Kaverin exän kanssa parisuhteeseen.
Arvostatko ihmistä joka alkaa liehitellä kaverin exää heti eron jälkeen?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni valitettavasti liehittelee kaverin nyxääkin tai toisin päin. Sillä ei enää ole väliä, mitä eron jälkeen tapahtuu.
No totta hemmetissä on. Jos kaveri olisi alkanut liehitellä eksää heti eroni jälkeen, niin olisi ollut hirveä shokki, kun muutenkin maassa eron takia. Kaksi ihmistä olisi lähtenyt kerralla elämästä ja tajunnut ei se kaveri sitten oikeastaan ollutkaan kaveri.
Juuri näin. Lisäksi jos eroneilla lapsia niin ei koskaan pääse eroon näistä ikävistä ihmisistä vaan joutuu roikottamaan loppuelämän mukanaan. Raskas taakka eikä lapsien hyvinvointia ole mietitty hetkeäkään.
Mielestäni ei lähtökohtaisesti ole estettä sille, ettei voisi alkaa seurustella kaverin eksän kanssa, jos tunteet ovat molemminpuoleisia, mutta toki tässä pitää toimia hienotunteisesti, ja liehittely vain seksin toivossa ilman sen kummempia tunteita on tuollaisessa tilanteessa rumaa.
Mites jos liehittelyn kohde onkin se jätetty osapuoli? Onko jättäjällä oikeus määrittää, kenen kanssa exä ja kaverit saa seurustella?
Muistan eräänkin tapauksen, jossa jättäjä (nainen) oli sanonut kaverilleen, että ystävyys on ohi, jos sekaat exään. Itse ei halunnut, mutta ei halunnut että kukaan muukaan saa...Kaveruus voitti, mutta hinta oli kyllä aika kova sivusta seuraten.
Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia, ja joktap siistimpää touhua se on ensin päättää suhde eikä lähteä pettämällä kokeilemaan aidan toista puolta. En siis lähtisi kovaan ääneen tuomitsemaan, kun kyseessä on vapaat ihmiset.
Jaa, en kyllä kenenkään arvostusta kaipaakaan. Itse tiedän omat tekemiseni ja omat ystäväni tietävät, kuinka tämän asian kanssa olen toiminut. Entisen kaverin exään rakastuin, hän minuun ja olemme yhdessä, lapset onnellisia ja ennen kaikkea me. Ei se oikea, auto rakkaus kysele ja vaikka kuinka yritti ottaa etäisyyttä, kemiat veti yhteen. Joka väittää, että kyllä voi pysyä erossa, ei tiedä, minkälainen on se Oikea, Suuri Rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään suru aikaa.
Jos jää sellaista odottelemaan, jää luu käteen.
Toivottavasti sinulla ei ole ystäviä. Kuulostat aika inhottavalta ihmiseltä.
Olen seurustellut kahden kaverin exän kanssa.
Moni kaverini on seurustellut mun exien kanssa.
Ikinä ei ole ollut ongelmia.
Kai niistä ongelmia saa jos haluaa tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei lähtökohtaisesti ole estettä sille, ettei voisi alkaa seurustella kaverin eksän kanssa, jos tunteet ovat molemminpuoleisia, mutta toki tässä pitää toimia hienotunteisesti, ja liehittely vain seksin toivossa ilman sen kummempia tunteita on tuollaisessa tilanteessa rumaa.
Kyllä ruma on hyvä sana kuvaamaan suhdettakin jos sellainen siitä kehkeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos realismi tuntuu inhottavalta, niin sitten joo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en kyllä kenenkään arvostusta kaipaakaan. Itse tiedän omat tekemiseni ja omat ystäväni tietävät, kuinka tämän asian kanssa olen toiminut. Entisen kaverin exään rakastuin, hän minuun ja olemme yhdessä, lapset onnellisia ja ennen kaikkea me. Ei se oikea, auto rakkaus kysele ja vaikka kuinka yritti ottaa etäisyyttä, kemiat veti yhteen. Joka väittää, että kyllä voi pysyä erossa, ei tiedä, minkälainen on se Oikea, Suuri Rakkaus.
Mistä tiedät, että lapset ovat onnellisia? Onko entisellä kaverilla ja exällään lapsia ja asuvatko kanssanne?
Mikäli on ja ovat teillä vaan muutamana päivänä kuukaudesta et mitenkään voi tietää kuinka asiat oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kuitenkin, että jos jää odottelemaan jotain epämääräistä "suruaikaa", niin joku toinen nappaa siinä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kauniit ja rohkeat sarja.
Heti eron jälkeen todella vastenmielistä.
Itselleni kävi niin, että eksäni ja ystäväni löysivät toisensa kolme vuotta meidän eromme jälkeen ja toivon molemmille vain hyvää. He sopivat toisilleen hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kuitenkin, että jos jää odottelemaan jotain epämääräistä "suruaikaa", niin joku toinen nappaa siinä odotellessa.
Tuollaiset ihmiset pitäisi pystyä poistamaan elämästään. Yritystä on varmasti ollut jo ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun sanot, niin totta.
Pienellä paikkakunnalla se tosin oli ihan "joka vuotista"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsiakin ristiin rastiin ja kukaan ei tiedä kenelle sukua sedät on myös veljiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset pitäisi pystyä poistamaan elämästään. Yritystä on varmasti ollut jo ennen eroa.
Kun kaikki olivat tyytyväisiä, niin miksi?
Ainoat puolesta loukkaantujat löytyvät täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitäisi olla kaverin tukena eikä alkaa liehitellä heti hänen eksäänsä. Ja arvostus on muutenkin väärä sana tässä kyselyssä.
Koko aloitus on outo ja kertoo vain ap:n halusta merkata kaikki omakseen ikuisiksi ajoiksi ja hallita kaikkea. Luultavasti hän on itse se huonoin ystävä kaikille, mutta yrittää nyt saada ilmeisesti väärinymmärrettynä ja jätettynä itselleen ymmärrystä.
Tsori ap, mutta sinut on jätetty. Yritä pärjätä.
Nyt tais löytyä tällanen "hyvä kaveri"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsiakin ristiin rastiin ja kukaan ei tiedä kenelle sukua sedät on myös veljiä. :D
Nih.
Käytkö raamattupiirissä?
Ai että kun ois kaikilla nimimerkit...
Järjestäisin moraaliposeeraajien missikisat.