*MAANANTAITA SYYSÄIDIT-04*
Kommentit (24)
Täällä peukut pystyssä.
Ei kerkee enempää, nyt tarhan, eskarin ja koulun kautta töihin :-)
Ankkis
Kamala yö,oksetti ja muuten vain pahoin vointia!
Pikkumies huusi sängyssään kolme kertaa.
Aamulla herätys jo klo 07 silmät ristissä.
Mies lähti viemään kolmosta hammaslääkäriin.
Iloista on että siivooja on jo täällä,pitäis pakata muksut pois alta anoppilaan.
Yniäiselle onnea haastatteluun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiva oli lukea t@htin kuulumisia.
Huomenna alkaa tässäkin huushollissa härdelli kun koulut alkaa,iik!
Kun vielä sais jotenkin tuon rytmin arkirytmiksi,ettei illalla lapset kukkuis.
Nyt menen ja suljen tän koneen.Soon moi!
Leanna ja viisikko kera sissin 8+3
Tulin vain toivottamaan Ynikselle TSEMPPIÄ!!!!!! Täällä pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä!
Palaan astialle myöhemmin.
Mimmu
Viikonlopun vilske:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8046516&p=1&tmode=1&smode…
Kuten huomaatte kotipäivät menossa. ;)
Ynkkä: Peukut on täällä pystyssä. Hyvin sinä pärjäät. Tsemppiä!
Suklaahimo: sain perjantaina läksiäislahjaksi töistä monta pussia ja levyä suklaata ja enää on jäljellä puolilevyä. Tosin tuo on jäljellä vain siksi, kun se on niin, hmm, ei-niin-maukasta. Mutta pari päivää, niin eiköhän sekin ole kaluttu.
Hipsutihipsu: Jaksua ja tukea lähettää toisen uhmaisen neitokaisen mamma. Tunnin kiukuttelu on ah niin piristävää. Onneksi Nöösä kiihtyy iloitsemiseenkin yhtä helposti kuin kiukkuun. Jotain tasapainoa. Tsempitys!
Tsemppiä kaikille koulun ja työn aloittajille!
Enkelille jaksua ja unihiekkaa.
Jospa tästä suihkuun suoriutuisi ja pihalle pilvien keskelle. Ihanaa, kun on pilvistä! =)
Palailen. Piristävää päivää kaikille!
-Mimmuli ja Nöösä
Ynikselle tsemppiä haastatteluun.
Veeti kattoo karvista videolta, on sen uus suosikki leffa ja sitä haluaa koko ajan katsoa. Saan siis ehkä hetken rauhassa kirjoittaa ennen kuin alkaa terrorisoimaan mitään.
Kohta tulee mun pikku sisko käymään ja leivotaan pullia. Oon pitkään luvannnut miehelle leipoa mutta en oo saanut aikaiseksi. Veetikin tykkää auttaa leipomisessa ja ruuan laitossa ja oonkin sen jonkin verran antanut nykyään auttaa.
Omaa napaa. Vauva sais jo syntyä. Pelottaa vauvan koko ja nyt on alkanut synnytyskin pelottamaan.
Nyt meen antaa Veetille aamupalaa.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv37+5
Ihan alkuun Ynikselle täältäkin onnea haastatteluun, peukut pystyssä!!
Leannalle voimia päivään! Toivottavasti saisit hetken levähtää päivän aikana.
Ankkiksellekin tsemppiä päivään!
Enkelin suklaaohjetta odotellaan. Voitteko kuvitella että minulla on kaapissa suklaalevy ehjänä - ollut jo viikon... Jostain syystä ei maistu. Tooodella kummallista.
Hipsu, juu mua nauratti niin kun luin tuon minäminäminä-kirjoituksen. Nimittäin kuulostaa niin tutulle. Täälläkin asuu todellinen uhmaaja ja tahdonjättiläinen. " En halua" , " minä teen" , " " ei tykkää" , jne. jne. kaikuu falsetissa. Ja vau, mitä draamakuningatar heittäytymisiä kaarella .. Huoh.
Voiko jo nyt alkaa tuo minä-itse-vaihe? Kaikki pitäisi saada tehdä itse. Mikä sinänsä kai ihan OK mutta kun vielä vaan ei IHAN kaikkea voi ...
Tsemppiä vaan, Hipsu! Haastavaa.
Hauskaa katsella ulos. Siellä naapurin mies reippaana jo ulkoilee lastensa kanssa. Alkuinnostusta ... Nimittäin, hän on jäänyt nyt kotiin hoitamaan lapsia ja vaimo lähtenyt töihin :) Lapset ovat vajaa 1 vuotta, vajaa 3 vuotta sekä 4½ vuotta. Saapa mieskin sitten tuta mitä on kotona " lomaileminen" . Ei vaan. Ihan innoissaan otti tämän mahdollisuuden vastaan. Tosi kiva.
Mukavaa päivää kaikille; töissä, kotona, tai missä olettekaan.
Alli
kamalasti vaan väsyttää, energinen ja vilkas maha-asukki taitaa viedä kaikki äidin voimavarat ja raudat verestä. En meinannut millään päästä sängystä ylös aamulla, vaikka nukuinkin hyvin (lukuunottamatta 3krt vessakäyntejä yöllä). Poitsukin nukkui 11,5h!!
Voimia Leanna! Ja pikku sissi! Ja aika sissi olet kyllä itsekin kun jaksat vielä kuudennen raskauden, kunnioituksella aina luen juttujasi, itse kun juuri ja juuri saa jotakin aikaiseksi yhden lapsosen kanssa....
Ynikselle täältäkin tsemppiä haastatteluun! Toivottvasti ottavat sut!
Täälläkin pilvistä, mut tänään ei vielä pitäis sataa. Koitan saada vähän vielä maalattua aitaa päikkäriaikaan ellei toi ilma muutu, sit huomisesta eteenpäin onkin luvattu sateita tännekin, kipii!!! Pääsen vihdoin aloittamaan sitä sisä-siivousta, jota olen lykännyt aina heinäkuun alusta saakka (logiikalla että sateella ehtii sitten siivota, poutasäällä pitää tehdä pihatöitä...)
Asiasta viidenteen, sain postissa kutsun pelkkopolillekin Tayssiin, kiva kun pääsee vähän käsittelemään vielä tuota synnytystä jonkun ammattilaisen kanssa ennen h-hetkeä. En sinänsä pelkää kipua enkä leikkausta enkä verta tai muuta mutta sitä että tämäkin päätyisi hätäsekstioon.... se ei ollut kivaa. Mutta jospa tämä kakkonen tulisi helpommalla ulos.
Nyt laiskottaa oikein kunnolla. Sitä se eilinen aamusta iltaan ulkonaolo teki...toiskohan ne kaupasta mulle ruokaa jos soittais sinne... Vitsi vitsi. Pitää kai alkaa pukea ja lähteä ostosreissulle, maitoa, mehua ja sitärataa.
ainiin se lottog. Riippuu paljonko, mutta jos ihan reilusti rahaa tulis niin matkoille jokapaikkaan (tyyliin viikonloppureissuja, kaupunkilomia, pidempiä rantalomia yms.), velat pois, talon laajennus ja remontti vimpan päälle (tai uusi koti), mökki jostain, vanhemmille / siskolle jotain, osa hyväntekeväisyyteen (lasten osastoillle tms), isot juhlat ystäville, kyllähän sitä kaikkee keksis. Joisin shamppanjaa ja söisin kaviaaria ;) Ei vaan. Joskus oon aatellut että haluaisin silti olla töissä vaikka rahallisesti ei tarvitsisikaan, miehestä en tiedä, se saattais haluta jäädä vaikka koti-isäksi.... tai sit palkattais kotiin oma hoitaja lapsille. Mut vaikeempi on sanoa, että jos sais vähemmän, mitä sitä sitten priorisoisi. Ehkä meillä pikkuvoitto menis remottiin.
nyt täytyy mennä, koko päivbä jo puolessa ja mä vielä yöpaidassa....
vointeja!
äitikuu rv 23 (joko?) ja taaperoinen 1v 11kk tasan tänään
Ynksylle tsempit!!!Hyvin menee varmasti!
KAmala yö!Mies teki viime vkolla paljon töitä et jos edes ens kuussa saatas laskut maksettuu..Illalla iski stressamaha päälle ja yön oksenti,nyt makaa saängyssä :-(
Poika kai jännitti tarhaanmenoa ja heräili painajaisiin...
Eskarihan alkaaki huomenna,mä luulin et tänää..no samapa tuo,viimevkosta on jo maksettu!Hoitajavaihdoksia oli tapahtunu,mut pojan ryhmässä oli hoitaja pysyny niinku toivoin,ja poikaki toivo :-)Toinen ope oli uus!
MEillä myös asustaa hyvin minäitse neiti!!!Välillä tosi rasittavaa esim.hississä..huutaa minäpainan ja sit ei paina,vaan meinaa ja ei painakaan ja kun ei siellä hississä kokopäivää olla tulee kamala huutoku minä painana...Samaa tapahtuu käsiä pestessä ja vessaa vedettäessä jne.jne.
Tuntu ihan järkyttävältä ku ei arska paistanu aamulla!Tuleeko syksy?!
Nyt vielä kauppaan,vika jääkaapin täyttö autolla....
Mun kummittelee kaapissa laivalta ostetuja suklaita,pitää aina tunkee ne jonneki kaapin perälle ku on nii isoja rasioita et ei voi avata!!
Mimmulille kivaa kotiviikkoa :-) ja kaikille ihanaa viikkoa :-)
jatu
Töistä kirjuuttelen hetkisen, jää mutten ihan taustailuksi tää palstailu.
Ynis, Lycka till! Toivottavasti onnistaa! Ja jos onnaa, niin kyl ne muut asiat sujuu varmasti!
LAIHDUTTAMISESTA: alkaisikos joku muukin tänään uuden elämän? Entinen saavutus on hankittu takaisin ja nyt päätin oikeesti että saa riittää tää itsesäälissä rypeminen ja peilistä inhoten tuijottelu. Alkaisikos joku muukin tsemppaamaan ja pinoutuun vaikka sitten postissa, jos ei täällä viitsi. Toki tuo laihipuolikin käy, mutta ehkä sähköpostitse tulisi enempi oltua yhteydessä? Vai?
Ketutusta ilmassa, jotenkin tyhmänä haaveilin että työmatkan ohessa voisi pist' äytyä Tallinnaan mutta saan unohtaa koko homman. Vaikka tili oli mukava kahden kuun ylitöilä niin laskut vie kaiken ja saan kituuttaa ens tiliin todellakin. Pitää toivoa että työpaikan luottokortti ehtii tulla, muutoin pikaksen hankalaa lähtee ees Ruotsiin kun ei meikällä oo varaa maksaa omasta pussista yöpymisiä (saa toki takaisin matkalaskussa myöhemmin, mutta kyl 2 yötä maksaa hunajaa siltikin, siihen ruokailut jne jos ei ole ohjelmaa iltaisin). Ketuttaa ja pahasti. Tuli ukollekin läpättyä puhelin korvaan kun alkoi siellä kärvästää. Tympii kun ei itse voi mitään extraa juuri koskaan ostaa tai minnekään lähtee kun aina PA. Itsellään kun paremmat liksat ja säästössä aina. Tekis mieli vaihtaa auto johonkin halvempaan, tekee melkoisen loven kukkarossa. Noh, itepä suostuin aikanaan...
Tälleesti, nyt työnteon pariin.
Tuttis
Roisto, roistompi, minä. Jätin lapset - sentään päiväkotiin :) Lähtiessäni näin, että Pyörsky itki ja kuulin kuinka Väkkärä itki... Melko reippaasti pistelin tossua toisen eteen portilta parkkipaikalle. Huhhuh.
Meillä harjoitellaan pitkän kaavan mukaan, to ja pe oltiin porukalla pk:n pihassa (minä vietin kyllä huomattavan osan ajasta keittäjän kanssa sisällä), nyt lapsoset jäivät ensi kertaa yksin. Tämä ja ensi viikko on lyhyttä päivää, loppukuusta minulla alkaa työt ja pienillä täydet hoitopäivät.
Päiväkotikauden käynnistyminen lienee rankkaa henkilökunnallekin, kun tulee uusia lapsia ja vanhoillekaan lomalta paluu ei ole näköjään ihan kivutonta.
Ynis taitaa olla jo haastattelumatkalla - peukut on puolellasi!
Ei minun päässäni nyt pysy kuin pk, lähden sen kunniaksi hakemaan lapset kotiin :)
Aurinko sen kuin vaan porottaa. Pian on 2kk mennyt ettei ole tullut vettä. Luonto kiittää:) No, kuukauden kuluttua sitä jo varmaan tulee sitten kunnolla, joten nautitaan nyt tästä. Se onkin sitten oma hommansa tuo nukuttaminenkin sateella. Kun vaunuissa Onni ei nuku ja matkarattaisiin ei sovi tuo sadesuoja. Jee jee...
Ynikseltä odotellaan täälläkin heti sitten uutisia. Siellä taitaa parhaillaan olla tenttaus päällä:) Peukut on pystyssä!
Näin Ayapista unta yöllä. Olin teillä käymässä, asuitte kerrostalossa. Lapset oli jossain, eivät kotona ainakaan. Mulla oli Onni mukana kyllä. Jotain sekavaa unta se vaan oli. Se teidän kerrostalo pyöri siinä unessa. Että näin selväjärkisiä unia:)
Onni heräs pitkästä aikaa tänään jo kello 6!!! No, minä nukuin puoli 9 asti.. Onska oli täällä porukoiden kanssa. Nyt se on päikyillä ja mun pitäs kirjotella sähköpostia. Sitä saa tuommosia asioita harvoin tehtyä vaikka koneella tuleekin istuttua.
Ostin eilen uudet rullaluistimet. Puoleen hintaan sain ja mikä ihmeellisintä - halvemmalla kuin nuo vanhat aikanaan 8-v sitten!!! Kävin luisteleen illalla ja ne menee nyt niin lujaa, että päätä huimaa. Tiesinkin kyllä, että syy mun hitaaseen vauhtiin ei enää voi olla kunnossa. Sama lenkki, johon yleensä menee 35 minuuttia tai vähän yli, sujui nyt alle puolessa tunnissa! Onko tämä nyt sitten hyvä, että pääsee ikään kuin helpommalla:)
Nyt sähköpostin kimppuun.
T-P
Leannalle ja Tealle toivon helpotusta oksettavaan oloon. Eräs tuttuni kärsi koko 9 kuukautta kamalasta oksentamisesta. Eipä ollut paljon painokaan noussut... Ja synnytykseen Öttikselle ja muille tsemppiä. Ei se niin kamalaa ole (sanoo hän kolmen, hyvin nopean ja kipulääkkeettömän, synnytyksen kokemuksella). Ja pelkopoli on varmaan ihan hyvä paikka käydä tarvittaessa juttelemassa.
Tuttis! Minä ainakin voisin alkaa kanssasi laihkarille, itse asiassa olen jo neljä viikkoa kärvistellyt Painonvartioiden pisteillä... ehkä viisi kiloa noin on jo lähtenyt. Ja monta pitäisi vielä lähteä. Kiloja jäi sekä T:n että Neitin jäljiltä. Kun en kerinnyt entisiä saada pois kun oli jo uusi tulossa... Nyt siis läskit liikkeelle, hus pois! Muita vielä mukaan kanssa, eikö vaan?!?!?!
Viime yö oli hiukan parempi versio kuin edelliset. Mutta aamu alkoi jo klo 6.10. Olisi voinut nukkua hieman pidempään.
Esikoinen lähti tänään kouluun. Jo neljännelle luokalle, apua! Minun pieni poika... Niin se syksy saapuu taas. Hyvin oli eka koulupäivä mennyt. Uusi opettajakin oli tullut. Ja kaksi uutta luokkakaveria.
Huomenna alkaa sitten taas se yh-aika. Ei kivaa. Mies käväsee sitten kotosalla lauantain ja häipyy sunnuntaina taas. Ja kuulemma on tulossa kaiken maailman kaukalopalloturnauksia ja yön yli kestävä melomisreissu. Missä viipyy ÄIDIN oma aika ja äidin omat menot? Niitä ei vissiin ole tai niitä ei myönnetä, hakemuksista huolimatta.
Ynis, miten meni?
Lila, tuliko Rosan allergioihin selvyyttä?
Mimmulille mukavaa viikkoa ja muista levätä! Samoin muillekin.
Meillä asuu kanssa sellainen tahto-mies. Eieieieieieiei ja kamalaa kiukkuamista, kun asiat ei mene putkeen... Se on se kahden vuoden uhma, joka nostaa päätään. Mutta yritetään mammat nähdä se hyvänä asiana! Sehän kuuluu normaaliin kasvuun ja kehitykseen. Meillä asuu siis normaaleja ja normaalisti kehittyviä kansalaisia!
Tämä tältä erää.
Ja kaikille hoidon aloittaville lapsille ja äideille ylimääräinen tsemppihali!!!
Mimmu ja muksut
Moips
Huh, kahlasin monta pinoa läpi, yksi ainut asia jäi mieleen: Onnea Tomera!:)
Palattiin viime yönä reissusta, oli ihanan rentouttavaa. Loppuvaiheessa en jaksanut edes konetta aukaista;) Nyt koko perheemme yrittää löytää iloa arjesta, toistaiseksi hiukan huonolla menestyksellä. Tuntuu oudolle, että seuraavan kerran lomaa on viikko keväällä. Ainiin, minähän lomailen koko ajan;)
Anoppi ihanainen oli pessyt meidän kaikki matot poissaollessamme. Oli pessyt omansa ja ajatellut, että samalla sitten. Jätin avaimen kukkien kastelua varten. Nyt onkin ollut pakko siivota, ei viitsi puhtaita mattoja likaisille lattioille laittaa. MIllähän tavalla osaisi kiittää tarpeeksi?
Menen siis jatkamaan siivousta vielä kun Motti parka nukkuu. Pienellä on kova ikävä isiä, mummia, ukkia ja veljeäni, kovasti saa olla lohduttamassa ja sylittelemässä.
Aavis ja Motti
Ps. Meillä nukutaan edelleen heräämättä öisin! Käsittämätöntä!
HAin pojan tarhasta aikaisin iltapäivällä,ajattelin et kiva kun ekapäivä voi olla lyhyempi kun typy jäi kotiin nukkumaan...Vastassa mua oli iloinen poika ja vakaasti sitä mieltäet miks nyt jo tulit!!!!SAinpahan johtajan kanssa jutella rauhassa ku ei ollu typyä ja pojallakaan ei ollu kiire...Kiva näin,koska pelkäsin vähänmitene menee kun moni kaveri lähti kouluun ja se paras tarhakamu muutti pois.Poika ei tullu kotiin vaan haki kaverin ja jäi pihalle...
Autonomistajien lentomyöhästyy-ei tosin ihme kun lähtökenttä on Heathrow...täällä vaan odottelen et millon lähen.
Mies ei enää oksua ja pysyy jotenki pystyssä..
Ayap:Olit reipas!! :-)
Ynis:Tule kertomaan miten meni?Mikä fiilis tuli??
Aavikselle tervetuloa takasin...aah,puhtaat matot :-)
Typy huutelee parvekkeella et lastenohjelmat alkaa..no ei ala ja ei poika niistä välitä jos on ulkona.Muutenki typy huutelee poikaa syömään ja kauppaan ym.ihan huviksee vaa...
jatu
Kyllä sitä taas täällä yritetää!!S-postissa pysys ehkä paremmin jutut ajantasalla...
jatu
Miten meni Ynis??
Tervetuloa Aavis linjoille!
Mimmu, hienoa tuo painon tippuminen!
Lääkäri ei katsonut ruokapäiväkirjaani. Vilaisi hieman, muttei kyllä lukenut. Ei sanonut minun ruokavalioon mitään. Rosasta otettiin se verikoe, sokerilitkun kera (minä halusin sokerilitkun, josko yhtään pientä helpottaisi se). Brikit otetaan parin viikon päästä, kunhan Tayssista tulee kutsu. Silloin myös allerkologin vastaanotto. Lääkäri puhui vastikkeesta. Reseptiä siihen en vielä saanut. Imetyksen lopettaminen on kova paikka minulle. Vaatii aikaa hyväksyä, etten kykene tarjoamaan lapselleni parasta ravintoa. Mutta ei ole Rosalla mukavaa kutisevan ihonsa kanssa. Lapsen etu ensin. Mutta minun tulee ikävä sitä pientä puhisevaa nyyttiä rinnalla!!!! Miten minä voin vastikelapsen kanssa edes lähteä ulos???, Rosahan herää täysin öisin kun yritän saada maitopulloa lämpöiseksi jne.. Saatiin mukaan Atarax-resepti, kuten myös reseptit rasvoihin mitä ollaan käytetty.
En halua luopua vauvastani ja sen syöttämisestä! Itkettää! Oliko teillä muilla, jotka jouduitte lopettamaan imetyksen algeerian vuoksi, tämä imetyksestä luopuminen näin hankalaa?
Lila75
Ei auttaneet:( Laitan lisää sähköpostiin. Aika hankala tilanne on:(
T: Ynis ja huutava pikkuneiti
Mutta minun tulee ikävä sitä pientä puhisevaa nyyttiä rinnalla!!!! Miten minä voin vastikelapsen kanssa edes lähteä ulos???, Rosahan herää täysin öisin kun yritän saada maitopulloa lämpöiseksi jne.. Saatiin mukaan Atarax-resepti, kuten myös reseptit rasvoihin mitä ollaan käytetty.
En halua luopua vauvastani ja sen syöttämisestä! Itkettää! Oliko teillä muilla, jotka jouduitte lopettamaan imetyksen algeerian vuoksi, tämä imetyksestä luopuminen näin hankalaa?
Mun sisko aikanaan joutui luopumaan 3kk poikansa imetyksestä.Poika oli myös herkkä,jos hetkenkin liikaa joutui huutamaan,oli täysin hereillä.
Sisko sitten keksi laittaa yöpöydälle valmiiksi termarin missä kuumaa vettä.kannun missä kylmää vettä.Pullon jossa korvikejauho valmiina pohjalla.Muutama sekuntti kun oli pulloon kaatanut puolet kuumaa,puolet kylmää ja voilaa,sopivan lämpöinen korvike pullo tuossa tuokiossa.Eikä äidin tarvinnut nousta keittiöön mikroa kolistelemaan ja poika oli tyytyväinen nopeaan palveluun.
Mutta toivottavasti et joudu lopettamaan.Tsempit allergiataisteluun!
Leanna+5+sissi
Huomenna menevät sitten kouluun sekä esikoinen, että keskimmäinen. Hui! Enää Antsa-pikkuinen on päiväkodissa, isommat ovat jo niiiiin isoja. Esikoinenhan on jo vanha tekijä, menee toiselle, eikä tunnu kauheasti jännittävän. Kouluvaatteet on katsottu valmiiksi ja reput pakattu. isin ja pikkuveikan kanssa kävelevät huomenna koulumatkan (kun miehellä on vapaapäivä). Keskiviikkona menevät jo keskenään. Koulumatka on vain pari sataa metriä, mutta yksi tien ylitys siihen kuuluu. Iltapäiväkerhosta on esikoinenkin kovasti pitänyt ja sinne sitten pääsee tyttökin.
Antsalle on iskenyt kirkumisvimma. Jos joku asia ei mene mielen mukaan, kiljuu kiukkuisesti heti oitis...Ei hyvä tapa :( Muutenkin kaikki asiat tuntuvat välillä olevn " Ei!" . Nyt illalla taas: " Ei iltapalaa" " Ei sänkyyn!" " Ei valoja pois!" (Noh, kaikki tämä hiukan epäselvemmin artikuloituna ;))
Omaa napaa (niin tai lasten) vain taasen. Jaksuja allergioiden kanssa ponnisteleville, töihin meneville ja kotiinkin jääville! Niin, ja koululaisille mukavaa koulun alkua!!!
SM
Tuntuupa kummalliselta! Niin tottunut on aurinkoon.. Nea nukkuu, samoin kylässä oleva ystäväni. Mies lähti jo töihin. Ystäväni kanssa juteltiin yhteen asti yöllä ja enköhän kuuden jälkeen taas herännyt..hooh.. Ja vauva on AINA hereillä kun mäkin, eli sen 100krt yöllä kun käyn vessassa. Mikähän valvoja siitä tulee..
Kerppu ja Jatu, vertaistukea suklaahimoiselta. Ystäväni teki eilen aivan ihanaa englantilaista browni suklaaherkkua ja sitä söin äsken aamupalaksikin! Eihän siihen tule kuin 5dl sokeria, 175g rasvaa ja kokonainen taloussuklaalevy...mut voitte kuvitella, et on niiiiin hyvää! :) Ohje tulee myöhemmin!
Tänään ois tarkotus mennä käymään kaupungilla kahvilla ja jotain pientä pitäs ostaakin. Ihanaa päästä vähän kotiympyröistä tuulettumaan! Nyt pitäs alkaa kohta Nekkua herättelee, et ei mee ihan liian myöhäseksi unet. Eilen niin otti päähän, kun poran ääni herätti Nean kesken unien.. Toivottavasti tänään ei sitä kuulu!
Hipsulle jaksamisia pikku uhmaajan kanssa!
Jatulle myötätuntoisia ajatuksia, kun joudut hyvästelemään auton!
Kerppu, voi kun alkais Sassalle vitamiinit maistua! Meil vähän sama tilanne kalkkitabun kans. On törkeen iso pureskeltava ja puuro ois ainoo, minkä sekaan sen saa hyvin piilotettua. Ja kun puuro ei maistu.. Oon antanutkin aika usein nyt jätskitikun ja juustoa, mikä sekään ei aina maistu, kun muuta maitopohjasta ei suostu syömään.
Vauva sai sätkyt mahassa suklaayliannostuksen johdosta. Nyt alan laittelee astioita tiskikoneeseen, jospa Nea heräis.. Hyvää viikonalkua kaikille!
Enkeli1 ja Nea+minivauva rv26+2