Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nonmarittajat keräilypyörteessä -kirja on ilmestynyt

Vierailija
05.04.2021 |

Luin juuri Ilta-Sanomien nettisivuilta. No, heilurihan heiluu sika ajoin laidasta toiseen. Iskulle tulee vastaisku. Onneksi en ole vielä edes aloittanut konmaritusta, kohta sälää täynnä oleva koti onkin mitä trendikkäin 😂🤣😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis aika ajoin....

Vierailija
2/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään mennään, kun päätetään omasta elämisestä ja asumisesta jonkin trendin mukaan.

Kun miettii itse, mitä todella haluaa, oli se sitten enemmillä tai vähemmillä tavaroilla, ei tarvitse heilua kuin tuuliviiri.

Vierailija
5/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä olevasta linkistä löytyy...

Vierailija
6/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sana tuo nonmaritus 😀

Vierailija
7/8 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsään mennään, kun päätetään omasta elämisestä ja asumisesta jonkin trendin mukaan.

Kun miettii itse, mitä todella haluaa, oli se sitten enemmillä tai vähemmillä tavaroilla, ei tarvitse heilua kuin tuuliviiri.

Luin juuri kirjan ja oli pakko päästä puhumaan siitä. Nonmarituksen pointtihan on juuri kerätä sitä mitä haluaa eikä mikä on muiden mielestä siistiä. Lisäksi jotain ostaessa pitää miettiä haluaako tavaran oikeasti ja säteileekö se iloa.

Pidin kirjasta tosi paljon ja tajusin, että olen jo keräilijä.

Vierailija
8/8 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri kirjan ja oli pakko päästä puhumaan siitä. Nonmarituksen pointtihan on juuri kerätä sitä mitä haluaa eikä mikä on muiden mielestä siistiä. Lisäksi jotain ostaessa pitää miettiä haluaako tavaran oikeasti ja säteileekö se iloa.

Pidin kirjasta tosi paljon ja tajusin, että olen jo keräilijä.

Samoilla linjoilla!