen lähtöä siel lekurilla ja kaikki oli kunnossa, mutta oli silloin jonkin sortin menkat päällä. Siitä kahden viikon päästä tuli sitten uudet menkat ja ihan normaaliin aikaan eli mun ei tarvinnu odotella kauaa ja hyvä niin. Nyt sitten elämä jatkuu ja ilman ehkäisyä mennään:) Mulla on tällä hetkellä tosi rento meininki! Loma teki hyvää...oli niin paljon tekemistä ja näkemistä et ei ehtinyt miettimään vauva-juttuja. Nyt on sitten maassamme kunnallisvaalit, jotka työllistävät minut todella eli kiva saada pysymään ajatukset muualla et ei jatkuvasti mieti tuota vauvan saamista.

Terkut kaikille! Ja uusille tervetuloa!!!:)Tämä on kiva palsta!

Ellu

Vierailija
65/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Ei kyllä mun hajuaisti ihan sinne asti riittäny kun en nyt mitään haistanu, joten enpä tiedä mitä aiot syödä. Eilen illalla tosin tuli nenään jostain pihvin tuoksua... =) Joo, mua alkoi kanssa naurattamaan kun mies tosta ahvenen ja hauen hajusta alkoi puhua... vois tosiaan olla kätevä kun mies menee kalaan.... vois kirjaimellisesti sitte sanoa, että menee minne nenä näyttää. =) Ja sitten kun vielä oppis hajusta päättelemään kuinka lähelläkin on. Eli nyt kun haistan ainaki 300 m päästä ne kalanhajut, niin entäs sitte kun pääsis rantaan asti..

Elisabeth: Kiva kuulla taas sinustakin ja kiva, että oli onnistunu reissu tänne Suomeen. Taisi ainakin ilmat suosia? ;)

Vierailija
66/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri, arvaa miksi et haistannut...? Kun söin vaan salaattia ja leipää. Eipä niistä mitenkään erityisiä aromeja erity. Mutta söin niin ison satsin, että täyteen tulin.

Ellu, kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Just tänään aamulla luin tota ketjun alussa olevaa esittelyä ja mietin, että koskahan sun lomasi loppuu. Ja sitten *bim* sä tulit paikalle. Ihanaa, että olet niin hyvällä mielellä.

Vauva2006: Mukavaa kuulla sinustakin. Me olimme tuolla km-puolella samoihin aikoihin ja sieltä jo jäit mieleeni. Mäkin yritän pitää taukoa palstailussa, mutta kuten näet, en onnistu. Töissä kun kone on naaman edessä, ei vaan malta antaa olla...

Nyt mä lupaan (sormet ristissä) keskittyä töihin..

Vierailija
67/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva2006: Kiva kuulla taas sinustakin. Näinhän se on, että melkein itse kullakin on välillä vähän paussia palstailussa. Mutta niin sitä vain aina palaa takaisin. =)

vm69: No ei mikään ihme sitten etten haistanut. ;) Hmm.... mutta kun kävin aiemmin keittiössä, niin ihan kuin olisin haistanut jonkun kinkun tai makkaran hajun sekä tomaatin. Ei sulla niitä olisi ollut siinä salaatissa?? ;) Mullakin tänään nyt sellanen päivä, että tulee tässä pyörittyä. No, kotona kun on yksin, niin ainakin saa rauhassa täällä olla.

Vierailija
68/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnalle pahoittelut: Voi! Ihailtavan toiveikkaasti tilanteeseen suhtaudut, no antaahan se hiukaan aihettakin toiveisiin. Voi kun heti tärppäisi uudestaan.

Helga: Ihan täälläkin ärsyynnyin kohtelustasi. Kumma kyllä miks noitten lääkärien pitää olla välillä suorastaan törkeitä. Luulis ettei olisi haittaa olla perus kohtelias ja kai se olisi kivempaa työntekokin, kun olisi potilaan kanssa samalla puolella. Onneksi sinulla on mahdollisuus työterveyteen. Itse olisin varmaan tuollaisesta kohtelusta alkanut itkemään.

Erityisesti lapsen kanssa lääkärissä käyneenä olen huomannut, etteivät (varsinkaan kunnallisenpuolen) lääkärit, edes yritä ottaa vanhempaa todesta, vaan tekevät omat johtopäätöksensä, ja meidän lapsi ainakin skarppaa tosi hienosti aina lääkärissä. Aina olemme vanhemmat arvioineet lapsen tilaa paremmin, kuin lääkäri puolen tunnin näkemisen perusteella. No onneksi on mahdollista vakuutuksen turvin käydä myös yksityisellä.

Pirpaliina ja Shannon: tervetuloa joukkoon ja hyvää toipumista km:sta (en toivota pikaista, koska jokainen ajallaan surun käyneenä)

Joku kyseli vuodon kestosta. Minulla reilu viikko, ehkä 9 päivää, mutta kolme viimeistä päivää tosi vähäistä.

Minulla on tämä km:sta toipuminen, mennyt hyvin itsestään hemmotellessa. Tiedän yhden raskauden kokeneena, ettei se raskausaika välttämättä ole kovin kivaa. Ja olen nyt yrittänyt nauttia olostani, ennen toivottavaa raskautta. Olen ostanut kauniita vaatteita, mikä on harvinaisen kivaa, kun keväästä on painoa lähtenyt 7kg. Käynyt ulkona ystävien kanssa ja treffeillä miehen kanssa, kun vain on saatu hoitaja lapselle. Olen ottanut omaa aikaa kotiäitiydestä, mikä tuntuu hyvältä. Jossain vaiheessa jos ei tärppää alkaa varmaan masentamaan, mutta ainakin hyvää ensiapua. En nyt tarkoita, että olisin kiirehtinyt, ettei tarvitsisi surra, kyllä niille kyynelillekin on ollut aikaa. Niin ja (hävettää myöntää), ostin napaa varten lävistyskorun, että kunhan helteet loppuu, eikä tarvitse niin tulehtumista pelätä, laitatan sen. Tässä Limetin ensiapu ohjeet.

Tulipas pitkää juttua, mutta vielä yksi juttu piti kommentoida, noista vauvamasuista, eli meilläkin on tässä ihan lähipiirissä monta laskettua aikaa nyt syksylle. Yksi jo meni, mutta uutisia ei vielä ole kuulunut. Hiukan ristiriitaista on, mutta raskauksista jo ennen omaa raskautumista ja km:oa tietäneenä niihin on varmaan helpompaa suhtautua. Eilen tunsin yhden vauvan liikkeet masun läpi ja kyllä siinä tuli tippa linssiin. Sekä onnesta, että kaipauksesta omaan vauvaan.

No nyt riitti löpinät, hyvää päivää kaikille ja hyviä tikutteluja, jotka sillä linjalla olette!

-Limetti

Vierailija
69/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä siinä salaatissa oli tomaattia. ja vieruskaveri veti uunimakkaraa, että ihan kohdalleen haistoit.

Vierailija
70/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tööt, tööt..... Pois alta risut ja männynkävyt mää tuuun taaas!

Jes, yön sai nukkua ihan rauhassa ilman ripuli-iitaa! Tosin suht aikaisin kuului sängyn vierestä taas se ärsyttävä uiiiiik, uiiiiiik ääni.. No onneks nukahdin uudelleen ja heräsin vasta 11 kieppeil.

Niin ja nyt kun muistan niin warnig, warning varoitus: meillä vaihtuu netti systeemit ensviikon ööö.... *ettii päivämäärää* Ei löydy, no mun muistin mukaan 24pv. Ja voipi iskee pimennys tähän huusholliin... Kääk miten mä pärjään ilman teitä, jos niin käy! Kun mut huomennakin jo vieroitetaan koko viikonlopuks muille teille...

Netti-haahu-holisti huutaa apua! Tänäänkin ihan pikaisesti näin päivällä napsutan, kun tarttee siivota tää matala majamme ennen kun lähdetään huomen pois. Tosin miehen yövuoron jälkeínen nukkuminen rajoittaa imuroimista...

Hih, ja mä näin elämäni ekaa kertaa unta sekstailusta julkkiksesn kanssa! Ja mä en edelleenkään ymmärrä miks juuri tää henkilö!! Eilen ei tullu mitään leffaa, missä hän ois ollu yms.

Mut niin vaan tää täti pisteli unessa menemään Jack Nicholsonin kanssa!

* Punastelee, oli niin hurja uni!*

Ootteks te koskaan nähny seksiunia jostain julkimosta in äksööön?

Jep nyt herättään mies ja harrastaan ihan live maailmaa ;)

Palailen illal!

Vierailija
71/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tulin töistä kotiin ja mikä yllätys kun vessaan menin no täti oli löytänyt perille taas!!!! Mä en jaksa enää!!!!

Vierailija
72/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle! Tuohon sun masikseen la:n lähestyessä, niin voin kertoa oman tarinani. Mulla la oli huhtikuussa ja mä olin tosi masiksessa niihin aikoihin, siis mä joka en juuri koskaan oo masentunut, niin olo oli pahempi kun heti km:n jälkeen. Onneksi olo koheni heti tuon la:n ohittamisen jälkeen ja olin taas oma " iloinen" itseni.. Varmasti sullakin olo taas paranee kun tuo aika menee ohi ja aikaa muutenkin kuluu! Tuohon, että testailet plussia ja sit alkaa vuoto, niin en voi ku todeta, että toivottavasti tutkimuksista löytyy jotain johon saa apua, tuon täytyy olla tosi raskasta. Positiivista tietty on se, että sä raskaudut tosi helposti, mutta ei se varmasti paljon lohduta. Voimia ja *jaksuhaleja*!

Kaikille muille *vilkutukset* ja terveiset!

On: Mä oon tulos kipeeks tai sitten mä oon raskaana, nimittäin samanlainen olo on ollut myös sillon kun oon ollu raskaana.. Olo on siis eilisestä asti ollut semmoinen, että tuloo kipeeks ja tänään mä oon meinannu jäätyä, lämpö oli noin tunti sitten 37,5. Voi kun se johtuiskin raskaudesta, mutta ei se kyl realistisesti ajateltuna voi vielä siitä johtua.. Kun jos ovis oli sunnuntaina tai vaikka lauantainakin, niin eihän se mahdollinen hedelmöitynyt munis vielä olis ees kiinnittynyt..

Vierailija
73/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni sinulle! Ei tuohon voi paljoa muuta sanoa. *voima- ja jaksuhaleja*

Vierailija
74/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia lähettelen. Toivotaan, että kuitenkin johtuisi raskaudesta. bdbdbdbbd

Vierailija
75/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotuksien haukotus! Olipa tänään taas äksöniä¿ Soitin tosiaan sen mun hempan tuloksen ja kas taas notkahtanu himpun verran alapäin, mut yllätyksien yllätys, kävi käsky tulla heti uudestaan lääkärille, koska leukosyytit ei oo normaalit.

Tässä vaiheessa mä meinasin jo sit revetä pelihousuistani täysin. Mielessä meni sen sata tuhatta kysymystä, tyyliin no niin nyt siel on tulehdus, ja se aiheuttaa lapsettomuutta ja musta on tullu steriili ja ja ja¿. Siis kaik älyttömätkin ajatukset kerralla sinkoili nupissa! No eikun sikaa teuraalle sit vaan ja ootteleen hampaat narskuen tuloksia. Ja ei mitään. Siis ei mitään missään muissa testeissä! Ja käsi on taas narkkarin näköinen.

Tuumasinkin labrasta lähtiessä sille hoitsulle, et no toivottavasti ei enää sentään ens viikolla nähdä taas.. Eli turhia sydämen tykytyksiä siis tälle päivälle!

Kaverin mielestä juttelen kuulemma niin sekoja välillä, et toi mulle kovakantisen vihon, johon voin kuulemma kirjoitella ajatuksiani.. Mulla kuulemma muuten ehkä polla sanoo poks, jos en saa purettua itseäni johonkin. Mut heh¿ En viitsiny kertoa, et kylläpäs mä purkaudun, Mun virtuaali ystävilleni! Mut jotain positiivistä, hän on eka, joka on huomannu, et oon ruvennu varomaan puheita vauvoista, odotuksesta, yms yms kaikkia juttuja mitkä liittyy vauvoihin.

Tänään myös tajusin senkin faktan, et 3kk päästä tulee meillä vuoden rajapyykki vauvaprojektissa vastaan. Voi hel****. Siis meillähän on se ¿jännä¿ tilanne, et edellisen miehen kanssa yritettiin jo vuosi lasta, erottiin söin 3kk pillereitä ja päätettiin tän nykyisen kanssa, et vauva on tervetullut. Eli maaginen 2vuoden haamuraja tuli täyteen viime kuussa¿ Mut en välillä aina itsekkään muista, kummin päin kerron tuosta. Tyyliin mä olen yrittänyt lasta 2 vuotta, mies vajaan vuoden¿. No tjoo sekavaa, tiedetään. Ehkä mä en siks halua myöntää, et tää projekti on ollu noin kauan kuin tuon 2 vuotta käynnissä, kun jotenkin haluaa unohtaa et jonkun toisenkin kanssa on lasta yritetty tai jotain? tai ehkä ei vaan halua myöntää, et tarttis asialle ehkä ruveta tekeen jotain?

Itsetutkiskelun paikka,? Ehkä, ehkä ei.

Mut kyllä mua pelottaa, et mitä jos¿ Jos meille ei lasta suodakkaan? Ei, ja ei ja ei, mä en jumankauta suostu ajattelemaan sitä asiaa vielä noin, en suostu!

Pään ravistus*

Ja sitten muihin aiheisiin¿

Shannon: Sori, en muista nyt tähän hätään miten km hoidettiin? Joka tapauksessa kannattaisiko vaikka soittaa lääkärille, että rupee vähä heikkoa oloa tekemään se vuotelu, jos sinne kohtuun on jäänyt vielä ¿materiaalia¿ niin sehän sitä vuotoa mun käsittääkseni pitkittääkin. Itselleni tehtiin kaavinta ja vuoto loppui periaatteessa seuraavana päivänä operaatiosta.

Vm69: Hui kamala¿ Emmä osais mitenkään mihinkään tiiäks vähä niin kuin ¿pakosta¿ kirjoittaa¿ * Pyörittää tukkaa sormen ympärillä* ja aattele mulla oli aina meidän luokan lyhimmät aineet tyyliin sivuja 3 ja vuotta nuorempi sisko vääns aina jotain tuhat sivusia romaaneja! Tai jos näin vanhemmiten onkin sit jotain kirjoitettavaakin?

Joo ja perustetaan vaan vainukaksikko ry heti! Siis mä en käsitä miten mä haistan just tuommosia omituisia juttuja vaik kuinka paljon¿ Jos tuol kaupungilla päin sataa, haistan senkin tänne 10km päähän. Haistan kahvin hajun omakotitalon toisesta päästä asti, jos mies käy kaljalla 4h ennen kotiin paluuta ja syö siinä välissä jotain haistan sen kaljan edelleen. Valkosipulin haistan myös kilometrien päästä ja pitkän ajan kuluttuakin¿ Ja näitähän riittää! Hih, tosin mies ei ikinä pysty huijaamaan kaljalla käyntiä, kun neiti niskunenä haistaa sen het. Se on joskus jopa yrittä huijata mua, et ei kerro ja sit taivastelee, et miten sä voit haistaa sen kun siit on jo niiiiiiiiin pitkä aika.

Ja vähä mietiskelin tuota mahaa, jos siel jotain oviksen tynkää meinaa tapahtua, mut ei sit kuitenkaan ja siks se maha palloilee ylös alas? oikeesti välil maha on heti aamusta ihan flättänä ja illal on saattanu olla oikein mahtavan turpeinen. En tajuu, jos perustetaan sit Möllömassut ry samointein kans?

Katri: Joo vettä on sadellu myös täällä. Välillä tulee oikein pirusti ja sit taas hetken paistaa aurinko. Ihme keli. Oi kun oiskin ihanaa päästä miehen kanssa lököileen jonnekkin kaksin! *kade*

Vauva2006: Hmm¿ Mieli voi tehdä jänniä tepposia, se kun on välillä niin arvaamaton. Mut voisko olla niin, et raskaus yrittää alkaa, mutta ei vaan jaksakkaan tarrata kunnolla kiinni tai jotain?

Ellu: Höh? Ja mä olen tainnu sit just palstautua tänne, kun sä olet lähteny reissun päälle. * Lähtee lunttaamaan*

Limetti: Wau, meinaat uskaltaa napakorun laittaa¿ * Ihaileva katse* Mä en sit ehkä ikinä pystyis siihen¿ Se neula on niiiiiiiiiiiiiin häijyn näköinen et kää-äääääk!

Nipsu: Napauta tätiä takaraivoon, ja muistuta, että et enää kaipaa hänen ferrari visiittejään! Jaksuja..

Sani: ootko tikuttanu ovista, vai ootko muuten varma, et ovis on vasta ollu? Meinaan eihän sitä tiedä, jos ois vaik aikaisemminkin ollu¿ Tsemppii!

Mun piti vielä jollekkin sanoo jotain¿. Mut enhän mä sitä enää muista!

No joka tapauksessa, lähdetään huomen katteleen niitä ralleja, ja jos töllössä näkyy blondi kääriytyneenä sadetakkiin naama norsun pimpsalla, tiedätte et se oon mä. ( V-käyrä lähtee nimittän välittömään nousuun jos siel rupee sataan vettä sinä aikana kun kykitään siel mettän keskellä¿)

Eli palaillaan su ehtool! Odotan näkeväni plussauutisia¿. Edes ovis sellaisia! Joten plussatuulia kaikille. * Raottaa jokaisen risukasan kulmaa auringolle*

Vierailija
76/99 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se yks juttu ainakin oli, et en sit todellakaan

a.) Muistanu tilata tarpeeks ajoissa niitä ovistestejä lisää

b.) Miten mä voin tikutella kyläillessä?

c.) Ja tilasin nyt lisää testejä...

Voi elämä! Nyt tikkuja olis sit puolitettuna 3kpl jäljellä.... Jos teen vaan joka päivä yhden, niin ei ne silti riitä vaan ma jää ainakin sit testaamatta! Hmm.. Jos en testaakkaan huomenna ollenkaan ja sit la illal seuraavan kerran ja su illal ja ma illal... Ja toivon kädet kyynärpäitä myöden ristissä, et tikut tulee tiistaina...

*Lähtee suunnitteleen projektia, miten muiluuttaa kyläpaikassa huomaamattomasti lasi yms vessaan testi kipoks...*

Vierailija
77/99 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivän viettäjä täällä taas heeeei!

Just heräsin ja kohta ajattelin suunnata kaverin ja sen 3,5 kk kaksosten seuraksi kirpputorille. Jos vaikka löytyis jotain kivaa ihan itselle vaan...

Lääkäri soitti eilen ja kielsi aloittamasta clomeja tähän kiertoon. Nyt sitten yksi kierto luomuillaan ja sen jälkeen aloitetaan neljäs clomikierto...lääkäri lupas, et niitä jatketaan ainakin se sallitut 8 kiertoa. Ens kierron alussa sitten ultraan toivottavasti...jos ei tärppi käy.

Nyt KP 4/25-29 ja vuoto alkaa loppua. Koti viikonloppua ja uutta yritystä mennään...

Nonna

Vierailija
78/99 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helga75: samaa mietin minäkin, että oisko yrittänyt raskaus saada alkuaan, muttei sittenkään, mutta onhan tässä tietysti aikaa odotella. Ajattelin joku aika sitten että lopetan koko vauva touhun ajattelun ja keskityn muihin tärkeisiin asioihin enempi. Katotaan nyt onnistuuko, luulen että vaikeeta ainakin tulee olemaan.

Nonna:tsemppiä sullekkin uuteen kiertoon!

vauva2006

Vierailija
79/99 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantaita kaikille!

Mä huomasin tänään, että mulla on enää 10 päivää jälkitarkastukseen. Onneksi aikaa menee nopeasti kun töissä on kiirettä. Illatkin menevät nopeasti kun leikkii esikoisen kanssa ja siinä sivussa koetan säilöä omenoita kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Mä en millään jaksaisi odottaa, että pääsisi yrittämään raskaaksi tulemista. Toivottavasti täti tulisi vierailulle (kerrankin sitä toivoo..) normaalin neljän viikon välein eli heti jälkitarkastuksen jälkeen eikä esim. 8 viikon kuluttua.

Olen koko viikon yrittänyt keskittyä työn tekemiseen huonolla menestyksellä. Löydän itseni täältä palstalta kuikuilemasta muiden kuulumisia tasaisin väliajoin ;-) Koskahan tämä riistäytyy käsistä?

Vierailija
80/99 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliar: Kuule, on niin tuttu juttu tuo, että löytää itsensä täältä... Mulla on perjantait vapaata ja kun sain pikkutyttöni päikkäreille, oli PAKKO tulla poikkeemaan tänne, ennenkuin kaiksikko saapuu koulusta.

Vauva2006: Mäkin olen varmaan joka kerta menkkojen alettua päättänyt, että lopetan tän älyttömän kuumeilun ja otan vauvan vastaaan " tuleejosontullakseen" -periaatteella. Vaan ei onnistu. Niin siinä aina kuitenkin uuden kierron puolestavälistä innostuu oiken suuriin odotuksiin ja sit taas petyn... No, yritän ajatella positiivisesti, jospa sitten seuraavalla kerralla.

Nipsulle myötätuntopahoittelut. Tiedän tunteen. Pettymys on kamala aina kun menkat alkaa! Yritä säkin jaksaa ja uskoa, että jonain päivänä on sunkin vuorosi plussata.

Helga: Möllömassut ry perustettu. Ja Katri varmaan liittyy myös siihen vainuporukkaan, että jos pennaan nimeksi suoraan Vainukolmikko ry. Vedetäänkö viikonloppuna siideriä tai jotain vastaavaa yhdistysten perustamisen kunniaksi? Sen sun frendin antaman kovakantisen kirjan voisi ottaa hyötykäyttöön ja kirjoittaa vaikka yhdistysten säännöt sinne...

Itselleni ei kuulu mitään uutta, tikuttelu jatkuu ja tänään olin havaitsevinani (kamala sana, meniköhän oikein...?) haaleahkon viivan. Noudatin täältä ja kultaisista 60-lukulaisista saamiani neuvoja ja puolitin tikun. Nyt ajattelin sit testata pari krt. vuorokaudessa. Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy... En olisi uskonut vielä vuosi sitten tällai itseni testailevan... Neljäs ja epäonninen raskauteni oli meille täysi yllätys, ja silloin jo pidin itseäni " liian vanhana" näihin hommiin. Nyt en ole vielä vuottakaan siitä vanhentunut ja epäilen voinko enää edes tässä iässä raskautua vai joko vaihdevuodet lähestyy... voi v... tätä naisen elämää. Mutta mä niin haluan sen vauvan. Ja kun se oli jo niin lähellä...

Ups, menipäs vakavaksi...

Likat kotiutuivat koulusta. Nyt pitää mennä.