Oravapillu?
Olen kuullut miesten kehuvan parhaita pilluja oravapilluiksi. Voisiko joku kertoa mikä tai millainen se on?
N39
Kommentit (7)
Juoksee ylös alas kullin vartta kuin kurre. Aktiivinen pillu.
Harvinainen. Jos ei ole tavannut, niin ei tiedä, jos on tavannut ei koskaan unohda.
En osaa kuvailla, vaikka koen sen kolme-neljä kertaa viikossa. Minä kuvaan sitä sanalla lypsykone. Se tarrautuu penikseen ja lypsää kaikki säiliöt tyhjiksi sisäänsä, mitä minusta löytyy. Sisään penis menee helposti, mutta ulospäin ei tahdo tulla ilman että jotain nestettä jää sisälle. Siitä se sana lypsämisilmiö. Seuraavana päivänä ei ole, mitä tyhjentää, mutta silti haluan silloinkin sitä oravap... Usein haluni toteutuukin. Kerran olimme matkalla Australiassa, ja rakastelimme joka ilta hotellissa. Olin kahden viikon jälkeen kuiva kuin kapakala. Mutta haluaisin kaikesta huolimatta sinne uudestaan.
Nappaa melko nopeasti kalun varresta kiinni koko mitaltaan ja myllyttää tyhjäksi ennen kuin päästää irti. Käsittelyn jälkeen kalu on hellänä vielä seuraavanakin päivänä. Rajumpi käsittely, kuin mitä itse pystyy käteenvedossa. Naisen omasta tahdosta ja hallinnasta riippumaton refleksi. Alkaa yleensä ennen orgasmia ja jatkuu orgasmin ajan, eli mies on pitkään myllytyksessä kykenemättä tekemään itse mitään. Voi liittyä jotenkin vaginismiin tai olla jotenkin samaan kuuluvaa.