Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku syy miksi varatut haluavat aina paljaalla?

Vierailija
06.04.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos  kotona on tottunut turvaseksiin ja siihen että voi karjaisten laukaista mällit suuhun niin että akan kitapurje lepattaa niin miksei voi jatkaa samaa linjaa myös muualla

Vierailija
2/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt sinkkunaisten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan kumin kanssa seksi on kuin tervehtiminen hanska kädessä so. Ei optimaalista. Paras tuntuma jää pois. Sopivan kokoinen kortsu menettelee.

Vierailija
4/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rietastellaan, niin rietastellaan kunnolla.

Vierailija
5/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä aivan päinvastaiset kokemukset varatuista.

Vierailija
6/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en parisuhde seksissä halua tuhrata kortsujen kanssa. En kyllä toki muita panekkaan, kuin vaimoani.

M30

Vierailija
7/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillereitä enkä ikinä suunnittele pettäväni. Ja totuus on että kun niin käy niin en minä enää innostuttuani jätä panematta vain siksi ettei kortsuja tai halua käyttää niitä löydykään.

Vierailija
8/24 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pillereitä enkä ikinä suunnittele pettäväni. Ja totuus on että kun niin käy niin en minä enää innostuttuani jätä panematta vain siksi ettei kortsuja tai halua käyttää niitä löydykään.

Niin, halut ne ovat mitkä voittaa kaiken maallisen..

-mies-

Vierailija
9/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakaan ei käytetä kumia, niin kun irrotellaan, sitten irrotellaan kunnolla. Siitä häviää koko viehätys jos pitäisi alkaa käyttämään kumia, kun se on downgrade omaan arkiseksiin.

Riskejä on, mutta varovasti harkiten ne pystyy minimoimaan. Olen vuosien saatossa pettänyt kolmen eri naisen kanssa, kaikki paljaalla, eikä tämä ole koskaan tullut puolison tietoisuuteen.

Vierailija
10/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä Ladaan kun Mersuunkin on mahdollisuus?

Vierailija
11/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa oon miettinyt sinkkunaisten kohdalla.

Ja tämäkin on totta, myös sinkut ottavat mielellään paljaalla. Ei ole sukupuoli- eikä parisuhdestatuskysymys.

Monesti yleistetään, että miehet haluavat paljaalla, mutta se ei myöskään ole aivan niin. Monet sinkkumiehet haluavat suojautua omaehtoisesti, mutta kun omaat empiiristä kokemusta siitä mitä tapahtuu silloin, kun miehenä et otakaan kondomia esille, niin selkeä enemmistö naisista antaa varsin mielellään paljaalla.

Eikä tyttöporukassa käytävää keskustelua siitä, miten usein suojaudutaan satunnaiskumppaneiden kanssa kannata ottaa täytenä totena, sillä kaikki tulevat vastaamaan ”aina” koska kukaan ei halua myöntää ja leimautua ”porukan lutkaksi”.

Vierailija
12/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä päde vain miehiin... nykyisten menetelmien aikaan naiset haluavatbhyvin usein parasta... eli psljaalla

Vierailija
13/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

e=Vierailija]Miksi pitäisi tyytyä Ladaan kun Mersuunkin on mahdollisuus?[/quote] Typerä vertaus,onko Mersu mielestäsi parempi kuin Lada.

Vierailija
14/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

e=Vierailija]Miksi pitäisi tyytyä Ladaan kun Mersuunkin on mahdollisuus?

Typerä vertaus,onko Mersu mielestäsi parempi kuin Lada.

Onhan se. Näin on ollut ja tulee aina olemaan

Vierailija
15/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella suurin osa miehistä itse jo kaivaa sen kortsun esiin. En varattuja varsinaisesti harrasta, mutta on sitten käynyt paristi ilmi, että onkin kotona vaimo. Itse siis sinkkunainen. Ja kumilla aina vieraan kanssa. Nyt on onneksi pari vakipanoa, ei tarvitse irtoseksiin tyytyä. Kun ei niistä tiedä mitä saa. Näiden vakkarien kanssa pannaan paljaalla, kun on kierukka.

Vierailija
16/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen perusteella suurin osa miehistä itse jo kaivaa sen kortsun esiin. En varattuja varsinaisesti harrasta, mutta on sitten käynyt paristi ilmi, että onkin kotona vaimo. Itse siis sinkkunainen. Ja kumilla aina vieraan kanssa. Nyt on onneksi pari vakipanoa, ei tarvitse irtoseksiin tyytyä. Kun ei niistä tiedä mitä saa. Näiden vakkarien kanssa pannaan paljaalla, kun on kierukka.

Nimenomaan; suurin osa miehistä kaivaa itse sen kortsun esiin. Ne, jotka eivät kaiva, saavat kuitenkin huomata, että suurelle osalle naisista se ei ole mikään ongelma, vaan silloin saa paljaalla. Ja ne naiset, kenelle se on ongelma, pitävät kovaa ääntä siitä ja päivittelevät, kuinka miehet eivät halua käyttää kumia. Totuus on kuitenkin, että kummankin sukupuolen edustajat ovat valmiina panemaan paljaalla (myös irtosuhteissa), naiset mahdollisesti jopa hieman enemmän kuin miehet.

Vierailija
17/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelota ne taudit mitä saat vakkareilta?

Ai niin mut eihän vakipartnereille tuu tauteja!

Vierailija
18/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole edes pettämistä jos käyttää kumia, koska ihokosketusta ei tapahdu!!!  Sama kun värinävääpelillä vetelisi

Vierailija
19/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuntuu paremmalta vetää paljaalla. Itse en kyllä irtosuhteita harrasta ilman kumia

Vierailija
20/24 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelota ne taudit mitä saat vakkareilta?

Ai niin mut eihän vakipartnereille tuu tauteja!

No kukaan meistä ei pane paljaalla tuntemattomia. Olen heidät tuntenut jo pidempään, yli vuoden ja toisenkin yli puoli vuotta. Säännöllisesti käydään kyllä testeissä. Koska ei miehiin voi satavarmasti luottaa kuitenkaan. Tosin molempien kanssa käytettiin kumia alkuun, eli eivät suhtaudu niihin täysin kielteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi