Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö kumppanisi siltä, että hän voisi olla ulkonäön puolesta siskosi/veljesi?

Vierailija
06.04.2021 |

Monta pariskuntaa kun katsoo, niin he voisivat olla sisaruksia ensisilmäyksellä.
Onko sinun kumppanisi veljeä tai siskoa muistuttava?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pyrin itse välttämään.

Vierailija
22/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010092712416719

Nainen on taipuvainen ihastumaan isäänsä muistuttaviin miehiin.

Näinhän on vanhastaan väitetty. En voi kieltää, mutten ikinä ole saanut kumppania jonka ulkonäkö miellyttäisi, joten vastaan ei.

Sama toistepäin. Miehet ihastuvat äitiänsä muistuttaviin naisiin.

Tosin mun miesystävä muistuttaa väliklä vähän liikaa mun äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minä olen vaaleaihoinen ja hiuksinen, miehellä tumma tukka ja iho. On suomalainen mutta usein luullaan jenkiksi tms. 

Vierailija
24/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010092712416719

Nainen on taipuvainen ihastumaan isäänsä muistuttaviin miehiin.

Näinhän on vanhastaan väitetty. En voi kieltää, mutten ikinä ole saanut kumppania jonka ulkonäkö miellyttäisi, joten vastaan ei.

Miten helvetissä nainen voi ihastua isänsä näköiseen mieheen jos hän ei ole koskaan edes tavannut isäänsä? Tuota sopii pohtia, kun meillä Suomessa on nyt entistä suurempi määrä yh-äitejä, joiden lasten "isä" on spermapankista valittu mälli. 

Vierailija
25/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan :D Kaikessa, mitä aletaan erikseen katsoa, ollaan vastakohdat.

Vierailija
26/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä. Olen luonnostaan blondi, miehelläni on tumman ruskeat hiukset. Mieheni on myös yli 20 cm pidempi kuin minä. Minulla iho on melkein läpikuultavan vaalea, miehelläni on oliivi iho vaikka on ihan suomalainen.  Ainut sama ulkoinen piirre on vihreät silmät.  Olen hyvin pohjois eurooppalaisen näköinen, kun mieheni menee esim. ranskalaisesta. 

Vierailija
27/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
28/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näytä. Luojan kiitos.

Vierailija
29/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näytetäänkö sisaruksilta, mutta välillä huomaan kyllä että mies näyttää minun isältä 😅 tosin isä on kuollut 10 vuotta sitten, en tiedä alkaako jotenkin muistoissa sekoittumaan tuon ukon naamaan joka on ollut kuvioissa yhtä kauan. Kun mies ajaa parran pois, ihan vaivaannun kun tuntuu että näyttää niin samalta. Nuorempana en tätä itse havainnut.