Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin näyttää vähemmän homssuiselta?

Vierailija
05.04.2021 |

Moikka. Olen alle 30-vuotias nainen ja näytän auttamattomasti homssuiselta ja epätyylikkäältä. Miten saisin pukeutumistyyliäni siistimmäksi ja kauniiksi? Ostan harvoin uusia vaatteita ja silloinkin usein käytettynä. Minulla ei ole silmää tyylikkyydelle, mikä tuottaa hankaluuksia vaatekaupoilla. Mukavimmat luottovaatteeni ovat risoja ja kauhtuneita. Tuli tässä yhtenä päivänä mieleen, että näytän ehkä vähän laitapuolenkulkijalta. Jos saisin vaatekaappiini edes yhden hieman tyylikkäämmän vaatekerran, niin olisin tyytyväinen.

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenia kuntoon, leikkaat ja kampaat hiukset, puhtaat vaatteet päälle 👍

Vierailija
62/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta yhdestä huulipunakommentista mieleen, että minulla pelkkä huulikiiltokin näyttää järkyttävältä. En tiedä, mikä minun huulissani on vikana, kun minun huulistani ei tule sellaiset "kiss me" -huulet vaan sellaiset "teurastin juuri peuran hampaillani" -huulet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet, haalistuneet ja muotonsa menettäneet rytkyt veks, tai käytät niitä jatkossa vain kotioloissa. Hankkiudu myös eroon kuluneista ja kulahtaneista jalkineista, ne tekevät epäsiistin vaikutelman. Käytätkö reppua tai laukkua arkisin? Tsekkaa että se on siisti ja puhdas ja sopii muuhun lookkiin. Kiinnitä huomiota vartalon hallintaan ja ryhtiin sekä kävelytyyliin. Lompsitko menemään tai harpotko äijämäisesti tms. Jos pukeutuu tavallisesti kuluneisiin romppeisiin tulee helposti kannettua itsensä niihin mätsäävällä tavalla.

Vierailija
64/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuntoon. Hyvin istuvat farkut ja mukavia trikoopaitoja huppareita ym mitä tykkääkin käyttää.

Minusta hompsuisilta näyttävät ne, joilla ei ole hiukset kunnolla ja useilla ei edes puhtaat. Huono ryhti ja roikkuvat rinnat tuo myös hopsuisuutta.

Tuohon se ainakin itsellä jo kaatuu eli nuo perkuleen hyvin istuvat farkut. Mistä sellaiset oikeasti saa? Ei mulla ole ollut ikinä farkkuja jotka tuntuisi päällä oikeasti hyvältä ja näyttäisi kivalta vaan farkut on ihan maailman epämukavin vaate.

Ja voin sanoa, että noita on muuten tullut sovitettua ja testattua vaikka ja minkälaisia koska mä tykkään farkuista (ja esim siltä kuinka kivalta ja rennolta ne näyttää vaikka valkoisen pellavapaidan kanssa) mutta ikinä mitkään ei näytä (eikä tunnu) mun päällä siltä miltä niiden pitäisi.

Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, kun itsekin olen usein homssuinen, mutta itse suosin strech-farkkuja. Jos vain pituus ja vyötärönympärys on kohdillaan, niistä löytyy aika helposti yleensä istuva malli. 

Itselle ollut pelastus mustat strech-farkut. Sopii kaikenlaisten paitojen kanssa. Tosin niitä ei kannata pestä kovin usein värin pysymisen takia. Jos joku tietää laadukkaista joissa väri pysyy hyvin, niin vinkkiä tänne kiitos. :)

Tavallisia sinisiä farkkuja en käytä lainkaan. Mielestäni farkkujen sininen väri ei sovi kaikille. Itsellenikin sopii paremmin mustat housut.

Vero Moda myy ”läpivärjättyjä” mustia strech-farkkuja. Kangas on värjätty jotenkin eri tekniikalla kuin yleensä plus kudottu niin, ettei se venähdä. Itsellä ollut nämä farkut kovassa käytössä jo pari vuotta ja ovat kuin uudet.

Vaatteiden laatuun kannattaa panostaa. Halpisketjuista on vaikea löytää hyvin leikattuja, mallinsa pitäviä vaatteita eli kannattaa ennemmin ostaa harvemmin, mutta laatua. Esim. Helly Hansenin tai vastaavan merkin laadukas ulkoilutakki eikä mitään H&M:n rytkyä. Kenkien kannattaa myös olla nahkaa eikä muovia. Ja muistakaa vaatteiden pesu - monet kulkevat todella likaisissa takeissa ja kengissä.

Vierailija
65/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuntoon. Hyvin istuvat farkut ja mukavia trikoopaitoja huppareita ym mitä tykkääkin käyttää.

Minusta hompsuisilta näyttävät ne, joilla ei ole hiukset kunnolla ja useilla ei edes puhtaat. Huono ryhti ja roikkuvat rinnat tuo myös hopsuisuutta.

Tuohon se ainakin itsellä jo kaatuu eli nuo perkuleen hyvin istuvat farkut. Mistä sellaiset oikeasti saa? Ei mulla ole ollut ikinä farkkuja jotka tuntuisi päällä oikeasti hyvältä ja näyttäisi kivalta vaan farkut on ihan maailman epämukavin vaate.

Ja voin sanoa, että noita on muuten tullut sovitettua ja testattua vaikka ja minkälaisia koska mä tykkään farkuista (ja esim siltä kuinka kivalta ja rennolta ne näyttää vaikka valkoisen pellavapaidan kanssa) mutta ikinä mitkään ei näytä (eikä tunnu) mun päällä siltä miltä niiden pitäisi.

Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, kun itsekin olen usein homssuinen, mutta itse suosin strech-farkkuja. Jos vain pituus ja vyötärönympärys on kohdillaan, niistä löytyy aika helposti yleensä istuva malli. 

Itselle ollut pelastus mustat strech-farkut. Sopii kaikenlaisten paitojen kanssa. Tosin niitä ei kannata pestä kovin usein värin pysymisen takia. Jos joku tietää laadukkaista joissa väri pysyy hyvin, niin vinkkiä tänne kiitos. :)

Tavallisia sinisiä farkkuja en käytä lainkaan. Mielestäni farkkujen sininen väri ei sovi kaikille. Itsellenikin sopii paremmin mustat housut.

Vero Moda myy ”läpivärjättyjä” mustia strech-farkkuja. Kangas on värjätty jotenkin eri tekniikalla kuin yleensä plus kudottu niin, ettei se venähdä. Itsellä ollut nämä farkut kovassa käytössä jo pari vuotta ja ovat kuin uudet.

Vaatteiden laatuun kannattaa panostaa. Halpisketjuista on vaikea löytää hyvin leikattuja, mallinsa pitäviä vaatteita eli kannattaa ennemmin ostaa harvemmin, mutta laatua. Esim. Helly Hansenin tai vastaavan merkin laadukas ulkoilutakki eikä mitään H&M:n rytkyä. Kenkien kannattaa myös olla nahkaa eikä muovia. Ja muistakaa vaatteiden pesu - monet kulkevat todella likaisissa takeissa ja kengissä.

Mulla on hmn kevyttoppis ollut hyvä.

Vierailija
66/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no jos huulipuna ei pysy koheltaessa kuosissa, niin sipaus jotain sävytettyä huulirasvaa edes? Kannattaa kokeilla erilaisia! Liian kiiltävä ei välttämättä olekaan kaikille hyvä, mattaisampi ja esim. hieman korallinvärinen voisi toimia paremmin ja myös pysyä paremmin / kulua siistimmin, ei leviä.

Ja sinä peuran teurastaja, sinä myös 😅 PS. Kiitos nauruista!

Vierailija
67/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, no jos huulipuna ei pysy koheltaessa kuosissa, niin sipaus jotain sävytettyä huulirasvaa edes? Kannattaa kokeilla erilaisia! Liian kiiltävä ei välttämättä olekaan kaikille hyvä, mattaisampi ja esim. hieman korallinvärinen voisi toimia paremmin ja myös pysyä paremmin / kulua siistimmin, ei leviä.

Ja sinä peuran teurastaja, sinä myös 😅 PS. Kiitos nauruista!

Juu, joku matta ja mahdollisimman ei-punainen saattaisi toimia. En tiedä, miksi minulla punainen näyttää vain niin irvokkaalta. 

t: peuran teurastaja

Vierailija
68/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hyväksynyt homssuisuuteni ja tehnyt sen osaksi tyyliäni. Olen muutenkin vähän ”luonnonlapsi”. Leveä aito hymy ja hyvä ryhti, tekee oikeasti ihmeitä.

Te muut homssulit, kuinka paljon vaatimus siististä ulkomuodosta on vaikuttanut alavalintoihinne?

Itse olen päiväkodissa töissä ja vapaa-ajalla liikun luonnossa, joten homssuisuus ei haittaa. Mutta ymmärrän kyllä että kaikissa ammateissa ei onnistu. Olen aina miettinyt kauhuissaan jos olisinkin jossain pankissa tms. töissä. Hirveät ulkonäköpaineet. Päiväkodissa saan olla oma homssuinen itseni.

Varsinkiin työhaastattelut on stressaavia kun pitää yrittää olla huoliteltu. Nyt onneksi vakipaikka ja päiväkoti haastatteluissa olen aina nuutenkin vain sanonut, että sori jos olen vähän epäsiisti tulin suoraan töistä ja sain nakkisopat päälleni/oli kauhea härdelli tms. Hyvin on toiminut. 😃

Vierailija
69/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä. Voitko kertoa, mitä tarkoitat, kun sanot hiukset kuntoon. Pitääkö joka päivä käyttää muotoiluaineita, että voi näyttää normaalilta? Itselläni on pitkät hiukset, jotka näyttävät laittautumisen jälkeen puolen tunnin päästä taas siltä, niin kuin niille ei olisi tehty mitään. Siksi pidän hiuksia yleensä vain ponnarilla. En ole ap. 

Täällä sama vika. Eli hiukset näyttää hapsottavalta hampulta. Hiukseni ovat kuitenkin paksut ja terveet mutta "frizzy hair".

Ei auta leikkaukset tai kiiltosävytykset. Niiden jälkeen tukkani on leikattu, sävytetty takku.

Olen ratkaissut asian vähäeleisellä pukeutumisella, eli tumma yksinkertainen siisti jakkupuku tai kotelomekko. vähäeleiset korkokengät siisti jäykkä laukku.

Jos laitan esim. ponchon, löysän hupparin tai röyhelökukkamekon, näytän aivan homsulta höpötädiltä tai hipiltä.

Nyt tilanne on balanssissa. Pitkähkö, tuuhea takkutukka tuo piristystä ja asennetta yleissiistiin, persoonattomaan lookkiini.

Vierailija
70/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija. kirjoitti:

Pitääkö joka päivä käyttää muotoiluaineita, että voi näyttää normaalilta? Itselläni on pitkät hiukset, jotka näyttävät laittautumisen jälkeen puolen tunnin päästä taas siltä, niin kuin niille ei olisi tehty mitään. Siksi pidän hiuksia yleensä vain ponnarilla. En ole ap. 

Siis juuri tämän kaltaisia ongelmia kasillakin oli. Ja se ei todellakaan parane sillä, että joka påivå laittaa muotoiluainetta, päinvastoin. Levahtanut muotoilu saa tukan näyttämään vain kolme kertaa kauheammalta.. etsi sellainen hiustyyli, että sun ei tarvitse yrittää muotoilla. Eli jos sulla on kihara, niin älä yritä sellaista hiustyyliä, joka pakottaa suoristamaan, tai päinvastoin jos se on suora, niin älä edes tavoittele kiharoita tai laineita. Jos se on ohut ja vetelä, niin älä tavoittele mitään ”kuohkeaa”, vaan pikemminkin siistiä ja sileää ja viileää graafisuutta. Jos taas hiuslaatusi on päinvastoin rouhea ja karhea, käytä sitä hyväksi.

Saatat joutua leikkaamaan hiuksiisi jonkun oikean mallin pelkän pituuden sijaan. Mutta älä sure, pitkiinkin hiuksiin voi leikata mallin.

Mulla on esim. taipuisa ja hyvin paksu tukka, lasimaisen ohut hius ja rasvoittuva päänahka. Parhaalta hiukset näyttävät puolipitkinä ja suoristettuina, mutta suurimman osan ajasta en jaksa niitä suoristella eikä se hyvääkään tee.

Niinpä olen leikkauttanut hiukset melko lyhyiksi, edestä korviin asti ja takaa vielä lyhyemmiksi. Ei tarvitse muuta kuin pestä ja laittaa hieman vahaa. Föönaaminenkin sujuu parissa minuutissa. Jokapäiväinen pesukaan ei haittaa kun ei tarvitse hiusta säästellä. Taipuisuus näyttää ihan hauskalta kun latva on hieman rikottu.

Muuten kannattaa itsensä homssuisena mieltävän pohtia myös sitä omaa tyyliä. Esim. itse koen itseni homssuiseksi hyvin laitetussa tyylissä jos jokin kohta asussa on suttuinen. Jos taas pukeudun mahdollisimman kevyesti eli farkkuihin ja legginseihin, joihinkin tyylikkäisiin lenkkareihin/nilkkureihin, yksiväriseen takkiin, teepaitaan ja pidän jotain tyylikästä laukkua niin ei siinä mitenkään suttuiselta näytä jos kasvoillakin on kevyt meikki.

Vierailija
71/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen hyväksynyt homssuisuuteni ja tehnyt sen osaksi tyyliäni. Olen muutenkin vähän ”luonnonlapsi”. Leveä aito hymy ja hyvä ryhti, tekee oikeasti ihmeitä.

Te muut homssulit, kuinka paljon vaatimus siististä ulkomuodosta on vaikuttanut alavalintoihinne?

Itse olen päiväkodissa töissä ja vapaa-ajalla liikun luonnossa, joten homssuisuus ei haittaa. Mutta ymmärrän kyllä että kaikissa ammateissa ei onnistu. Olen aina miettinyt kauhuissaan jos olisinkin jossain pankissa tms. töissä. Hirveät ulkonäköpaineet. Päiväkodissa saan olla oma homssuinen itseni.

Varsinkiin työhaastattelut on stressaavia kun pitää yrittää olla huoliteltu. Nyt onneksi vakipaikka ja päiväkoti haastatteluissa olen aina nuutenkin vain sanonut, että sori jos olen vähän epäsiisti tulin suoraan töistä ja sain nakkisopat päälleni/oli kauhea härdelli tms. Hyvin on toiminut. 😃

Täällä yksi homssu, joka oli töissä siisteyttä vaativassa paikassa jossa yleensä kaikki ovat tosi kalliisti huoliteltuja. Ei oikein luonnistunut... Yritin siistejä kampauksia niin aina haituvat sojotti miten sattuu. Yritin jakkupukua ja tunsin oloni aivan naurettavaksi ja aina jokin osa oli vähän väärin tai hame pyöri päällä tai oli liian kireä. Meikki oli aina suttuinen, liikaa tai liian vähän... Yritin silotella itseäni sellaiseksi mitä muut näyttivät olevan luonnostaan. Varmaan heitä vaan kiinnosti enemmän ja laittautuminen oli heistä ehkä kivaakin? Ehdottomasti yksi erottava tekijä myös raha, minä olin sitä alimmin palkattua aspa-osastoa.

Joka tapauksessa jouduin taas kerran toteamaan, että siloiteltu tyyli ei vaan ole se mun juttu. En jaksa nähdä vaivaa enkä halua laittaa niin paljon rahaa laadukkaisiin vaatteisiin, jotka eivät kuitenkaan tuntuisi omalta.

Homssutyylikin voi olla silti vähän siistimpi, eli itse suosittelen silti niitä laadukkaita materiaaleja ja vaatteiden huoltamista. Ja puhtaana ja ehjänä pitämistä, itselläni vähän ongelmia jopa näissä...

Vierailija
72/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen alalla, jossa tarvitaan yleissiistiä olemusta ja jakkupukua.

Yksi työkaverini on kuin luotu tähän tyyliin. Hän on kasvonpiirteiltään kuin Grace Kelly eli jotenkin "aateliset" kasvonpiirtet. Toinen työkaverini näyttää ihan tätimäiseltä tai "tylsältä". Hänellä on epäsäännölliset, leveähköt kavonpiirteet. Kumpikin ovat ihan hoikkia ja kauniita nuorehkoja naisia.

Mentiin kerran lappiin vaeltaan. Tämä "gracekelly" näytti ihan linnunpelättimeltä kun taas toinen ystäväni näytti todella kauniilta meikittömänä, hiukset tuulen tuuvertamina, rennossa hupparissa ja vaellushousuissaan.

Vierailija
73/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi homssu, joka oli töissä siisteyttä vaativassa paikassa jossa yleensä kaikki ovat tosi kalliisti huoliteltuja. Ei oikein luonnistunut... Yritin siistejä kampauksia niin aina haituvat sojotti miten sattuu. Yritin jakkupukua ja tunsin oloni aivan naurettavaksi ja aina jokin osa oli vähän väärin tai hame pyöri päällä tai oli liian kireä. Meikki oli aina suttuinen, liikaa tai liian vähän... Yritin silotella itseäni sellaiseksi mitä muut näyttivät olevan luonnostaan. Varmaan heitä vaan kiinnosti enemmän ja laittautuminen oli heistä ehkä kivaakin? Ehdottomasti yksi erottava tekijä myös raha, minä olin sitä alimmin palkattua aspa-osastoa.

Joka tapauksessa jouduin taas kerran toteamaan, että siloiteltu tyyli ei vaan ole se mun juttu. En jaksa nähdä vaivaa enkä halua laittaa niin paljon rahaa laadukkaisiin vaatteisiin, jotka eivät kuitenkaan tuntuisi omalta.

Homssutyylikin voi olla silti vähän siistimpi, eli itse suosittelen silti niitä laadukkaita materiaaleja ja vaatteiden huoltamista. Ja puhtaana ja ehjänä pitämistä, itselläni vähän ongelmia jopa näissä...

Juuri tämä. Olen aina tiennyt, että käytän itseeni vähemmän aikaa ja tököttejä ja rasvoja vähemmän kuin keskivertonainen, mutta kun katsoo niitä muita huoliteltuja naisia, en edes tiedä, mitä he tekevät, kun he näyttävät niin erilaiselta. Jos haluaisin samaa ja olisin valmis käyttämään aikaa ja rahaa yhtä paljon kuin he, en oikeasti tiedä, mitä minä sillä ajalla ja rahalla teen. 

Vierailija
74/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työskentelen alalla, jossa tarvitaan yleissiistiä olemusta ja jakkupukua.

Yksi työkaverini on kuin luotu tähän tyyliin. Hän on kasvonpiirteiltään kuin Grace Kelly eli jotenkin "aateliset" kasvonpiirtet. Toinen työkaverini näyttää ihan tätimäiseltä tai "tylsältä". Hänellä on epäsäännölliset, leveähköt kavonpiirteet. Kumpikin ovat ihan hoikkia ja kauniita nuorehkoja naisia.

Mentiin kerran lappiin vaeltaan. Tämä "gracekelly" näytti ihan linnunpelättimeltä kun taas toinen ystäväni näytti todella kauniilta meikittömänä, hiukset tuulen tuuvertamina, rennossa hupparissa ja vaellushousuissaan.

Mutta eihän tässä ole kyse homssuisuudesta, vaan ihmisten erilaisesta ulkonäöstä, jotka sinä olet arvottanut keskenään erilaisiksi. Huomaatko itse ristiriidan viestissäsi? Molemmat on ”kauniita”, mutta toinen Grace Kelly ja toinen ”tätimäinen” ja ”tylsä”. 😀

Ketjussa nämä asiat tuntuvat menevän monelta muultakin keskenään sekaisin. Siis henkilön ulkonäkö ja homssuinen ulkoasu/tyyli. Ymmärsin että ap halusi vinkkejä tuohon jälkimmäiseen. Siihen ensisijainen apu ei ole laihduttaminen tai terveellisesti syöminen, vaan huomion kiinnittäminen siistiin ulkoasuun. Eli ehjät, oikean kokoiset ja puhtaat vaatteet ja kengät, hyvä henkkoht hygienia. Kaikki nämä kynsienlakkaus- ja huulipunavinkit ovat turhia ihmiselle, joka ei ole niin kiinnostunut ulkonäöstään, että jaksaisi huolehtia tällaisista yksityiskohdista päivän mittaan. Lopputulos on entistäkin homssuisempi. Siksi vähemmän on enemmän tässäkin asiassa. Minusta tuntuu myös että moni on tässä ketjussa ihan turhan kriittinen omaa ulkonäköään kohtaan. Ei kaikkien tarvitse näyttää Grace Kellyltä tai olla edes supertyylikkäitä koko ajan. Varsinkaan jos sellainen ei kiinnosta ihmistä yhtään.

Vierailija
75/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- silitä kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet. Vaatteiden säilytys hengarissa eikä kaapissa mytyssä.

- huolehdi kengistä. Lankkaa ja putsaa ne. Huonot kengät suutarille tai roskiin. Panosta laatuun.

- panosta hyvään takkiin.

- huolehdi hiuksista. Kampaajalla 2 kk välein.

- käy vaatekaappi läpi ja heitä huonot pois.

- trikoopaidat, T- paidat, kollegevaatteet jne. ovat huonokuntoisina hömssuisen näköisiä. Esim. trikoopaidat sopii harvalle.

- ehjät ja siistit alusvaatteet ja sukat. Heitä huonot pois.

- meikkaa siististi ja korjaa meikkiä, jos menee suttuiseksi. Putsaa meikit aineilla aina käytön jälkeen.

- kysy kavereiltasi mikä heidän mielestä sinulle sopisi. He ehkä näkee paremmin mikä tyylisi ”ongelma” on.

Vierailija
76/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- silitä kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet. Vaatteiden säilytys hengarissa eikä kaapissa mytyssä.

- huolehdi kengistä. Lankkaa ja putsaa ne. Huonot kengät suutarille tai roskiin. Panosta laatuun.

- trikoopaidat, T- paidat, kollegevaatteet jne. ovat huonokuntoisina hömssuisen näköisiä. Esim. trikoopaidat sopii harvalle.

- meikkaa siististi ja korjaa meikkiä, jos menee suttuiseksi. Putsaa meikit aineilla aina käytön jälkeen.

- kysy kavereiltasi mikä heidän mielestä sinulle sopisi. He ehkä näkee paremmin mikä tyylisi ”ongelma” on.

Apua, nyt menee vaikeaksi. Minulla ei taida paljon muuta ollakaan kuin trikoopaitoja. Ja eikö kaikki vaatteet ole huonokuntoisina homssuisen näköisiä. 

Vierailija
77/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, nyt menee vaikeaksi. Minulla ei taida paljon muuta ollakaan kuin trikoopaitoja. Ja eikö kaikki vaatteet ole huonokuntoisina homssuisen näköisiä. 

Tällaiset pois. Ei sovi kenellekään. Ja tekee helposti homssuisen. https://images.app.goo.gl/p3RVc199cnHcquv98

Vierailija
78/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä. Voitko kertoa, mitä tarkoitat, kun sanot hiukset kuntoon. Pitääkö joka päivä käyttää muotoiluaineita, että voi näyttää normaalilta? Itselläni on pitkät hiukset, jotka näyttävät laittautumisen jälkeen puolen tunnin päästä taas siltä, niin kuin niille ei olisi tehty mitään. Siksi pidän hiuksia yleensä vain ponnarilla. En ole ap. 

Täällä sama vika. Eli hiukset näyttää hapsottavalta hampulta. Hiukseni ovat kuitenkin paksut ja terveet mutta "frizzy hair".

Ei auta leikkaukset tai kiiltosävytykset. Niiden jälkeen tukkani on leikattu, sävytetty takku.

Olen ratkaissut asian vähäeleisellä pukeutumisella, eli tumma yksinkertainen siisti jakkupuku tai kotelomekko. vähäeleiset korkokengät siisti jäykkä laukku.

Jos laitan esim. ponchon, löysän hupparin tai röyhelökukkamekon, näytän aivan homsulta höpötädiltä tai hipiltä.

Nyt tilanne on balanssissa. Pitkähkö, tuuhea takkutukka tuo piristystä ja asennetta yleissiistiin, persoonattomaan lookkiini.

Mä otin nuorena paineita mun isosta "klovnin suusta". Eli myös huulet oli niin paksut, että en usko että kukaan, joka haaveilee paksummista huulista, olisi ajatellut silloin meikäläisen suuvärkkiä. Silmät taas oli tihrut.

Yritin meikeillä rajata suutani pienemmäksi ja silmiäni suuremmiksi, kunnes hyväksyin väljäämättömän ja tein huulista rohkeasti "sen oman jutun".

Huuliini pistän rohkeasti punaa ja kiiltoa ja silmät jätän meikkaamatta.

Vierailija
79/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset pois. Ei sovi kenellekään. Ja tekee helposti homssuisen. https://images.app.goo.gl/p3RVc199cnHcquv98 .

Juu, tuollainen minulla kyllä on, tosin erilaisella leikkauksella. Enemmänkin tällainen

http://www.xtra-oberhausen.de/623-s-t-i-naisten-trikoopusero-sarah-raid…

Vierailija
80/167 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kans epäsiistiltä, huono iho ja hirveä tukka. Ohut tukka ja päänahka näkyy, korvista alaspäin tukka tuuheutuu mutta valuu elottomina suortuvina.