Tykkäätkö eniten siitä vuodenajasta jolloin olet syntynyt
Vai juuri päinvastoin?
Itse olen syntynyt keväällä mutta olen talvi-ihminen.
Kommentit (32)
Elokuu, rakastan elokuuta ja marjametsää ja sitä kun lehdet alkavat ruskistua. Haluaisin loman aina elokuussa, tänä vuonna onnistuu.
Olen syntynyt heinäkuussa, mutta vihaan hellettä ja olen allerginen puolelle Suomen kasveista. Rakastan syksyä, pimeitä iltoja, sadetta, tuulta ja kirpeän aurinkoisia aamuja yöpakkasen jälkeen.
En, olen syntynyt talvella. Kevät ja kesä on suosikkejani.
En. Viikko sitten oli synttäri. Inhoan kevättä, syksy on ihanin vuodenaika.
Kesäkuun alussa oon syntynyt ja kyllä eniten pidän just alkukesästä, touko-kesäkuu.
Olen syntynyt tammikuussa. En vihaa talvea, mutta lempi vuodenaika on kyllä kevät. Kaikissa vuoden ajoissa on kyllä puolensa!
Olen syntynyt marraskuussa ja rakkain aika vuodesta on ehdottomasti joulu, mutta heti sen jälkeen tulevat helteiset kesäpäivät.
Oon syntynyt heinäkuussa, tykkään kaikista vuodenajoista.
Syntynyt joulukuussa, vihaan talvea ja rakastan toukokuuta. Voispa elämä olla yhtä toukokuuta, kutkuttavaa tunnetta mahanpohjalla ja uuden alkua <3
4.7 syntynyt ja kevät ja syksy lemppareitani. Inhoan heinäkuuta , ainoa hyvä asia siinä on että syksy on lähempänä.
Kesäkuussa syntynyt ja pidän kesästä, erityisesti kesäkuusta.
Lämpotila on just sopiva, heinäkuussa meinaa usein mennä jo turhan lämpimäksi.
Päinvastoin. Olen syntynyt helmikuussa ja tykkään eniten kesästä ja vähiten talvesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt loka-marraskuun vaihteessa ja en todellakaan tykkää. Loskaa, pimeää ja liukasta.
Sama, syntynyt marraskuun alussa, lapsena syntymäpäivänäni oli aina räntäsade. Lempivuodenaikani on loppukesä ja alkusyksy.
Olen syntynyt talvella ja kevät sekä syksy suosikkeja.
Olen syntynyt marraskuussa. Asun Helsingissä. Mitäpä luulet? Tykkäänkö eniten?
Olen syntynyt 19.11. ja minusta on hienoa istua calvadoslasi kourassa pehmeässä nojatuolissa keskuslämmitetyssä kerrostaloasunnossa. Ulkona en tuolloin välittäisi olla.
Olen syntynyt muutama päivä ennen keskipäivän seisausta ja pidän valoisista kesäöistä, auringosta ja lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
En, olen syntynyt talvella. Kevät ja kesä on suosikkejani.
Sama juttu. Syntynyt helmikuussa, joka ei todellakaan ole lempikuukauteni tai lempivuodenaika. Eniten pidän touko-heinäkuu välisestä ajasta.
Olen syntynyt loka-marraskuun vaihteessa ja en todellakaan tykkää. Loskaa, pimeää ja liukasta.