Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisinä teistä on tullut sukulaisten keskuudessa aikuisia?

Vierailija
06.04.2021 |

Siis missä vaiheessa esim. tädit ja sedät ovat alkaneet puhua teille kuin vertaisilleen, aikuisille eikä lapsille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tapahtunut. Ikää 44. Tosin olen lapseton, niin eivät varmaan nuo vanhemmat ihmiset silleen ota tosissaan.

Vierailija
2/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olen vieraantunut sukulaisistani. Sääli sinänsä etten koskaan oppinut tuntemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 24 kun aloin seurustella pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Hämmentävän moni puhui poikaystävästä eikä miehestä. Ja kun samoihin aikoihin sain vakityön, kyselivät silti tulevaisuuden suunnitelmista samaan tapaan kuin juuri ylioppilaaksi päässeeltä.

Vierailija
4/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v-->

Vierailija
5/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ja kun huolehdin syvästi dementoituneesta vanhemmasta tilanne nähtiin niin että kävin nauttimassa jostain palveluista ja hyötymässä. Ihmettelen mikä se hyöty olisi voinut olla kun järjestely päinvastoin oli erittäin raskas ja tuli minulle kalliiksi.

Vierailija
6/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen 25-vuotiaana. Yksin, mies lähti kävelemään raskausaikana. Enon vaimo suhtautui minuun vuosia kuin olisin joku teiniäiti. En tiedä, olisiko tilanne ollut erilainen, jos olisin ollut yhdessä lapsen isän kanssa.

Vierailija
7/7 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 40v.