Ylettääkö sormesi kaulasi ympäri?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka ei yllä? 😮 Aikamoinen sikaniska sais olla...
Tai minipienet kädet.
No, millainen porsas pitää olla, että ei yllä?
Olen mies, en erityisen suurikätinen tai pitkäsorminen, mielestäni minulla on paksu kaula. Usein muuten sopivan paidan ylänappi ei yllä liinni.
Silty ylettyvät sormet kaulan ympäri.
Tämä on siis yksi testi, onko esimerkiksi riskiä uniapneaan. Sehän on nykyään suht yleistä, koska ylipaino on lisääntynyt. Ihan vaan mielenkiinnosta tätä kysyin. Kun itselläkin menee ihan heittämällä ympäri, olen kyllä hoikka. Mutta myös pienikätinen.
Ap
Olen läski nainen ja helposti menee. En ymmärrä kenellä ei menisi kun tällaisella syöttöporsaallakin menee.
Tätä koettaessa on helppo hapettaa itseltään taju taskuun joten kokeilkaa istuen vaikkapa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka ei yllä? 😮 Aikamoinen sikaniska sais olla...
Tai minipienet kädet.
Mulla on minipienet kädet, mutta jää silti ihan tosi paljon tilaa. Hämmentävä ajatus, että ei yltäisi
Juuri ja juuri yltää kalun ympäri. Miksi kysyt tämmöisiä, oletko joku profiloija
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa kysytään, ylettääkö sormesi kaulasi ympäri. Siis vastaan siihen. Yhtä sormeahan tässä kysytään. Ei yletä yksi sormi.
Ok nero, sano se sama monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa kysytään, ylettääkö sormesi kaulasi ympäri. Siis vastaan siihen. Yhtä sormeahan tässä kysytään. Ei yletä yksi sormi.
Yltää kyllä.
T. E.T.
Menee helposti. Ai liityy uniapneaan. Mulla on itse asiassa yksi kaveri, jolla on uniapnea. Ja olen aika varma, että hänellä ei sormet riitä. On siis lihava, vielä sellaista mallia, että kaulassa on renkaita.
Kyllä, vaikka kaula on paksu ja olen ylipainoinen. Mutta mulla on myös pitkät sormet
Kaikkea tää palsta saakin tekemään! Ylsi ne, mutta just ja just. Olen lyhyt/raskasrakenteinen töppö päästä varpaisiin, bmi 23. Saisin varmaan uniapnean heittämällä jos tulisi painoa edes 5kg lisää