Kertokaa PALUU EEDENIIN-muistojanne?
Kommentit (26)
"My name is Stephanie Harper..."
Tämä monologi jäi lähtemättä mieleen mukulana samoin kuin uhkaava musiikki.
Oi, tämä oli jännä!
Ja tulipa mieleen että Fay Weldon kuoli äsken, jospa saisi Naispaholaisenkin uusintana!
Tuossa sarjassa se Stephanien uusi mies on järkyttävin niljake, mitä on tv-sarjoissa nähty. Veti hyvin sen iljettävän itsekeskeisen miehen roolin.
Tarina ei ole uskottava millään tavalla, mutta kyllä se viihdyttävää katseltavaa oli. Katsoin tuon sarjan äskettäin Netflixistä, mutta vain sen ihan ensimmäisen kauden. Sen jälkeen se menee nimittäin saippuaoopperaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sarjassa se Stephanien uusi mies on järkyttävin niljake, mitä on tv-sarjoissa nähty. Veti hyvin sen iljettävän itsekeskeisen miehen roolin.
Tarina ei ole uskottava millään tavalla, mutta kyllä se viihdyttävää katseltavaa oli. Katsoin tuon sarjan äskettäin Netflixistä, mutta vain sen ihan ensimmäisen kauden. Sen jälkeen se menee nimittäin saippuaoopperaksi.
Kyllä se kakkoskausikin oli kelpo kamaa. Ehdottomasti paremmin käsikirjoitettu kuin muut sen ajan saippuat kuten dallas ja dynastia. Rahaa myös käytettiin säästelemättä ja ulkokuvaa Sydneystä oli paljon. Yleensähän noissa sarjoissa vaan kökitään sisällä studiossa.
Mä en ymmärrä miks se Tara oli kaikkien mielestä niin kaunis. Sehän oli kuin ilmetty Paula Koivuniemi!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks se Tara oli kaikkien mielestä niin kaunis. Sehän oli kuin ilmetty Paula Koivuniemi!
Paulahan on kaunis.
Katsoin sen just vähän aikaa sitten. Kyllä se vieläkin ihan hyvin upposi, vaikka olikin tosi epäuskottava.
Kun päähenkikö katsoo peiliin ja näkee itsensä krokotiilin raatelemana
Lapsuuteni trauma. Katsoin salaa 11-vuotiaana.
Mulla on alkuperäinen sarja DVD:nä. Kuvanlaatu on tosi huono, vedetty varmaan VHS:ltä ilman mitään laadunparantamista, mutta itse tarina on järisyttävä. Mulla on myös sarjan pohjalta kirjoitettu kirja, ostin sen joskus 80-luvun lopulla entisen kotikaupunkini divarista ja taisin maksaa siitä peräti 20 markkaa.
Jäänyt vain se kartanon puutarha mieleen ja kun se nainen nousee uima-altaasta uudella amalla.
En tiedä menikö se ihan näin. Mutta se kelmi mies vissiin yritti syöttää "ruman" miljonäörivaimonsa krokotiilille, ja luuli sen kuolleen, mutta nainen palasi kostamaan täysin uudella naamalla ja vartalolla.
Muistan että siinä sarjassa oli huikeita muotinäytöksiä. Diskovalot vain välkkyi ja savukoneet tuprusivat. Halusin isona vaatesuunnittelijaksi. =D
Niistä muotinäytöksistä tulee mieleen yks toinen samaan aikaan esitetty Australiaan sijoitettu sarja kuin Muodin huipulle. Löysin sen netistä mutta tää oikeesti aika ö-luokan tekele:
Hyviä kommetteja!
Itse jotenkin harm... no, en tykännyt siitä: "minä näytän nyt, mihin oon päässyt" -ajattelusta.
Crocodile Dundeestä kyllä: "you call that a knife? THIS is a knife".
Kuin myös myös Simpsonien "that's not a knife, that's a spoon".
En ehkä katsonut sitä, kun en muista vielä mitään. Tulee mieleen vain vesilähde, saippuaooppera ja draama.
Vierailija kirjoitti:
Muistan että siinä sarjassa oli huikeita muotinäytöksiä. Diskovalot vain välkkyi ja savukoneet tuprusivat. Halusin isona vaatesuunnittelijaksi. =D
Luulis että välkkyvalot ja savu haittaa näkyvyyttä eikä vaatteiden värit ja kuosit erotu.
Lapsena pidin sitä ihan hyvänä sarjana, mutta kun katsoin sen uudestaan aikuisena, ajattelin että onpas huono.