Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin exän kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
06.04.2021 |

Arvostatko ihmistä joka alkaa liehitellä kaverin exää heti eron jälkeen?

Kaverin exän kanssa parisuhteeseen.

Vaihtoehdot

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos liehittelyn kohde onkin se jätetty osapuoli? Onko jättäjällä oikeus määrittää, kenen kanssa exä ja kaverit saa seurustella?

Muistan eräänkin tapauksen, jossa jättäjä (nainen) oli sanonut kaverilleen, että ystävyys on ohi, jos sekaat exään. Itse ei halunnut, mutta ei halunnut että kukaan muukaan saa...Kaveruus voitti, mutta hinta oli kyllä aika kova sivusta seuraten.

Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia, ja joktap siistimpää touhua se on ensin päättää suhde eikä lähteä pettämällä kokeilemaan aidan toista puolta. En siis lähtisi kovaan ääneen tuomitsemaan, kun kyseessä on vapaat ihmiset.

Minä olen laittanut eron vireille, mutta ei se ero kuitenkaan helppo minullekaan ollut ja onneksi sain tukea kavereiltani. Oli tosi vaikeaa laittaa se ero vireille lopulta. Onneksi kaverit tukivat minua sen sijaan, että lähtivät liehittelemään eksääni. Minulle tässä olisi kyse siitä kaverisuhteesta eikä kuka saa seurustella kenenkin kanssa. Tuo on vähän kuin kaveri tuen sijaan löisi puukkoa selkään, että kärsippä siinä vielä enemmän. 

Vierailija
42/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en kyllä kenenkään arvostusta kaipaakaan. Itse tiedän omat tekemiseni ja omat ystäväni tietävät, kuinka tämän asian kanssa olen toiminut. Entisen kaverin exään rakastuin, hän minuun ja olemme yhdessä, lapset onnellisia ja ennen kaikkea me. Ei se oikea, auto rakkaus kysele ja vaikka kuinka yritti ottaa etäisyyttä, kemiat veti yhteen. Joka väittää, että kyllä voi pysyä erossa, ei tiedä, minkälainen on se Oikea, Suuri Rakkaus.

Tiedän tällaisen tapauksen. Niinkin onnellisia ovat, että tämä entinen kaveri ei tiedä miehensä pettäneen häntä kymmeniä kertoja exänsä kanssa. Heidän seksin harrastaminen loppui vasta, kun toinenkin aloitti parisuhteen. Sitä ennen mies kävi mukamas lapsia moikkaamassa, mutta moikkasi lasten nukkumaan mentyä myös exää. Aloite tuli mieheltä.

Nykyään tällä hölmöllä on lapsikin yhdessä entisen kaverinsa exän kanssa ja häät tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on esitetty tosi latautuneesti, mutta. Tiedän pariskunnan jossa naisosapuoli on miesosapuolen exän hyvä ystävä, siis oli ennen miehen ja exän eroa ja on yhä. Exä ja mies erosivat yhteisymmärryksessä exän aloitteesta, ja nyxä ja mies on kaikkien mielestä parempi pari. Oli siinä hankaluutensa alussa, mutta tapahtuu sitä kamalampiakin ja oudompiakin juttuja tässä maailmassa kuin että kaksi naista seurustelee saman miehen kanssa peräkkäin.

Vierailija
44/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa..

Olen itse ainakin kysynyt kaverilta, eron jälkeen että onko se okei jos koitan päästä exäsi pöksyihin.

Jos ja kun on päästy, niin asia on jo ennalta sovittu. Niinkuin hyvät ystävät toimii.

Vierailija
45/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään suru aikaa.

Jos jää sellaista odottelemaan, jää luu käteen.

Toivottavasti sinulla ei ole ystäviä. Kuulostat aika inhottavalta ihmiseltä.

Jos realismi tuntuu inhottavalta, niin sitten joo.

Fakta on kuitenkin, että jos jää odottelemaan jotain epämääräistä "suruaikaa", niin joku toinen nappaa siinä odotellessa.

Tuollaiset ihmiset pitäisi pystyä poistamaan elämästään. Yritystä on varmasti ollut jo ennen eroa.

Kun kaikki olivat tyytyväisiä, niin miksi?

Ainoat puolesta loukkaantujat löytyvät täältä.

Jos kaikki eivät ole tyytyväisiä.

Vierailija
46/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Ehkä mää sitten asun sellaisessa kaupungissa, joka on vapaamielisempi kuin muu suomi?

Ainakin nyt tuntuu siltä.

Vierailija
47/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on kuitenkin, että jos jää odottelemaan jotain epämääräistä "suruaikaa", niin joku toinen nappaa siinä odotellessa.

Tuollaiset ihmiset pitäisi pystyä poistamaan elämästään. Yritystä on varmasti ollut jo ennen eroa.

Ihan livenä seuranneena ja osallistuneena en allekirjoita, että kukaan ei olisi ollut tyytyväinen. Ainakaan vallitseviin tilanteisiin.

Vierailija
48/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites jos liehittelyn kohde onkin se jätetty osapuoli? Onko jättäjällä oikeus määrittää, kenen kanssa exä ja kaverit saa seurustella?

Muistan eräänkin tapauksen, jossa jättäjä (nainen) oli sanonut kaverilleen, että ystävyys on ohi, jos sekaat exään. Itse ei halunnut, mutta ei halunnut että kukaan muukaan saa...Kaveruus voitti, mutta hinta oli kyllä aika kova sivusta seuraten.

Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia, ja joktap siistimpää touhua se on ensin päättää suhde eikä lähteä pettämällä kokeilemaan aidan toista puolta. En siis lähtisi kovaan ääneen tuomitsemaan, kun kyseessä on vapaat ihmiset.

Minä olen laittanut eron vireille, mutta ei se ero kuitenkaan helppo minullekaan ollut ja onneksi sain tukea kavereiltani. Oli tosi vaikeaa laittaa se ero vireille lopulta. Onneksi kaverit tukivat minua sen sijaan, että lähtivät liehittelemään eksääni. Minulle tässä olisi kyse siitä kaverisuhteesta eikä kuka saa seurustella kenenkin kanssa. Tuo on vähän kuin kaveri tuen sijaan löisi puukkoa selkään, että kärsippä siinä vielä enemmän. 

Hyvin sanottu. Näin se juurikin on.

Vierailija
49/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan livenä seuranneena ja osallistuneena en allekirjoita, että kukaan ei olisi ollut tyytyväinen. Ainakaan vallitseviin tilanteisiin.

Varmasti joku on tyytyväinen ja joku ei.

Vierailija
50/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hienoa, että pystyt näin toteamaan, tietämättä asioiden todellisesta tolasta yhtään mitään.

Onko nimesi kenties Jeesus tai Maria?

Vierailija
51/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa..

Olen itse ainakin kysynyt kaverilta, eron jälkeen että onko se okei jos koitan päästä exäsi pöksyihin.

Jos ja kun on päästy, niin asia on jo ennalta sovittu. Niinkuin hyvät ystävät toimii.

Toimit kuitenkin tahdikkaasti, kun kysyit.

Vierailija
52/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hienoa, että pystyt näin toteamaan, tietämättä asioiden todellisesta tolasta yhtään mitään.

Onko nimesi kenties Jeesus tai Maria?

Kommentoin yleisesti tällaisia tilanteita. En tiedä missä kohdassa asia on siirtynyt ilmeisesti johonkin yhteen ja tiettyyn suhteeseen.

Vierailija
53/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa..

Toimit kuitenkin tahdikkaasti, kun kysyit.

Kiitos.

Näin toimi muutkin ja mitään pahaa verta ei jäänyt.

Ikinä.

Vierailija
54/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille kukasta kukkaan hyppiville kiertopalkinnoille on ihan nimityskin.

Vierailija
55/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko outona pidän, jos joku vastaa "arvostan ihmistä, joka alkaa liehitellä kaverin exää heti eron jälkeen"....

Olisi mielenkiintoista tietää miten tällaisen ihmisen ajatus toimii.

Viittasikohan tuo aiempi siihen, että kysymyksen asettelu oli tarkoitushakuinen ja typerä. Harva sitä varmaan mitenkään erityisesti arvostaa, mutta rehellisempiä vastauksia olisi saanut, jos vaihtoehdot olisi olleet tyyliin "en arvosta" ja "kurja juttu mutta arvostukseni perustuu ensisijaisesti muille jutuille".

Vierailija
56/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on.

Teini... tai nuori...tai nuorehko.

Vierailija
57/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tuollaisia kommentoiville on nimitys...

En nyt sano sitä.

Arvatkaa.

Vierailija
58/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko outona pidän, jos joku vastaa "arvostan ihmistä, joka alkaa liehitellä kaverin exää heti eron jälkeen"....

Olisi mielenkiintoista tietää miten tällaisen ihmisen ajatus toimii.

Viittasikohan tuo aiempi siihen, että kysymyksen asettelu oli tarkoitushakuinen ja typerä. Harva sitä varmaan mitenkään erityisesti arvostaa, mutta rehellisempiä vastauksia olisi saanut, jos vaihtoehdot olisi olleet tyyliin "en arvosta" ja "kurja juttu mutta arvostukseni perustuu ensisijaisesti muille jutuille".

Tarkoitin sitä, että olisi mielenkiintoista tietää miten sellaisen ihmisen ajatus toimii joka arvostaa ihmistä joka käyttäytyy noin.

Tässä kysyttiin tuolla tavalla mitä kysyttiin eikä onko esimerkin henkilö arvostettava kuitenkin koska harrastaa esim hyväntekeväisyyttä tai luovuttaa verta yms.

Vierailija
59/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla niin, että nää samat ihmiset, jotka esim. tässä asiassa on fanaattisia siveyden sipuleita...on samaa sakkia, jotka vauhkoaa maskien käytöstä / käyttämättömydestä?

He kokevat olevansa yhteiskunnan moraalinen selkäranka.

Vierailija
60/154 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla niin, että nää samat ihmiset, jotka esim. tässä asiassa on fanaattisia siveyden sipuleita...on samaa sakkia, jotka vauhkoaa maskien käytöstä / käyttämättömydestä?

He kokevat olevansa yhteiskunnan moraalinen selkäranka.

Ei siinä mitään vikaa... ainakaan 1600-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä