Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&hearts SUURPERHEkuumeilijat &hearts viikkoon 33

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna:onneksi kaikki oli hyvin vuodosta huolimatta...Toivottavasti Sissi ei enää säikyttelis!!!Helpotuksen huokaus pääsi täältäkin!!!

Levinia:tsemppiä teille tähän kiertoon!

Testasin eilen varuilta,kun on tiedossa risteily ja negaa näytti,soitan kohta neuvolaan ja kyselen personasta....Se ois sellanen,ehkäisy (niin tai eihän se ehkäise,mut punasina päivinä tulee käyttää kortsuja tms)jota voi hyödyntää myös,kun raskaus on tervetulllut.

näillä näkymin aloitetaan yritys talvella tai keväällä....Kun ois takoitus juhlia mun 30v jossain kaukana huhtikuussa ja ison masun kans jäisi kyllä lähtemättä.

Kirjoitin tän saman jo eilen,mut eipä se ollut tullut tänne asti,minne lie hävinnyt.

Lumina

Vierailija
42/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän pamppaillen avasin viestiketjun, mutta ihanaa Leanna, että vauva voi hyvin. Voin kuvitella kuinka raskasta on, kun jatkuvasti vuotelee. Mullakaan ei koskaan ole tullut minkäänlaista vuotoa raskauksien aikana, ei edes tuulimunaraskauksista, mutta aika yleistähän tuo on vuotelu meinaan. Mutta ymmärrän, että jos omalla kohdalla olisi raskauden aikaista vuotoa niin olisi se tosi raskasta, kun ei koskaan aikaisemmin ole ollut niin kyllä sitä ajattelisi, että tämä ei voi päättyä hyvin.

Mutta kyllä sulla taitaa olla kyydissä varsinainen sitkeä sissi. Toivotaan, että kun kohtu kasvaa ja istukka nousee pois kohdunsuulta vuotelutkin loppuvat ja saat nauttia rauhassa raskaudesta!!!!

Omaa napaa: Eilen oli ovis, edelleen siis ehkäistään, mutta kyllä nämä luomukierrot(ei siis hormoniehkäisyä käytössä) ovat oviksen aikaan pirun kipeitä. Onko kenelläkään samaa " ongelmaa" ? Toisaalta on hyvä, että oviksen tuntee, sillä kaikki raskaudet ovat saanet alkunsa yhdynnästä päivää ennen ovulaatiota. Mulla kun edeltävänä päivänä on kiputuntemuksia , mutta ilm. varsinaisena ovispäivän olen kyllä tooosi kipeä. On kyllä liikkuminenkin yhtä tuskaa, joten kyllä jo toivoisi, että pääsisi yrittämään tosissaan, eikä turhaan joutuisi kärvistelemään.

Miten muut: tunnetteko ovulaation?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wintergirl- ihan uteliaisuuttani kysaisen etta minkas ' merkkisia' ne sun edelliset lapset on, siis tyttoja vai poikia? Mun kaikki muksut kun on tyttoja, silla tunnen oviksen ja pupuilut siihen aikaan on aivan hirvittavaa!!

Mutta nyt tuli mies kotiin joten heipat

Vierailija
44/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tyttöjä on kaikki meilläkin. Olenkin ajatellut, kun on ollut puhetta, että poikasiittiöt olisivat nopeampia, että mitäs jos sitten yrittäisi raskautua varsinaisena ovispäivänä. Minusta tytöt on kyllä aivan ihania ja kolmannestakin salaa haaveilin kuitenkin tyttöä, tuntui, että mites sitä oikein osaisi olla pojan äitikään kun on kokemusta noista prinsessoista.

Toisaalta juuri siksi kun se on varmaan erilaista olla pojan äiti tai niin voisin ainakin kuvitella, olisi hienoa myös kokea se.

No niin tai näin, onhan se niin, että kun on jo kolme ihanaa tyttöä saanut niin suurinta on kyllä pelko siitä, että vieläkö sitä yksi lapsi suodaan kun on jo niiin monesti lykästänyt!!!

Oviksesta vielä, onhan se kätevää myös kun tiedän tasan tarkkaan milloin ovis on ollut ja siitä kyllä päivälleen milloin menkkojen pitäisi alkaa!!!

No levinia, sullahan on tositoimet jo käynnissä, joten plussaa sinä tässä kierrossa, ja jos saan miehen houkuteltua ensi kierrolle jo yritykseen niin tulen sitten perässä tuonne odotuspuolelle :) Eikös sullakin ollut juuri ovis?

Vierailija
45/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkun koneella ja samalla nostan tämän meidän pinon kun oli jo 2.sivulle pudonnut voi voi aika harvinaista, missäs kaikki luuraa??

Odottelen tässä että Salkkarit alkaa ja katson sen ja sitten iltatouhujen kimppuun. Pannukakun laitoin uuniin iltapalaa varten.

Isukki lähtee taas ylitöihin kohtapuolin, muksut laitan nukkumaan ja sitten mulla on laatu-aikaa itselleni..napostelen viinirypäleitä ja perehdyn vaikka tohon uuteen Ikean kuvastoon...

Nyt sohvalle köllöttelee, masua kolottaa, tätiä odotan saapuvaksi tosin tänään kp 32/33 joten eiköhän se ämmä sieltä oireista päätellen ole kovaa kyytiä tulossa vaikka parempi ois jos menis vaikka siperiaan...

Illanjatkoja !!

T: Isotikru

Vierailija
46/58 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä taas!

Tämä työläisen elämä on sitten rankkaa; tämä viikko nyt oltu töissä ja veto on aivan poissa. Aamuisin tuntuu aina vaikealta lähteä, mutta päivällä viihdyn kuitenkin mukavasti. Pikkuisellani on ollut myös totuttelemista, päivät päiväkodissa ovat pidentyneet pikkuhiljaa. Vielä on vaikeita hetkiä, mutta nyt jo ihan hyviäkin...Eiköhän se siitä...

Leannalle täältäkin terveisiä; hienoa, että kaikki hyvin. Minullakin oli yhdessä raskaudessa pelkoa juuri tosta istukkajutusta, mutta nousi sitten ylemmäs eikä aiheuttanut sitten edes vuotoja. Taisivat vähän varoittaa kuitenkin.

Meidän pyykkäri sitten lopultakin hajosi!!Koko alkuviikon olin pyykkäämättä, kun en enää jaksanut iltaisin, mutta sitten oli pakko, kun vuori kasvoi...Koneellisen pesi HIRVEÄN rutinan kera ja sitten levisi kesken seuraavan pesun. Tänään käytiin ostamassa uusi, entistä ehompi, UPO tällä kertaa. Nyt on sitten kilomäärä reilusti isompi, samaten linkous. Mahtavaa!

Oviksesta kysyttiin. Jotenkin tuntuu, että synnytysten jälkeen olen alkanut tunnistaa oviksen, niitä ennen en ole huomannut. Voi kun vielä pääsisi testaamaan käytännössä, olenko oikeassa...! No, kaikki aikanaan.

Nyt kyllä istun alas juomaan kamomillateetä ja sitten kaadun sänkyyn. Viikon viimeinen työpäivä odottaa.

Suviruusu

Vierailija
47/58 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin kamalassa mahataudissa, etten jaksanut eilisen päivän aikana kuin maata ja tämäkin päivä taitaa mennä enimmältään petipotilaana. Kuopus on ollut vanhemmillani ja isommat koulussa ja eskarissa, niin nippanappa on pärjäillyt. Talo on kaaoksen vallassa, mut sille en jaksa mitään tehdä. Palaillaan kun kunto kohenee.

Vierailija
48/58 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin ikkunanpesusta ja kunnon siivouksesta,ihaqn nauttii todella siivota,kun ei oo enää hellettä!

Palailen paremmalla ajalla!

Lumina

Vierailija
49/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaviikko on takana ja (ihana) paluu arkeen alkamassa. Pikkumies viihtyi osastolla ihan hyvin ja itselle teki hyvää saada purkaa päätään mukaville hoitajille ym. Mutta kyllä se aina on rankkaa pyöriä siellä ja samalla ikävöidä muita lapsukaisia (ja isäntää myöskin). Tutkimukset jatkuvat, eli eiköhän me jo parin kuukauden sisällä olla siellä uudelleen. Mutta hyvä niin, tosi kauanhan me saimme taistella, ennenkuin meidät otettiin tosissaan. Pikkumies sai sairaalasta lainaksi erityisvalmisteisen kolmipyörän, jolla hän sitten ajeli käytävää edestakaisin. Eilen aamulla omahoitaja tuli kertomaan, että saamme pyörän kotiin ja kun se jää pieneksi se vaihdetaan isompaan. Voi sitä riemua!

Ovulaatiosta oli puhetta. Mulla ovulaation aikaan olo on kuin ennen kuukautisia; alavatsaa särkee, ristiselkä on arka. Kyllä minulla joskus aikoinaan oli " sisäistä" arkuutta, mutta viime vuosina ei sitä ongelmaa juuri ole ollut; sen verran on noi paikat parkkiintuneet, heh.

Tänään tulee vieraita, eli periaatteessa tämäkin aika pitäisi siivota. Huomenna puoliso lähtee metsälle nelosen kanssa, joten tämä viikko on tämän pinon osalta pulkassa. Hyvät viikonloput kaikille.

T: Kuris

Vierailija
50/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eka työviikko takana ja eilen illalla meninkin nukkumaan jo kello 10, kun oli sen verran voipunut olo. Nyt on sitten jo ihan virkeä fiilis ja tuntuu luxukselta, kun viikonlopuksi ei ole mitään ohjelmaa, vaan saa tehdä kaikessa rauhassa kotihommia ja ollaan perheen kanssa.. :0)

Mies ja kuopus ruokaostoksilla ja isosiskot naapurin neidin kanssa ulkoleikeissä, intiaanikesä jatkuu eli hellettä piisaa. Meikän täytynee palailla kotihommien pariin, mutta mukavaa viikonloppua!

Mittumaari, tyttötrio ja Helmi 16+2 ja kamala paniikki ultrasta (1.9. klo 7.50)

Vierailija
51/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pakataan tavaraa mökkille mukaan.Käydään saunomassa ja veneilemässä kun tämä ihanainen kesäkin tuntuu vielä jatkuvan..eilisesta ukonilmasta huolimatta.

Tänä aamuna meinasi tapahtua kamalia kun olin ulkoiluttamassa koiruutta niin metsästä tielle tultaessa tämä pikku paksupää ryntäsi suoraa auton eteen eikä karjumisestani huolimatta pysähtynyt.

Onneksi auto ajoi aika hiljaa ja kuskilla oli refleksit tallella,,pelkällä säikähdyksellä selvitiin ja kyynelillä...

Omaa napaa sen verran kp 33/32 ja negan aamulla testasin joten eiköhän se tätykkäkin oireista päätellen kohta kaarra kylään ja taatusti löytää minut mökiltäkin...

Kummallista itkuherkkyyttä ja vatsakipua ilmassa juuri niinkuin aina ennen menkkoja...

Nyt menen pakkaamaan autoa ennenkuin isukki hermostuu...

Huomisiin ja mukavaa viikonloppua teille kaikille !!

T:Isotikru

Vierailija
52/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunat kiehuu, ja kamppa on siistina- nyt oli pakko tulla lukeen kun eilinen paiva meni hulinassa!

Eilen oli miehen siskontyton ns. nimenantojuhla; vaikkei sellaista taalla pidetakaan, nimi kun on tiedossa jo laitokselta! Taa on ns. ' seitsemannen paivan juhla' ennenvanhaan kun vauvaa ei ennen ees huomioitu, kun sanovat etta jos elaa 7 pv on ' elinkelpoinen' tjs...

Mutt on siina hulinaa kun sukua tulee kerralla pieneen kamppaan- onneks pihalla mahtui kuitenkin oleen suurimmaks osaks.

Tanaan aamupaiva meni kalassa miehen kanssa heh hee! Ollaan keksitty hyva keino ' karata' muksuilta... Lahdettiin ennen klo 7 ja takaisin jo 10.30

Wintergirl: Mulla on tanaan kp 18- eli ovis oli joko kp 10-12 tai vasta nyt kp 15-17 / oikeesti pitais olla tuo jalkimmainen, mutta kun soin clomit tassa kierrossa luulen hiukan sekoittaneen nuo.

Molempina aikoina kun oli nivuskipuja...

Toiveet liehuvat lipputangon salossa!

Kaikille myos meikalaiselta hauskaa viikonloppua !

Vierailija
53/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisten keskustelujen tuloksena mies tänään ilmoitti, että eiköhän sitä vauvaa aleta tänäiltana yrittämään. Siis sama mies, joka vielä kuukausi sitten, oli vakaasti sitä mieltä, että neljättä ei tule, kolme riittää!

No olen ihanan pöllämystynyt asiasta, tosin ovis taisi olla jo keskiviikkona, joten tähän kiertoon tuskin tulosta tulee, mutta ensi kierrossa sitten yritystä:)

Toisaalta ajattelin laittaa itseni mahdollisesti jo toukokuisten listalle ihan huvin vuoksi tai eihän sitä koskaan tiedä. No tosissani siirryn sitten kesäkuisiin, kunhan menkat alkaa!!

Levivia: missäs päin maailmaa asustelet?

kp17/28 dpo 3

Vierailija
54/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

levinia ' leikkii salaperaista' asuinmaan suhteen! Eli ihan tuntemiskysymys. Valimerenrannallahan me taalla oleskellaan...

Mulla on niin huonoja kokemuksia hairikoista etten viitsi tuosta tuon enempaa, toivottavasti ymmarrat?

Hauskaa miehen houkuttelemista sinnepain!

Vierailija
55/58 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jouduin käymään uudestaan sairaalassa kun vuoto vaan jatkuu ja jatkuu. Samoin huono olo ja väsymys. Löytyikin sit kohdunulkoinen raskaus. Raskaushormoniarvo oli taas noussu edellisestä näytteenotto kerrasta. Nyt pitää mennä verikokeeseen joka toinen päivä kunnes arvo on nolla. Jos ei lähde kunnolla laskuun edessä tähystys. Kuulemma nuo kohdunulkoiset surkastuvat itsekseen pois, mutta mene ja tiedä. Mun tuurilla ei tietenkään. Mä oon niin kyllästynyt tähän koko touhuun. Vuoto voi kuulemma kestää vielä pitkäänkin. Ei päästä yrittämään uutta raskautta eikä edes puuhastelemaan miehen kanssa yleensäkään. Miten voikin olla näin huonoa tuuria, ettei pääse edes toipumaan kunnolla!!!

Shannon totaalisen kyllästyneenä

Vierailija
56/58 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon 75: Onpa tylsää, että keskenmenon lisäksi vielä sitten kohdunulkoinen. Varmasti on rasittavaa joutua odottelemaan noita raskaushormonin laskuja. Minä olen siinä käsityksessä, että useimmiten alkaa kuitenkin itsestään " kutistua" , toivotaan että niin käy mahdollisimman pikaisesti, että pääsette uutta yrittämään. Toisaalta oli kuitenkin hyvä, että alkoi vuotamaan, joskushan nuo kohdunulkoiset eivät oireile mitenkään, kunnes raskaana oleva äiti yhtäkkiä saa kovia kipuja, ja silloin on jo kiire...

Täältä toivon kovasti tsemppiä ja jaksamista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Levinia: No välimeren alue kuulostaa ihan tarpeeksi tarkalta. Leannallahan se oli ikävä kokemus, että joku oli hänet tältä palstalta tunnistanut ja kertoillut sitten näitä juttuja muille eteenpäin. Kyllä se itseäkin mietityttää, että jos kohdalle osuu varmasti joku minutkin saattaa tunnistaa.

Mites muut, onko ollut ikäviä kokemuksia tuon tunnistamisen suhteen?

Nyt voisi muuten noihin toukokuisiin ilmoittautua, kun ehkäisy jäi sitten pois ... :)

Vierailija
57/58 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas kurjaa että vielä kohdunulkoinen, toivotaan että kärsimys ois pian ohi !!

Mökillä käytiin yks yö olemassa, nukkumassa ja syömässä, oli aika tylsää kun ei edes veneellä päästy ajelee huonon vesitilanteen vuoksi..

Omaa (.) sen verran ettei vieläkään tätiä oo kuulunut, testasin tänään jollain rfsu. n halpaliuskatestillä enkä saanut mitään tolkkua asiaan, ikäänkuin haamu tai viivan paikka, mieskään ei osannut asiaa auttaa vaikka kuinka käänteli liuskaa tassuissaan.. noh huomenna jos on tarvista käyn ostamassa apteekista jonkun kunnon testin tai sitten tilaan jostain ?? on mulla aamuksi vielä tollanen toinen liuskatesti..

Oireita on sen verran että tuntuu kun täti ois tulollaan mikä hetki hyvänsä mutta kun aiempia raskauksia mietin niin tollaista se oli silloinkin ?? jatkuvasti on aamusta iltaan öllötysolo mutta just mun paras kamu valitteli ihan samaa eikä se oo raskaana, sanoi sen johtuvan näistä helteistä.. Päätä särkee joka päivä mutta se taas johtunee että flunssa yrittää saada kellistettyä, nenä on tukossa, kurkku kipee jne.

Pää on ihan sekaisin...mutta nyt menen syömään iltapalaksi pitsaa jonka just tein ja sitten saunaan ja nukkumaan, työt kutsuvat taas aamulla yäk ei vois vähempää kiinnostaa kun tässä ois nyt tärkeempääkin mietittävää ; )

Illanjatkoja teille kaikille !

T. Isotikru

Vierailija
58/58 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen loma se uhkaavasti nayttaa loppuaan, toistaiseksi. Huomenna alkaa ' puoliarki' ; kun viela kesa-ajassa ollaan!

Ilmat on taas kuumat taalla pain muallimmaa- tanaan kylla hiukan pilvista vaikka lammot nouseekin viela tuonne + 35 asteilla!

ON on hiukan miettiva! Nimittain raiskahdin tytoille oikein kunnolla tanaan ja sita tapahtuu ihan tasan kerran kuukaudessa: eli kolme pv ennen tateja! Josko huomenna vasyttais, niin taitaa olla toiveet roskiksessa talla kierrolla!?

Muuten ei oikeestaan mitaan ' merkkeja' , nippailua nivusissa vielakin(?) ja valkovuotoa litroittain... heh kai se tasta.

Ihanaa alkavaa viikkoa vaan kaikille suurperheisille...