Kaverin exän kanssa parisuhteeseen.
Arvostatko ihmistä joka alkaa liehitellä kaverin exää heti eron jälkeen?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla niin, että nää samat ihmiset, jotka esim. tässä asiassa on fanaattisia siveyden sipuleita...on samaa sakkia, jotka vauhkoaa maskien käytöstä / käyttämättömydestä?
He kokevat olevansa yhteiskunnan moraalinen selkäranka.
Tässä yksi joka ei arvosta kyseisellä tavalla käyttäytyvää ihmistä. Vastaan omasta puolestani. Minua ei kiinnosta käyttääkö joku maskia vai ei. Itse käytän kohteliaisuudesta muita kohtaan.
Nyt mää valaistuin!
Eli kun nää muzulmaanit on jääneet moraalisesti ajastaan jälkeen, jokusen sataa vuotta, niin se jotenkin resonoi näiden nykykörttimammojen kanssa.
Aivan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille kukasta kukkaan hyppiville kiertopalkinnoille on ihan nimityskin.
Niin on.
Teini... tai nuori...tai nuorehko.
Vai alkoko se h:lla?
Olen ollut mieheni kanssa vuosia ja hän on todella upea ihana ihminen. Jos meille kuitenkin tulisi ero vaikka ihan vain rakkauden loppumisen takia, niin se olisi ero ihan kokonaan. Minä olisin vapaa ja mies olisi vapaa täysin, ihan kokonaan ilman mitään omistusoikeuksia ja enempiä ehtoja.
Ystäväni ovat myös tosi upeita ihania ihmisiä ja jos joku heistä löytäisi yhteisen sävelen mieheni kanssa, niin olisin vain onnellinen asiasta! En ymmärrä katkeruutta ja vanhojen asioiden perään itkemistä ollenkaan. Meillä oli aikamme ja nyt on uusi aika, me molemmat jatkamme eteenpäin ja joskus se onni ja rakkaus voi löytyä läheltä. En alkaisi edes miettimään mitään mahdollisia suhteemme aikana tapahtuneita heidän välillään tapahtuneita asioita, vaan jatkaisin matkaani. En myöskään menettäisi ystävääni, sillä meidän ystävyytemme on erillinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Vai alkoko se h:lla?
Heini? Huori? Huorehko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Nuoret usein harrastaa enemmän seksiä ja suhteet vaihtuu, mutta nuoruus ei tarkoita moraalinpuutetta. Se on ominaisuus ihmisessä iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Nuoret usein harrastaa enemmän seksiä ja suhteet vaihtuu, mutta nuoruus ei tarkoita moraalinpuutetta. Se on ominaisuus ihmisessä iästä riippumatta.
Näin.
Ja tämän tajuamiseen meni...monella kuinka kauan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa vuosia ja hän on todella upea ihana ihminen. Jos meille kuitenkin tulisi ero vaikka ihan vain rakkauden loppumisen takia, niin se olisi ero ihan kokonaan. Minä olisin vapaa ja mies olisi vapaa täysin, ihan kokonaan ilman mitään omistusoikeuksia ja enempiä ehtoja.
Ystäväni ovat myös tosi upeita ihania ihmisiä ja jos joku heistä löytäisi yhteisen sävelen mieheni kanssa, niin olisin vain onnellinen asiasta! En ymmärrä katkeruutta ja vanhojen asioiden perään itkemistä ollenkaan. Meillä oli aikamme ja nyt on uusi aika, me molemmat jatkamme eteenpäin ja joskus se onni ja rakkaus voi löytyä läheltä. En alkaisi edes miettimään mitään mahdollisia suhteemme aikana tapahtuneita heidän välillään tapahtuneita asioita, vaan jatkaisin matkaani. En myöskään menettäisi ystävääni, sillä meidän ystävyytemme on erillinen asia.
Totta. Erosin miehestäni kuusi vuotta sitten ja hän alkoi seurustelemaan työkaverini kanssa. He ovat olleet yhdessä nyt viisi vuotta ja kaikilla asiat ovat hyvin eikä ongelmia ole.
Sodassa ja rakkaudessa ei voi pyydellä anteeksi. Hyvät tyypit on eronsa jälkeen vapaana vain hetken ja jos sen haluaa napata niin se on pakko tehdä heti.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ilmeisesti ero oli sitten aika tunteenton, jos tuo ei missään tuntuisi heti eron jälkeen?
Olen eronnut sovussa, mutta meni siihen kuitenkin lopulta jonkin verran aikaa sopeutua uuteen elämään ja tuollaiset kuviot olisi kyllä ollut melkoinen yllätys. Jos kaveri nyt eroaisi, ei tulisi mieleenkään alkaa katsella hänen eksäänsä vaan kyllä se kaverisuhde on tärkeämpi kuin hänen eksänsä. Miehiä tulee ja menee, mutta kaverit pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ja rakkaudessa ei voi pyydellä anteeksi. Hyvät tyypit on eronsa jälkeen vapaana vain hetken ja jos sen haluaa napata niin se on pakko tehdä heti.
AAMEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ilmeisesti ero oli sitten aika tunteenton, jos tuo ei missään tuntuisi heti eron jälkeen?
Olen eronnut sovussa, mutta meni siihen kuitenkin lopulta jonkin verran aikaa sopeutua uuteen elämään ja tuollaiset kuviot olisi kyllä ollut melkoinen yllätys. Jos kaveri nyt eroaisi, ei tulisi mieleenkään alkaa katsella hänen eksäänsä vaan kyllä se kaverisuhde on tärkeämpi kuin hänen eksänsä. Miehiä tulee ja menee, mutta kaverit pysyy.
Sinulla ehkä noin. Itse olen 41-vuoden aikana rakastunut kolme kertaa. Ei yksinkertaisesti ole vara jättää väliin ja olla yrittämättä henkilöä johon rakastuu, jonkun kunniallisuusperiaatteen vuoksi. Ymmärrän jos rakastuu helposti että tuntuu että ei nyt tätä yhtä rakkautta tarvitse viedä eteen päin. Kaikilla se ei ole noin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en kyllä kenenkään arvostusta kaipaakaan. Itse tiedän omat tekemiseni ja omat ystäväni tietävät, kuinka tämän asian kanssa olen toiminut. Entisen kaverin exään rakastuin, hän minuun ja olemme yhdessä, lapset onnellisia ja ennen kaikkea me. Ei se oikea, auto rakkaus kysele ja vaikka kuinka yritti ottaa etäisyyttä, kemiat veti yhteen. Joka väittää, että kyllä voi pysyä erossa, ei tiedä, minkälainen on se Oikea, Suuri Rakkaus.
Tiedän tällaisen tapauksen. Niinkin onnellisia ovat, että tämä entinen kaveri ei tiedä miehensä pettäneen häntä kymmeniä kertoja exänsä kanssa. Heidän seksin harrastaminen loppui vasta, kun toinenkin aloitti parisuhteen. Sitä ennen mies kävi mukamas lapsia moikkaamassa, mutta moikkasi lasten nukkumaan mentyä myös exää. Aloite tuli mieheltä.
Nykyään tällä hölmöllä on lapsikin yhdessä entisen kaverinsa exän kanssa ja häät tulossa.
En tiedä kumpi olisi enemmän oikein tälle aitoa rakkautta elävälle tässä pettämistapauksessa, että tietäisi vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitäisi olla kaverin tukena eikä alkaa liehitellä heti hänen eksäänsä. Ja arvostus on muutenkin väärä sana tässä kyselyssä.
Koko aloitus on outo ja kertoo vain ap:n halusta merkata kaikki omakseen ikuisiksi ajoiksi ja hallita kaikkea. Luultavasti hän on itse se huonoin ystävä kaikille, mutta yrittää nyt saada ilmeisesti väärinymmärrettynä ja jätettynä itselleen ymmärrystä.
Tsori ap, mutta sinut on jätetty. Yritä pärjätä.
Hiukan, mutta vain hiukan, asian vierestä, mitä tsori tarkoittaa?
Sanaa näkee usein, enkä tajua miksi?
Samoin sana tsadi, kun puhutaan pikkukylässä nimeltä Helsinki, eli siis stadista.
Nyt ei pitäisi mennä mihinkään pettämisiin.
Ei kuulu tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitäisi olla kaverin tukena eikä alkaa liehitellä heti hänen eksäänsä. Ja arvostus on muutenkin väärä sana tässä kyselyssä.
Koko aloitus on outo ja kertoo vain ap:n halusta merkata kaikki omakseen ikuisiksi ajoiksi ja hallita kaikkea. Luultavasti hän on itse se huonoin ystävä kaikille, mutta yrittää nyt saada ilmeisesti väärinymmärrettynä ja jätettynä itselleen ymmärrystä.
Tsori ap, mutta sinut on jätetty. Yritä pärjätä.
Hiukan, mutta vain hiukan, asian vierestä, mitä tsori tarkoittaa?
Sanaa näkee usein, enkä tajua miksi?
Samoin sana tsadi, kun puhutaan pikkukylässä nimeltä Helsinki, eli siis stadista.
Tsori = Sorry = anteeksi
Tsadi = Stadi = Helsinki / pk-seutu
Tähän oikeasti vaikuttaa se millainen se rakkauden kokemus on. Ihastusta ei ehkä kannata lähteä ruokkimaan, mutta jos oikeasti rakastuu tyyliin jalat alta, että tuntuu että tämä on se henkilö jonka kanssa haluan loppu elämäni viettää, niin kenellä on vara alkaa rankkaamaan tällaista pois siksi että jollekkin tulee paha mieli? Ja miten kukaan voi toiselle myöskään sanoa että et saa koskea siihen, kun minulle tulee paha mieli? Jos kyseessä on ihan oikea syvä rakkaus. Itsekäs on tässä se joka vaatii niitä kahta luopumaan siitä rakkaudesta, hänen mielipahansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Tähän oikeasti vaikuttaa se millainen se rakkauden kokemus on. Ihastusta ei ehkä kannata lähteä ruokkimaan, mutta jos oikeasti rakastuu tyyliin jalat alta, että tuntuu että tämä on se henkilö jonka kanssa haluan loppu elämäni viettää, niin kenellä on vara alkaa rankkaamaan tällaista pois siksi että jollekkin tulee paha mieli? Ja miten kukaan voi toiselle myöskään sanoa että et saa koskea siihen, kun minulle tulee paha mieli? Jos kyseessä on ihan oikea syvä rakkaus. Itsekäs on tässä se joka vaatii niitä kahta luopumaan siitä rakkaudesta, hänen mielipahansa takia.
No en usko, että moni noin sanoisi noin suoraan. Enkä osaa kuvitella tilannetta, että yhtäkkiä rakastuisin kaverin eksään heidän eronsa jälkeen, kun olen tuntenut hänet monet vuodet. Varmaan olisi tunteita ollut jo pitempään ja uusi tilaisuus käytetään heti hyväksi välittämättä kuinka rikki se kaveri on vaikka siitä erosta ja tarvitsee lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko, että moni noin sanoisi noin suoraan. Enkä osaa kuvitella tilannetta, että yhtäkkiä rakastuisin kaverin eksään heidän eronsa jälkeen, kun olen tuntenut hänet monet vuodet. Varmaan olisi tunteita ollut jo pitempään ja uusi tilaisuus käytetään heti hyväksi välittämättä kuinka rikki se kaveri on vaikka siitä erosta ja tarvitsee lohtua.
Elämässä nyt sattuu ja tapahtuu kaikkea, oikeasti sellaisia asioita joita ei uskoisi voivan tapahtua. En itse muuten tunne moniakaan kavereiden puolisoita kovin hyvin.
Minä vaan veikkaan, ettei sitä juuri kukaan erityisemmin arvosta, mutta aloituksesta puuttui neutraali vastausvaihtoehto joten osa vastaa "arvostan" vaikka oikea kanta olisi ollut "en kivittele". Vai onko muka oikeasti olemassa ihmisiä, joiden arvostusta nimenomaan erityisesti nostaa se että toinen on saanut vampattua kaverin exän?