Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku syy miksi varatut haluavat aina paljaalla?

Vierailija
06.04.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettä kirjoitti:

Eihän se ole edes pettämistä jos käyttää kumia, koska ihokosketusta ei tapahdu!!!  Sama kun värinävääpelillä vetelisi

Värinävääpeli :D :D :D :D :D

Vierailija
22/24 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen perusteella suurin osa miehistä itse jo kaivaa sen kortsun esiin. En varattuja varsinaisesti harrasta, mutta on sitten käynyt paristi ilmi, että onkin kotona vaimo. Itse siis sinkkunainen. Ja kumilla aina vieraan kanssa. Nyt on onneksi pari vakipanoa, ei tarvitse irtoseksiin tyytyä. Kun ei niistä tiedä mitä saa. Näiden vakkarien kanssa pannaan paljaalla, kun on kierukka.

Nimenomaan; suurin osa miehistä kaivaa itse sen kortsun esiin. Ne, jotka eivät kaiva, saavat kuitenkin huomata, että suurelle osalle naisista se ei ole mikään ongelma, vaan silloin saa paljaalla. Ja ne naiset, kenelle se on ongelma, pitävät kovaa ääntä siitä ja päivittelevät, kuinka miehet eivät halua käyttää kumia. Totuus on kuitenkin, että kummankin sukupuolen edustajat ovat valmiina panemaan paljaalla (myös irtosuhteissa), naiset mahdollisesti jopa hieman enemmän kuin miehet.

Käytin nuorempana kumia ja rullasin sen oma-aloitteisisti päälle. Jossain vaiheessa pääsin paljaan makuun ja jätin baariin mennessä kumit kotiin. Yleensä naiset ei olleet moksiskaan ja osa kysyi onko kumia ja kun sanoi ilman tuntuu paremmalta niin oli ok. Eihän se ollut fiksua, mutta kieltämättä tuntui todella hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sillon kun vieraissa juoksin niinkään halunnut paljaalla, enemmän siinä oli vaan se etten tuntenut tarvetta käyttää kumia kun mulla oli kuitenkin pillerit käytössä

Vierailija
24/24 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on hedelmätön, joten lapset tehdään toisen kanssa. Näin olen monta naista saattanut raskaaksi ja aisuri maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi