Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö tinderissä tykkäämättä "liian" hyvännäköiset?

Vierailija
06.04.2021 |

En osaa tykätä omasta mielestäni liian hyvännäköisistä naisista tinderissä. Eli arvotan itseni tyyliin ei tuo minua huolisi oikeassa elämässä. Onko muita, jotka eivät koeta kepillä jäätä? Vai pitäisikö ryhdikkäästi lähteä takki auki koettamaan treffeille onneaan ja mahdollisesti pettymään? Useampi näistä on tykännyt minusta, että ehkä kuvani ovat liian hyvin onnistuneita...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny, mut ei niiltä oo koskaan vastatykkäystä tullut, joten mitä sitä turhia. Tinder on muutenkin naisten toinen instagram. Badoossa on paljon aidompia naisia.

Vierailija
2/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tiedät että hyvännäköiset naiset ovat tykänneet susta, jos et ole itse kehdannut tykätä heistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas näitä hyvännäköisiä olisi mätseiksi asti, toki eihän se takaa vielä edes juttelua. En vain jotenkin osaa ajatella heidän olevan kiinnostuneita minusta jos ihan treffeille asti päädyttäisiin. Siksi jätän turvallisesti tykkäämättä. Pakkeja kun ei ikinä ole mitenkään ylevää saada.

Vierailija
4/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään joskus liiankin hyvännäköisistä miehistä. Mulla on tietynlaisia mieltymyksiä seksissä ja sillä voi olla joillekin enemmän väliä kuin kropalla. Naamasta olen ihan nätti niin ei tarvitse kokonaan itseään hävetä. Luultavasti ne, jotka ovat mulle liian hyvännäköisiä ja tykkää fitneksistä, eivät mätsää mua tai ei ainakaan tapaamiseen asti päästä.

Itsekin tykkään aina välillä vähän "ruman" näköisistä miehistä. Se voi olla kiinnostavankin näköistä jos ei ole hyväpiirteinen tai komea.

Vierailija
5/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tiedät että hyvännäköiset naiset ovat tykänneet susta, jos et ole itse kehdannut tykätä heistä?

Kultatili tuli tarjouksena, niin sillä näkee. -ap

Vierailija
6/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja jos on muiltakin osin kuin "unelmien poikamiehestä". Tulisi vain itsetunto-ongelmia, jos jotain ihme kautta päädyttäisiinkin yhteen.

Vierailija
7/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään ainoastaan suurinpiirtein oman tasoisista. Tai siis sellaisista joiden itse arvioin olevan lähellä omaa tasoani :)

Mitä järkeä edes tykätä niistä kauneimmista? Niillä on koko ajan vähintään sata mua paremman näköistä miestä jonossa viemään treffeille heti kun leidille niin sopii.

Vierailija
8/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin hankala pähkinä purtavaksi, tinderissä tuntuu olevan ns. "tavallisen kauniita" aika vähän tarjolla. Menee joko rumiin, pulskiin jne. tai missi, malli, tyrkky...

Vierailija
9/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan erittäin huolitellut, koska en itse ole niin ulkonäkööni panostava. Koen olevamme liian erilaisia. Samoin skippaan ahkerat matkustelijat, koska itse en matkusta ahkeraan.

Vierailija
10/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jätä. Jos ei tykkää takas niin sitten ei tykkää, en mä siinä mitään menetä, mutta saavuttaa voin. Ainoat mitkä jätän välistä ovat sellaiset peilipullistelijat. 

Vierailija
11/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä, mitä on hyvännäköinen? Tarkoitan, että koen fitness-pissikset ja meikkimisut vähän liian tylsinä. Meillä tuskin on mitään yhteistä.

Jos hyvännäköinen on selvästi iloinen ja hymyilevä, selvästi jotain liikuntaa harrastava ja raikkaan ulkoisen olemuksen omaava, varmasti tykkäisin sitä, ketä pidän hyvännäköisenä omasta mielestäni. Aina parempi, jos selviää yhteisiä harrastuksia tai jotain muuta yhteistä, mistä voisi jutellakin.

Vierailija
12/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että jollain tuollainenkin ongelma... enpä taida koko tinderiin lähteä.

Vierailija
13/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään jätä. Jos ei tykkää takas niin sitten ei tykkää, en mä siinä mitään menetä, mutta saavuttaa voin. Ainoat mitkä jätän välistä ovat sellaiset peilipullistelijat. 

Eikö treffeillä saadut pakit haittaa?

Vierailija
14/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykänny, mut ei niiltä oo koskaan vastatykkäystä tullut, joten mitä sitä turhia. Tinder on muutenkin naisten toinen instagram. Badoossa on paljon aidompia naisia.

Millä tavalla Tinder ja Instagram ovat vertailukelpoisia? Tinder on käsittääkseni seuranhakuappi eikä valokuvien julkaisualusta, vai olenko ihan hakoteillä?

15/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25-vuotiaat skipataan.

T:20v ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
16/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saavutettavaa olisi matchistä tai treffeistä ihmisen kanssa, joka ei luultavasti minua kiinnosta? Miksi kuluttaisin kummankin aikaa turhaan?

Vierailija
17/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kyllä tinderissä ja badoossa molemmissa, mutten instassa, tuli ekasta mieleen. Mulla ei nättinä naisena ole ollut tuota ongelmaa. En ole mikään maailman kaunein kissa vaan ihan silleen nätti, hoikka ja näytän kivalta ilman meikkiäkin. Tinderissä aika harvoin tulee vastaan mitään todellisia laatikkoleukalentäjäkirurgeja, joilla olisi kasvoillaan sellainen ilme, etteivät vaikuta jo kuvassa psykopaateilta... Tähän mennessä en olisi halunnut tykätä yhdenkään liian komean miehen profiilista muutenkaan, jääköön muille. Silmiini parhaannäköiset miehet ovat komeita, mutteivät mitään veistoksia ja lisäpisteitä saa ihan siitä, että näyttää inhimilliseltä. Kuulemma olen käynyt treffeillä vain peruskomeiden miesten kanssa, aika lyhyidenkin, mutta mun silmissä ovat olleet kuuminta hottia tässä maailmassa. Makuni ei petä. Ehkä se on ihan hyväksi teille miehillekin jos ette tykkää luonnottomista filttereistä ja niistä epärealistisen täydellisistä sivuprofiileista. Miksi ihmiset tahtovat valehdella olevansa niin uskomattoman virheettömän näköisiä, ettei kadulla kuitenkaan tunnistaisi? Olen nähnyt esim. tinderissä vanhan luokkakaverin, jonka ero todellisuuden ja profiilin välillä on vielä paljon enemmän kuin tässä https://cdn.fstoppers.com/styles/large-16-9/s3/wp-content/uploads/2013/… , ihan jollain insta-apeilla muokattu hällä, kannattaako siihen sitten tuhlata aikaa jos ei ole itsekin tinderissä larppaamassa kaunista ihmistä?

Vierailija
18/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultatili tuli tarjouksena, niin sillä näkee. -ap

Kultapossukerho

Vierailija
19/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännä juttu miten ei vaikuta olevan erittäin kauniita naisia jotka tykkäisivät vaatimattomamman näköisistä miehistä. Ei ainakaan omalle kohdalleni ole sattunut. Vaikka haluaisi toivoa, että siellä pinnan alla olisi joku kiltteys ja suvaitsevaisuus. Ei, kaikki menee ja luokitellaan ulkonäön mukaan, jokaisen kohdalla ja kaikkien tulisi pysytellä siellä omalla "tasollaan".

Vierailija
20/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että jollain tuollainenkin ongelma... enpä taida koko tinderiin lähteä.

Ei kannatakaan. En ole tosielämän puolella vielä kertaakaan tavannut ihmistä, joka olisi mieltänyt Tinderin käytön positiiviseksi kokemukseksi.

Olen itse käyttänyt Tinderiä jo kolme vuotta, ja inhonnut joka hetkeä. Jotenkin se kuitenkin on mut koukuttanut käyttäjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä