Enää rikkailla on varaa ostaa mansikoita kesällä.
Ei ole köyhillä varaa maksaa 80€ laatikosta mitä ne tulee maksamaan kun tulee myyntiin.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Osta Lidlistä espanjalaisia
Niitä ei kannata syödä. Täynnä torjunta- ja säilöntäaineita. Vähän niin kuin myrkkyä vetäisi.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto roskalle.
Olet idiootti. Anna ihmisten keskustella. Poistu itse paikalta, jos ei kiinnosta.
No en minäkään ole moneen vuoteen ostanut kotimaista mansikkaa. Ne laitan pakkaseen, mitä omalta parvekkeelta tulee, muutama litra. Onneksi mansikka ei ole suosikkimarjani. Hinnat on karanneet pilviin ja mansikat ei enää ole niin makeita kuin joskus ennen. En näe, että hinta ja laatu kohtaa, joten en osta
terkuin rikas.
En usko että ihan 80€ maksaa 5kg laatikko,mutta varmasti on kallista.
Enää? Ei mulla ole koskaan ollut varaa maksaa 40 euroakaan laatikolta vaan mansikat on ollut yksi niistä kesän satunnaisista herkuista eli sitä litraa ei osteta kuin kerran kaksi. Sama juttu herneiden, kirsikoiden ja jäätelönkin kanssa.
Mistä ihmeestä edes kumpuaa tuo ajatus, että mansikat oikein laatikoittain on jokin ihmisoikeus ja perustarve joihin jokaisella suomalaisella on oltava varaa? Jos niitä kovin hinkuaa niin sitten pitää valita asuinpaikka sen mukaan, että on se oma piha ja siihen saa mansikkamaan. Kyllä siinäkin litralle hintaa tulee, mutta asumiskulut esim jossain savon sivukylällä on taas pienemmät mitä vaikkapa helsingin jätkäsaaressa.
Kalliita ne on olleet vuosikaudet.
Harvoja asiota joista olen valms maksamaan: kotimaiset marjat.
Aijaa, just viime viikolla ostin citymarkestista mansikoita 1,50 centtiä 🤨
Köyhät maalaiset kasvattavat mansikkansa itse.
Vierailija kirjoitti:
3€ saa kilon mansikkaa.
Missä kaupungissa ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta Lidlistä espanjalaisia
Niitä ei kannata syödä. Täynnä torjunta- ja säilöntäaineita. Vähän niin kuin myrkkyä vetäisi.
Onhan niitä vedetty lapsuudesta lähtien suoraan pellosta.
Nyt 64v ja elossa
Eipä tule enää muutenkaan ostettua kun nykyisin kaikki lajikkeet ovat vetisiä ja mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3€ saa kilon mansikkaa.
Missä kaupungissa ja mistä?
Pakaste, prismasta
Pohjois-Korean paksupoika taitaa toimia näiden esikuvana.
3€ saa kilon mansikkaa