Mitä tämä on??!
Apua, äkkiä vastatkaa joku! Eli olen ollut ilman ehkäisyä syksystä asti (kuparikierukka oli) ja olemme olleet vähän sellaisella ' tulee jos on tullakseen' -meiningillä tässä... Nyt kuukautiseni on muutaman päivän myöhässä. Luin täältä, että ovulaatio-testikin näyttää positiivista, jos on raskaana. Minulla oli kaapissa yksi one step-ovulaatiotesti ja tein sen, toinen viiva tuli kirkkaana ja toinen hiukan haaleampana, ihan selvänä kuitenkin. Ovulaatiostakaan kun ei varmaan voi olla kyse, kun ei kuukautisetkaan ole tulleet.. Voinko siis olla raskaana? Onko tähän testiin luottamista? Pääsen vasta huomenna ostamaan raskaustestiä, oli pakko tulla heti utelemaan tänne :)
Kiitos vastauksista jo etukäteen !
Kommentit (10)
Valitettavasti en osaa nyt vastata,mutta itse samassa veneessä ja laitoinkin kysymystä tuonne odotus-puolelle. Mulla kanssa näytti ovistesti selvästi punasta viivaa kp 19,nyt kp 23/15-29. Ovis ei voi olla tuolloin,olin tuntevinani eka kerran oivskipuja jo kp 6 ja sit kovia kipuja kp 9-10 ja tuolloin mulla on yleensä ovis. En kyllä usko että ovistesti voi näyttää enää 10 pvää oviksesta mitään viivaa,vai voiko? Joku viisaampi vastatkoon tähän. Meillä ollu yritystä kohta 5 vuotta ja olen joskus aiemminkin kierron lopulla testaillut ovistikulla,enkä ikinä koskaan aiemmin oo saanut tikkuun kahta viivaa näin myöhään! Jotenka siis vähän toivo nostaa päätään! :)
Nyt siis täytyy vaan todeta että toivottavasti se ovistikku-plussa meinaa raskautta! Tule kertomaan miten käy!
Olen lukenut monesta paikasta että testiviiva on ollut kontrolliviivaa tummempi ja sitten myös r-testi näyttänyt plussaa!!!Kipitäpäs apteekkiin! :D
...kun sinne on liikaa matkaa, ei oikein viitsi 4-vuotiaan tytön kanssa tässä lähteä päivystävään keskellä yötä :D Pakko odottaa huomiseen. Joku oli kirjoitellut tuonne olikohan kaksplussan palstalle, että ovistesti oli näyttänyt 9dpo positiivista, raskaustesti negaa, myöhemmin sitten raskaustestikin positiivista. elikkä ehkä joillain tämä ovulaatiotesti toimii jo aikaisemmassa vaiheessa, josko luotettavuutta olisi syytä epäillä...
Ilmoittelen huomenna sitten! :)
kaksplussalla itse kirjoittelen enemmän ja sinnekin kysymyksen laitoin ja mulle kans joku kertoi omasta kokemuksestaan,että dpo 9 r-testi nega,ovistesti plussaa ja sit myöhemmin myös raskaustesti.
Oon myös lukenu jostain,että vaikka ovistestin testiviiva ei olisikaan konrtolliviivaa tummempi,voi se silti merkitä raskautta.Jollakulla haalee viivaa ovistestissä ja sit r-testi plussaa,olikohan helistimen sivulla.Eli ei tarvi välttämättä olla tummempi,toisin sullahan se kumminkin on,eli hyvät mahikset taitaa olla huomenna saada r-testiin plussa! Onnea!
Pistin ukon illalla hakeen ärrältä niitä RFSU-testejä, tein sen heti ja siihen tuli muutamassa minuutissa yhtä punainen testiviiva kuin mitä kontrolliviivakin on, siis ihan viininpunainen! Aloin miettiin, että kuinkahan pitkällä tämä on, en ole keskenmenon vuoksi pitänyt kuukautisista niin kirjaa, enkä rekisteröinyt päähäni, jos ne ovat myöhässä olleet, en halunnut miettiä raskautta, ettei joudu taas kuukautisten alkamisen myötä pettymään. Todella ihana yllätys! :)
Onnea ja plussia kaikille muillekkin! ++++ :)
Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin :)
Mulla e ihmeitä.Eilen teki mieli testata uudelleen ovistestillä,kun kp:t sen verran pitäis menkkojen olla tuloillaan jo hyvääkin vauhtia,vielä ei mitään..Testaan loppuviikosta.
Ihan vaan tulin kertomaan,etten mä ole raskaana..Tuhrukin ilmaantu just,eli seuraavaan kiertoon sitten.Onnea kovasti!
Ja voidaan todetä nyt sitten,että ovistikku näyttää siis raskauden toisilla,mutta toisilla taas ei.En ymmärrä miks se viiva tuli sillon kp 19,mutta kaikkehan ei tarvikaan kai ymmärtää..Ja jos menkat oikeesti alkaa sitten huomenna,niin ovis ollu taas normaali aikaan eli kp 11. Mutta että 8 pvää oviksesta testissä vielä viivat?!
Olin niin sekaisin tuosta testistä, että katsoin sitä väärin päinkin :D testiviiva on siis TUMMEMPI kuin kontrolliviiva.
Onko kenelläkään kokemuksia??