Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HSL:n ”maskipakko” huuhaata

Vierailija
05.04.2021 |

Istuin tänään pitkästä aikaa bussissa. Kyydissä oli 7 ihmistä, joista vaan mulla ja yhdellä toisella oli maski. On tosiaan ”maskipakko” julkisessa selvästi! Kaikki matkustajat oli 20-40v joten en usko, että viidellä muulla olisi ollut muka terveydellinen syy olla käyttämättä maskia. Kyytiin kömpi oikein 4 ihmisen seurue, joista yks oli vaivautunut laittaan maskin.

Kommentit (4)

1/4 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät käyttäneet maskia siksi, koska ovat jo aiemmin sairastaneet koronan ja siksi immuuneja sairastumaan/tartuttamaan muita.

Sitä paitsi, maskin käytössä on se idea, että sitä käytetään silloin kun ei pysty pitämään 1-2 m turvavälejä, ja jos bussissa on vain muutama matkustaja niin varmaan silloin pystyy turvavälit pitämään hyvin.

Vierailija
2/4 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulis, että väliä voisi pitää, mutta silti koko seurue päätti istahtaa just mun takana oleville penkeille :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakkohan ei ole mikään pakko. Tänään junassa konnari keskusteli pitkään yhden kanssa joka ei halunnut maskia käyttää. Konnari sanoi sille että maski pitäisi naamalla olla ja jos on joku terveydellinen syy ettei voi käyttää niin silloin ei tarvitse. Ja alle 12-vuotiaat saa olla ilman.

Konnarit ei heittäneet ketään ulos. Paitsi yhden liputtoman.

Vierailija
4/4 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei matkustajia saa tulla komentelemaan. Konnarit, kuljettajat, lipuntarkastajat ovat palveluammatissa, ja MINÄ MINÄ MINÄ olen maksanut lipusta.....NIH.