Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astra Zeneca aiheuttaa veritulppia

Vierailija
06.04.2021 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007902643.html

Näin se on ettei savua ilman tulta, onneksi en ole ryhmässä johon tuota on jo eka erä laitettu.

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti rokote lopetetaan. En varmasti ota tehostetta.

En minäkään ota. Olen yksi ensimmäisiä Astralla rokotettuja Suomessa. Menin koronarokotteeseen vasta kun olin n. kuukauden seurannut mitä työkavereilleni tapahtuu rokotuksen jälkeen. Minulle ei kerrottu, että yhtäkkiä Pfizerin rokote olikin vaihdettu AstraZenecaan. Olin täysin järkyttynyt kun rokotuksen jälkeen sain käteeni paperin, että minuun oli juuri pistetty tämä rokote. Luulin ottaneeni Pfizerin, kuten kaikki työkaverini oli saaneet. Se oli pitkällisen harkinnan tulos, että uskalsin vihdoin ottaa Pfizerin rokotteen ja ne m*lkerot pistikin muhun Astraa, jota en olisi vapaaehtoisesti suostunut kirveelläkään ottamaan!!! Mulla ei ollut rokotuksessa edes mitään hajua, että Astraa oli tullut jo Suomeen, joten en osannut epäillä mitään. Tehoste olisi toukokuun alussa, mutta en tietenkään ota sitä. Pistäköön vaikka omaan p*rseeseensä ne astrat.

Miksi sulle annettais enää Astraa, vai oletko yli 65v?

No eihän ne enää annakaan kun olen alle 65 ja hoidan koronaa sairastavia. Mutta jos ne jatkais tällä, niin toki kieltäytyisin. Se on itselleni ollut koko ajan selvää. Olen katkera, että mulle ei annettu mahdollisuutta kieltäytyä AstraZenecasta. En halua enää yhtään mitään koronarokotetta, kiitos.

Ja tartutat tahallisesti muita, tuskin työnantaja sietää.

Kuten todettu suoja saavutetaan vasta tehosteella.

jaat väärää tietoa, miten näitä urpoja täällä jotka eivät tajua että rokote EI ESTÄ SAIRASTUMISTA eikä TARTUTTAMASTA. Se estää vakavimman tautimuodon ITSELLÄ.

Koronan vakavimpaan tautumuotoon liittyy veritulpat. Eli kun ottaa rokotteen niin on suojassa koronan aiheuttamilta veritulpilta.

Koronaan sairastuminen on paljon suurempi riski veritulppien osalta kuin se että ottaisi rokotteen. Koronaan vakavasti sairastuminen on todella suuri riski veritulppien osalta.

Vierailija
242/251 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti rokote lopetetaan. En varmasti ota tehostetta.

En minäkään ota. Olen yksi ensimmäisiä Astralla rokotettuja Suomessa. Menin koronarokotteeseen vasta kun olin n. kuukauden seurannut mitä työkavereilleni tapahtuu rokotuksen jälkeen. Minulle ei kerrottu, että yhtäkkiä Pfizerin rokote olikin vaihdettu AstraZenecaan. Olin täysin järkyttynyt kun rokotuksen jälkeen sain käteeni paperin, että minuun oli juuri pistetty tämä rokote. Luulin ottaneeni Pfizerin, kuten kaikki työkaverini oli saaneet. Se oli pitkällisen harkinnan tulos, että uskalsin vihdoin ottaa Pfizerin rokotteen ja ne m*lkerot pistikin muhun Astraa, jota en olisi vapaaehtoisesti suostunut kirveelläkään ottamaan!!! Mulla ei ollut rokotuksessa edes mitään hajua, että Astraa oli tullut jo Suomeen, joten en osannut epäillä mitään. Tehoste olisi toukokuun alussa, mutta en tietenkään ota sitä. Pistäköön vaikka omaan p*rseeseensä ne astrat.

Sinähän puhut mitä sattuu. Mene nukkumaan, hyvää yötä.

Miksi sulle annettais enää Astraa, vai oletko yli 65v?

No eihän ne enää annakaan kun olen alle 65 ja hoidan koronaa sairastavia. Mutta jos ne jatkais tällä, niin toki kieltäytyisin. Se on itselleni ollut koko ajan selvää. Olen katkera, että mulle ei annettu mahdollisuutta kieltäytyä AstraZenecasta. En halua enää yhtään mitään koronarokotetta, kiitos.

Ja tartutat tahallisesti muita, tuskin työnantaja sietää.

Kuten todettu suoja saavutetaan vasta tehosteella.

jaat väärää tietoa, miten näitä urpoja täällä jotka eivät tajua että rokote EI ESTÄ SAIRASTUMISTA eikä TARTUTTAMASTA. Se estää vakavimman tautimuodon ITSELLÄ.

Koronan vakavimpaan tautumuotoon liittyy veritulpat. Eli kun ottaa rokotteen niin on suojassa koronan aiheuttamilta veritulpilta.

Koronaan sairastuminen on paljon suurempi riski veritulppien osalta kuin se että ottaisi rokotteen. Koronaan vakavasti sairastuminen on todella suuri riski veritulppien osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lääkeallergiset reaktiot olisi hyvä dokumentoida valokuvin ja lähettää kopio epikriisistä ja kuvat Fimeaan sekä lääkettä myyvään firmaan.

Hoh hoijaa, jos tulee paha lääkeaineallerginen reaktio niin ei siinä oo aikaa alkaa valokuvailla ja kopioida ( missä? kirjatossa?), se on äkkiä ambulanssi ja sairaalaan. Mulle tuli penisilliinistä. Useimmilla ei oo kotona kopiokonetta.

Jos sairaalassa otetaan kuvia ja kopioita, hyvä niin. Paitsi ettei ne ota.

Vierailija
244/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä valtaosa raportoiduista tapauksista on esiintynyt alle 60-vuotiailla naisilla alle kahden viikon kuluessa rokotuksesta.

Olen 55 enkä aio ottaa tätä riskiä. Saa nähdä mitä Suomen hallitus päättää asiasta. Mennäänkö raha edellä.

Vierailija
245/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska AstraZenecan teho vakavaa virustautia vastaan on VAIN 63%, ei toka piikki mullekaan ole riskin väärti. 63% suoja THL sivuilta, eli ylivoimaisesti surkein teho kaikista rokotteista.  Sain myös ton ekan piikin reilu 3 viikkoa sitten (nainen 49v) ja jo sen lähes 3 päivän horkkakuumeen ja kipujen kanssa ajattelin, että tokaa erää en ota, mistään en ole ikinä ennen tullut noin kipeäksi, ei ollut musta enää mikään normaali rokotusreaktio. Nyt sitten sai pelätä koronan lisäksi aivoveritulppaa, kun oli kuumehorkasta selvinnyt. 

Jossain vaiheessa uutisoitiin, että AstraZ ei enää olisi kansanrokote toimitusvaikeuksien takia, vaan se Biontech. Mua häiritsee todella paljon, että yhden lehden uutisen lisäksi tästä ei ole infottu mitään tarkempaa?  Eikä myöskään sanaakaan siitä, kauanko veritulppariskiä pitää pelätä, voisiko jo rokotetuilta tsekata sen verihiutaleiden määrän vedestä, ihan turvallisuuden ja tutkimuksenkin kannalta?  Voidaanko toka ja kolmas annos jotain toista rokotetta antaa, ja jos voidaan, niin milloin? Onko verihiutaleiden katoamisella ja veritulpilla yhteys hormonivalmisteisiin, mikä selittää tän 50v rajan? 

Voisko toi Hanna-kotka kertoa jotain muuta kuin että rokotteet on täysin turvallisia vaikka itse en ota yhtäkään? Olen sairastanut koronan my ass, kaikki tietää ettei vuosi sitten saatu korona enää suojaa häntäkään. eikä myöskään uusimman tiedon mukaan edes viime syyskuussa saatu Biontech tehoste tutkimusten mukaan. Mutta mitään ei noi THL:n mulkut kerro, kansaa pidetään tyhmänä ihan kuin toukokuussa tää "maskit ovat vaarallisia" sössötys vaikka kaikki näki että koko maailma tappelee maskeista rahtikoneiden vieressä....

Molen niin vihainen tästä rehellisen ja avoimen tiedotuksen puutteesta. Mutta joo, en minäkään ota toista  Astraa, enkä varmaan mitään muutakaan ennen selkeitä tutkimustuloksia ja avointa tiedotusta. 

Tuo riski on kahden viikon sisällä rokottamisesta. Pitää tarkkailla, että onko outoja verenpurkautumia kehossa ja lähteä oitis lääkäriin kertoen rokotuksesta jos saa kovenevan pääsäryn, joka jyskyttää ja yskäistessäsi aivosi tuntuvat lentävän seinille.

Ensiavussa annetaan veritulppaa liuottavaa lääkettä sekä interferonia.

Missä lähteessä päänsärkyä on kuvattu tuollaiseksi?

ohis

Olen lukenut saksan- ja englanninkielisiä lähteitä ja ohjeita. Niistä olen lukenut mutta en muista tarkalleen, että minkä sairaanhoitopiirin ohjeistus tuo oli.

Noin vaikeaa päänsärkyä kärsivä pitäisi muutenkin ottaa tarkkailtavaksi. Minulla on migreeni ja kerran minun pääni jopa kuvattiin kun olin sairaalassa tarkkailtavana useamman päivän.

Erotusdiagnoosi on helppo tehdä. Suihkauttaa migreenilääkettä nenään ja jos se ei auta MRI:n loppuun mennessä niin sitten veritulppahoito etenkin jos MRI näyttää veritulpan.

Mitkään nenäsuihkautukset ei kaikilla auta migreeniin. Reisilihaspistos jo vähän paremmin jos migreenistä kyse.

Vierailija
246/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä 😆, kun huomaan kadehtivani ihmisiä, jotka ovat muualla jo saaneet rokotteen minua nuorempina, vaikka itse en sitä edes aio ottaa.

Vierailija
247/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä tai kuole ja sit vielä korona paniikki. Eikä auta edes Sanna.

Vierailija
248/251 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin jokaista, joka tulee koronarokotteen ottamaan. Ovat eliitin koekaniineita, joihin massiivinen kusetuspropaganda ja manipulaatio mennyt läpi. Kliseinen sanonta, mutta sanotaan: on olemassa laumaeläimiä, jotka eivät kykene itsenäiseen ajatteluun, menevät kaikkeen mukaan mitä lehdet, trendit ja muut ''korkeammat auktoriteetit''  sanovat. Iltalehti sanoi näin, ja THL sanoi näin, joten asia on sitten näin.  Nämä ihmiset miettivät mitä muut ihmiset heistä ajattelevat ja pitävät kynsin ja hampain kiinni siitä laumasieluisten pumpulista, jossa he elävät. Oman itsensä kustannuksella.

Sitten on niitä, joita ei kiinnosta hevonkettuakaan niiden laumaeläinten mentaliteetti ja elämäntapa. Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että me olemme kaikki vapaita yksilöitä, jos niin haluamme. Ei yhdelläkään maanpäällisellä taholla tai toiselle yksilöllä ole sellaista valtaa, että voi määrätä toisen vapaan yksilön itsemääräämisoikeudesta.

Vaikka meitä onkin moneen junaan, niin nyt ei ole aika tapella maskittomista ja maskillisista sun muusta. Nyt on aika yhdistyä ja tajuta, että se vihollinen haluaa tuhota, kontrolloida ja alistaa meidät tavalliset tallaajat aivan totaalisesti. Tässä ei ole koskaan ollutkaan kyse mistään terveydestä ja pandemiasta. Tämän jos ihmiset tajuaisivat, niin tämä sirkuskin loppuisi erittäin nopeasti.

Kun sairastut koronaa, niin kieltäydy hoidosta ja anna sairaalapaikka jollekin joka sitä tarvitsee. Anna evoluution hoitaa surkea aines pois

Vierailija
249/251 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri saamani tiedon mukaan Rikkaat saavat paremman ja köyhät hunomman rokoteen,,,säästrtään jos jotakin harmillista käy ihmisille(köyhille)....

Vierailija
250/251 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään hakemaan koronarokotteen, ikää yli 70v. kuulun riskiryhmään. Sanottiin, että tänään jaetaankin sitten Astra Zenecaa. Eilen vielä tiennyt en.

Vierailija
251/251 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään väliä kun kerma on saanut paremman rokoteen,muista viis vaikka delaavat,koron faktaa sekä oikeata politikkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi