Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa laittaa vauvan päiväkotiin?

Vierailija
04.04.2021 |

Ymmärrän vielä jos kyseinen henkilö on tärkeässä=korvaamattomassa asemassa työssään, mutta jos laitetaan vauva päiväkotiin ihan huvin vuoksi niin en ymmärrä. Pienten ryhmässä vauvan vahtiminen ja hoito vievät hirveästi aikaa muilta lapsilta. Miksi teette lapsia jos hoidatatte ne muilla heti alkajaisiksi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi olla laitonta laittaa vauva päiväkotiin. Eikö se traumatisoidu täysin?

Vierailija
2/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittanut, hoidin kolme omaa itse eskari-ikäisiksi asti ja nyt sen kyllä huomaa eläkekertymässä. Jokainen tekee oman päätöksen, hoitaako itse ja kärsii sen rahallisesti nahoissaan vai pyörittääkö yhteiskuntaa ja maksaa veroja ja käyttää päivähoitoa ja käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole vaihtoehtoa, kun ei ole varaa jäädä hoitovapaalle.

Vierailija
4/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laittanut, hoidin kolme omaa itse eskari-ikäisiksi asti ja nyt sen kyllä huomaa eläkekertymässä. Jokainen tekee oman päätöksen, hoitaako itse ja kärsii sen rahallisesti nahoissaan vai pyörittääkö yhteiskuntaa ja maksaa veroja ja käyttää päivähoitoa ja käy töissä.

Eri asia. Nyt oli kyse vauvan hoidattamisesta päiväkodissa, ei taaperon.

Vierailija
5/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä laittaa alle 3 vuotiasta päiväkotiin.

Vierailija
6/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole varaa? On siis eletty velaksi yli varojensa ja pitää maksella niitä velkoja pois?

Vierailija
7/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ne vauvat pitämään päikyn tätejä äitinään?

Vierailija
8/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan taataan taloudellinen tilanne nii kyllä,mielellää oon vauvan kans kotona.

Vierailija
9/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti jossain alle 9 kk ikäisiä vaivoja päikyssä? Onko tuo edes mahdollista?

Vierailija
10/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole keskiluokkaisia joilla on varaa jäädä kotiin. Kyse ei ole siitä etteikö rakastaisi lastansa. Jos halutaan, että suomalaiset tekisivät enemmän lapsia, niin asenteiden ja tuomitsemisen on loputtava. Uskallan väittää joidenkin lapsien tekemättä jättämiseen on vaikuttanut se, että lasten kasvatuksesta on tehty tähtitiedettä. Mikään ei riitä muiden silmissä. Kun oikeasti maalaisjärjellä pääsee todella pitkälle.

Vierailija
11/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole varaa? On siis eletty velaksi yli varojensa ja pitää maksella niitä velkoja pois?

Useimmat eivät vaan elä 300 eurolla kuukaudessa. Suurimmalla osalla lapsiperheistä on asuntolaina, joka pitää maksaa. Yritätkö evätä yksinhuoltajilta oikeuden saada lapsia?

Vierailija
12/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä aika sick.

Mutta Suomessa on nykypäivän trendi ottaa mahd paljon lainaa, ja tästä syystä jengin pakko painaa sitä duunii.

Tiptop piuhalaiffia, on vimosen päälle by : Nordea & Svea economi !

Vierailija
13/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako ne vauvat pitämään päikyn tätejä äitinään?

Alkaa varmaan. Itsekin olen alkanut pitää meidän koiraa äitinä, kun ollaan niin paljon päiväsaikaan yhdessä.

14/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min kaveripiirissä kaikki hyvin koulutetut naiset palasivat töihin todella nopeasti. Matalasti koulutetut naiset taas tekevät kaikkensa, että voisi maata sen kakaran kanssa kotona. Eikä ne lapset mitään herran enkeleitä ole. Älykkyys periytyy ja kotiäitien lapset harvemmin ovat kovin älykkäitä. Geenit...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten elää elämäänsä miten haluavat.

Vierailija
16/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Min kaveripiirissä kaikki hyvin koulutetut naiset palasivat töihin todella nopeasti. Matalasti koulutetut naiset taas tekevät kaikkensa, että voisi maata sen kakaran kanssa kotona. Eikä ne lapset mitään herran enkeleitä ole. Älykkyys periytyy ja kotiäitien lapset harvemmin ovat kovin älykkäitä. Geenit...

Mitä tämä "kotona makaaminen" on? Kukaan ei koskaan vastaa, kun kysyy. Ootko sä hoitanut sun lapset maakuulta käsin vai mistä se tulee?

Vierailija
17/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeasti jossain alle 9 kk ikäisiä vaivoja päikyssä? Onko tuo edes mahdollista?

Mm. kaikkialla ulkomailla jo parin viikon ikäisiä vauvoja, siinä teille kauhistelemista pullamössössä kasvaneet.

Vierailija
18/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. kaikkialla ulkomailla jo parin viikon ikäisiä vauvoja, siinä teille kauhistelemista pullamössössä kasvaneet.

Onko tuota pullamössöä syötetty lapsille enää 50-luvun jälkeen?

Vierailija
19/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olipas typerä kommentti jälleen kerran henkilöltä, joka tunkee korvapuustia naamariinsa.

20/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä jäädä kotiin vellomaan niiden lasten kanssa, mutta turha siitä mitään mitaleita on odottaa.

Kyllä mä arvostan enemmän työntekoa kuin kotona hengailua.

Turha katkeroitua ja valittaa ettei kukaan arvosta, kun on itse tehnyt omat valintansa.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi