Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö tinderissä tykkäämättä "liian" hyvännäköiset?

Vierailija
06.04.2021 |

En osaa tykätä omasta mielestäni liian hyvännäköisistä naisista tinderissä. Eli arvotan itseni tyyliin ei tuo minua huolisi oikeassa elämässä. Onko muita, jotka eivät koeta kepillä jäätä? Vai pitäisikö ryhdikkäästi lähteä takki auki koettamaan treffeille onneaan ja mahdollisesti pettymään? Useampi näistä on tykännyt minusta, että ehkä kuvani ovat liian hyvin onnistuneita...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kroppa kunnossa, mutta naamassa ei ole kehumista. Tykkäilen näin rumasti sanottuna ulkonäöltään oman tasoistani miehistä, jos profiiliteksti vaikuttaa kiinnostavalta. 

Vierailija
22/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on jännä juttu miten ei vaikuta olevan erittäin kauniita naisia jotka tykkäisivät vaatimattomamman näköisistä miehistä. Ei ainakaan omalle kohdalleni ole sattunut. Vaikka haluaisi toivoa, että siellä pinnan alla olisi joku kiltteys ja suvaitsevaisuus. Ei, kaikki menee ja luokitellaan ulkonäön mukaan, jokaisen kohdalla ja kaikkien tulisi pysytellä siellä omalla "tasollaan".

Lähtöajatuksesi on varsin erikoinen. Miksi ihmeessä kaunis nainen tykkäisi tavallisesta miehestä, kun voi yhtä hyvin tykätä (ja saada mätsin) komeasta miehestä. Olisi epärationaalista käytöstä tykätä taviksesta kun pelimerkit riittää parempaankin.

Itse miehenä olin aikanaan Tinderin käyttöä aloitellessa niin uskomattoman naiivi, että tykkäilin vain kauniista naisista. Seurauksena sain todella harvoin mätsejä, ja ne mitä sain ei vastanneet mitään tai ghostasivat minut lähes välittömästi.

Nykyään annan tykkäyksiä vain vitosen, tai ihan maksimissaan kutosen naisille. Ja sen myötä mun hit rate on Tinderissä parantunutkin aivan valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että jollain tuollainenkin ongelma... enpä taida koko tinderiin lähteä.

Ei kannatakaan. En ole tosielämän puolella vielä kertaakaan tavannut ihmistä, joka olisi mieltänyt Tinderin käytön positiiviseksi kokemukseksi.

Olen itse käyttänyt Tinderiä jo kolme vuotta, ja inhonnut joka hetkeä. Jotenkin se kuitenkin on mut koukuttanut käyttäjäksi.

Tinder on ollut itsellä positiivinen kokemus, seksisuhteiden hankkimisessa. Enkä tarkoita positiivisella tauteja, negaa näytti testit vaikka paljaallakin on menty.

Mutta niin, seksiä sieltä. Enpä muuta kummempaa lähtisi etsimään.

Vierailija
24/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen voi rakastua luonteeseen. Narsistit saavat extra pisteitä.

Luonnetta vaan vaikeaa arvioida jossain tinderissä.

Vierailija
25/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään voisi tykätä niistä kaikkein komeimmista miehistä. Jonkinlainen maalaisjärki minullakin on. Oikeastaan ulkonäköä enemmän merkitsee yleinen habitus, vaatteet jne. Jos on ns. pukumies, niin sivuun vain ja kiireesti. 

Tosielämässä, jos minua lähestyy liian komea mies, en pysty hyväksymään hänen lähestymisyritystään. Ehkä minulla on huono itsetunto, mutta oletan heidän olevan vartaloni perässä, ei miellyttävän ja mukavan luonteeni tai tavallisen ulkonäköni. 

Vierailija
26/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on jännä juttu miten ei vaikuta olevan erittäin kauniita naisia jotka tykkäisivät vaatimattomamman näköisistä miehistä. Ei ainakaan omalle kohdalleni ole sattunut. Vaikka haluaisi toivoa, että siellä pinnan alla olisi joku kiltteys ja suvaitsevaisuus. Ei, kaikki menee ja luokitellaan ulkonäön mukaan, jokaisen kohdalla ja kaikkien tulisi pysytellä siellä omalla "tasollaan".

Vaikutat katkeralta, kun et vaatimattoman näköisenä miehenä olekaan saanut tykkäyksiä erittäin kauniilta naisilta? Miksi näin? Miksi sinulle olisi naisen kauneudella merkitystä, jos et pidä siitä, että kaikki luokitellaan ulkonäön mukaan?

Vierailija
27/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jätän. Tämä siksi, koska jokainen tykkäys josta ei tule mätsiä vähentää käyttäjän omaa pisteytystä. Kaikista tykkäämällä näkyvyytesi heikkenee, ja lopulta korttiasi ei näytetä enää kellekään.

Lisäksi tavallisena ihmisenä haluan tavallisen kumppanin, enkä mitään liian kaunista "tuulitunnelia".

Vierailija
28/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ns. liian hyvännäköisistä, mikä itselle tarkoittaa tietynlaista tyyliä myös - ei pelkkää ulkonäköä.

Olen kaunis parikymppinen nainen, sellainen joka usein arvioidaan söpöksi tai kiltin näköiseksi. Ei ole herutuskuvia. Saan tykkäyksiä näiltä adoniksilta myös välillä.

Mutta goldia kokeilleena voin sanoa että aika moni kokeilee kepillä jäätä ihan huoletta 😅 Monesti mietin, että ajattelevatko kyseiset miehet todella saavansa minulta tykkäyksen? Eikös ilmaisversiossa ole joku rajoituskin noille tykkäyksille nykyään...

Vierailija
29/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ilmaisversiossa ole joku rajoituskin noille tykkäyksille nykyään...

Taitaa olla aina ollut. Muistaakseeni 100 sydäntä päivässä, eli ei kannata antaa sydäntä kaikille tai swaippailu loppuu 24h ajaksi. Tosin aika pitkään täytyy käyttää, jos 100 sydäntä saa painettua päivässä, mikäli siis vähänkin on standardeja.

Vierailija
30/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jätän. Tämä siksi, koska jokainen tykkäys josta ei tule mätsiä vähentää käyttäjän omaa pisteytystä. Kaikista tykkäämällä näkyvyytesi heikkenee, ja lopulta korttiasi ei näytetä enää kellekään.

Lisäksi tavallisena ihmisenä haluan tavallisen kumppanin, enkä mitään liian kaunista "tuulitunnelia".

Juurikin näin!! Tinder pisteyttää jokaisen käyttäjän perustuen siihen miten suosittu hän on muiden käyttäjien mielestä. Jos tykkäilet koko ajan vain kauniista naisista, ja he kaikki antavat ruksia sinulle, olet juuri tuhonnut oman rankingisi Tinderissä.

Sen takia tulee aina olla tarkkana tykkäysten kanssa, ja koittaa arvioida realistisesti: "jos tykkään tästä käyttäjästä, mikä on todennäköisyys että hän tykkää minusta takaisin"? Jos tämän arvioinnin tekee pieleen ja sinut jatkuvasti svaipataan vasemmalle, niin Tinder rankkaa arvosi pohjamutiin, eikä korttiasi enää näytetä juurikaan muille. Tai jos näytetään, niin vain muille sellaisille jotka ovat rankattu pahnan pohjimmaiseksi.

Vierailija
31/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään jätä. Jos ei tykkää takas niin sitten ei tykkää, en mä siinä mitään menetä, mutta saavuttaa voin. Ainoat mitkä jätän välistä ovat sellaiset peilipullistelijat. 

Eikö treffeillä saadut pakit haittaa?

Joskus on jäänyt ekoihin treffeihin, en tiedä johtuuko se sitten ulkonäöstä vai sitten mun persoonallisuudesta, toki se harmittaa mutta aina ei voi voittaa. Mutta sitten taas on joskus on kemiat pelannutkin tosi hyvin yhteen niiden ns. liian hyvännäköisten kanssa, joiden olen ajatellut olevan alunperin aivan liian hyvännäköisiä mulle, mutta yritin kuitenkin. Sama pätee työpaikkoihin, olen ajatellut että tuskinpa minulla on mahiksia saada noin hyväpalkkaista työtä, mutta olen kuitenkin laittanut hakemuksen menemään ja sitten lopulta saanutkin työpaikan. 

Vierailija
32/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä se on näissä jutuissa olla realisti ja olla edes jotenkin perillä omasta "tasosta"

En itsekkään naisena edes yritä tai halua lähestyä itseäni reippaasti paremman näköisiä miehiä. Muutaman kerran mua on lähestynyt ihan todella komea mies, mutta en lähtenyt juttuun mukaan koska pakkohan heissä oli olla jotain miksi eivät "pelaa omassa sarjassaan" enkä mä halua sellaista miestä joka on kiinnostuneempi ulkonäöstään kuin minä omastani.

Vierailija
34/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä se on näissä jutuissa olla realisti ja olla edes jotenkin perillä omasta "tasosta"

En itsekkään naisena edes yritä tai halua lähestyä itseäni reippaasti paremman näköisiä miehiä. Muutaman kerran mua on lähestynyt ihan todella komea mies, mutta en lähtenyt juttuun mukaan koska pakkohan heissä oli olla jotain miksi eivät "pelaa omassa sarjassaan" enkä mä halua sellaista miestä joka on kiinnostuneempi ulkonäöstään kuin minä omastani.

Miksi hyvännäköinen mies on automaattisesti kiinnostunut vain ulkonäöstään?

Vierailija
35/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pannarissa kuvattomana, minua suorastaan alkoi ahdistamaan jos toinen paljastui mielestäni "sikahyvännäköiseksi". Ja ahdistukseni osui oikeaan, viestittely alkoi aika pian näivettyä sen hyvännäköisen puolelta. Ei kannata olla hyvännäköisten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
36/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä ollut, mutta suomi24. Tietysti jätän huomiotta ne komeat ja menestyneet, ei minulla mitään yhteistä ole heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä