Poltatko tupakkaa?
Kommentit (242)
Olen lopettanut.
Poltin epäsäännöllisen säännöllisesti vajaa 20 vuotta. Aloitin noin 15-16 ikäisenä, koska kiinnosti. Tosin poltin eniten noin 22-27 vuotiaana, kun välissä liikunta jäi, valmistuin ja sain palkkaa. Liikkuminen vähensi taas tupakointia ja sitten tajusin sen olevan pahaa jopa viihteellä, ja nykyisin kovat Intervallitreenit on yskimistä tärkeämpää ja siitä saa paremmat "kiksit".
5 vuotta olen polttanut. Aloitin työstressin takia ja se jatkui koska tapailin erästä hyvännäköistä naista joka myös poltti. Ekan 6kk aikana lähti 15kg ja pääsin viimein normaalipainoon ekaa kertaa aikuisiällä. painonhallinta oli toinen syy miksi jatkui.
Nyt korona-aikana kun ei tule käytyä viihteellä ja ulkona ollut kylmä, lopetin vahingossa pariksi kuukaudeksi. Hiljattain hain taas yhden askin. En tiedä miksi monet väittää lopettamisen vaikeaksi kun itseltä loppui tupakointi edes yrittämättä?
Nykyään menee 1-2 askia kuukaudessa. En ymmärrä niitäkään väitteitä jos sanotaan etteikö kohtuullisesti voisi polttaa.
Poltan, muuten mässään itseni satakiloiseksi ja järsin kynnet vereslihalle. Tupakka on siis keino hallita stressiä. Kun aloin teininä polttaa, tein sen kun kaikki kaveritkin polttivat, nykyään kyse on hermosauhuista.
En polta. Olen nuorena kokeillut kyllä.
Nikotiinin vaikutus minuun oli voimakas.
Sairastan astmaa, joten jätin kokeiluksi.
En, enkä ole koskaan polttanutkaan.
Miehenikään ei tupakoi.
Olen viihdepolttaja, en ole koukussa nikotiiniin
Poltin 15 vuotta. Nyt 7v ilman, paitsi pikkusikareita joskus 1-2 kertaa vuodessa alkoholin kanssa.
Yritin aikuisiällä noin 30 vuotiaana aloittaa polttamisen, kokeilin noin viikon verran mutta eihän siitä mitään tullut. Totesin ettei polttaminen ole minun juttu.
Me taas poltetaan molemmat. Yhteinen asia aina ollut. Jos niin voi sanoa meillä taas ollut se meidän juttu.
Poltan. Olen polttanut 15-vuotiaasta asti. Siihen aikaan (-70 luvun alkupuolella) kaikki polttivat. Sitä ei jotenkin edes ajatellut. Heti jäin koukkuun. Olen polttanut lähes 50 vuotta.
Enpä ole niin tyhmä että polttaisin.
Siirryin muutama kuukausi sitten nuuskaan.
Liisa59 kirjoitti:
Poltan. Olen polttanut 15-vuotiaasta asti. Siihen aikaan (-70 luvun alkupuolella) kaikki polttivat. Sitä ei jotenkin edes ajatellut. Heti jäin koukkuun. Olen polttanut lähes 50 vuotta.
Mulla ihan sama 15v aloitin silloin ei
Puhuttu vaaroista. Nyt jo yli 40v sauhutellut. Koukussa kans oon .
Poltin 40 vuotta säännöllisesti en edes yrittänyt lopettaa
ennenkuin tulin mummoksi,en halunnut vauvan joutuvan
haistelemaan tupakkamummoa
Lopetus onnistui kerralla ja nyt ilman tupakkaa jo pari vuotta
Jos en jo polttaisi tupakkaa, niin aloittaisin heti. Tupakointi on parasta elämässäni.
jättää sen röökin pois niin säästöllä saapi lissää kylymää kalijaa
🍻
Ainoastaan kanjabiksen polttaminen on coolimpaa kuin röökin veto.