Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit bilettää jo kolmatta päivää

Vierailija
04.04.2021 |

Eli mun yläkerran naapurit on järjestäneet nyt jo kolmatta päivää putkeen bileet, joissa on aina vähintään 5 ihmistä ja kaikki jollain tavalla juovuksissa. Siellä on jo käyty soittolistaa läpi, muun muassa syntisten pöytä, joku Behmin biisi, Eminemiä ja muita tällasia. Huudattavat musaa niin kovalla että se varmaan kuuluu koko taloon. Joku naapuri kävi heille jo sanomassa tästä perjantaina, mutta hetken päästä meno vaan jatkui. Mitäs tälle nyt voisi tehdä, kun on kuitenkin pääsiäinen, ja naapureiden pitäs antaa olla rauhassa. Bileet on aina kestäny max 3,5 h.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoo siihen.

Vierailija
2/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, jos pääset mukaan! 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sinä naapureiden olla rauhassa. Hanki korvatulpat ettei tule kuunneltua liikaa muiden elämää. Kiikarithan sinulta jo löytyvätkin, voit heittää ne menemään.

Vierailija
4/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudata sinä sitten, kun makaavat krapuloissaan ja talitintin viserryskin kuulostaa sumutorvelta.

Vierailija
5/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kristitty uskovainen, mutta ei minua muiden bileet häiritse pätkääkään. On kivaa, jos muilla on kivaa. 🙂 Itse katselen streamattuna jumalanpalveluksia/pääsiäismessua ja kuuntelen Matteus-passiota, mutta en vaadi mitään virrenveisuuta tai hiljentymistä muilta uskonnollisina juhlapyhinä todellakaan.

Vierailija
6/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on behm?

Vierailija
7/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on bilettämistä varten

Vierailija
8/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap oikein olet? Miksi et mene itse sanomaan naapurillesi?

Vierailija
9/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä startataan just viidensiä pippaloita tällä viikolla. Ei tosin huudateta musiikkia, kun on lemmikkejä.

Vierailija
10/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sinä naapureiden olla rauhassa. Hanki korvatulpat ettei tule kuunneltua liikaa muiden elämää. Kiikarithan sinulta jo löytyvätkin, voit heittää ne menemään.

Tukehdu paskaan ja kuole.

Vierailija
11/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit. Itselläni oli tuollainen etkot-bileet-jatkot-tyyppi naapurina ja puoli vuotta biletti. Sitten meni minulta hermot. Sai häädön. Ihan itse aiheutti sen.

Vierailija
12/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että häiriköivä naapuri ei tiedä häiritsevänsä muiden elämää? Tietää, ei vain välitä.

Vierailija
13/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sanomaan. Vuokranantaja voi suuttua. Korkeintaan jos vuokranantaja voi olla varma, ettet mene sanomaan, voi hän antaa neuvoksi jutella vuokralaisen kanssa.

Vierailija
14/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kristitty uskovainen, mutta ei minua muiden bileet häiritse pätkääkään. On kivaa, jos muilla on kivaa. 🙂 Itse katselen streamattuna jumalanpalveluksia/pääsiäismessua ja kuuntelen Matteus-passiota, mutta en vaadi mitään virrenveisuuta tai hiljentymistä muilta uskonnollisina juhlapyhinä todellakaan.

Taidat olla kuuro ja asua bunkkerissa jossa ei ole naapureita lähimaillakaan. Ymmärrätkö että tuollainen musiikin huudatus joka kuuluu joka asuntoon kerrostalossa on helvetin haitallista sivullisille ja näille urpoille itselleenkin. SIinä menee niin kuulo, kuin psyyke ja fyysinenkin terveys kin tarpeeksi kauan sama meno jatkuu.

Vierailija
15/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, takana kausi viime heinäkuusta lähtien, jossa bileitä vkl, klo 18-02. Joskus oli parin viikon tauko. Valituksia ei otettu vakavasti.

Vierailija
16/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ennätys on 33 päivää biletystä,  sitte piti pitää pari lepopäivää.

Vierailija
17/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele sanomaan. Kävin itse kerran ovella ja sen jälkeen tuli tappouhkauksia, vaatimuksia maksaa summa x tai käy asia y jne. Olikin jotain liiviläisiä nämä naapurit. Muutin pikavauhtia vanhemmilleni miehen ja lasten kanssa, muutto hoidettiin muuttofirmalla kun uusi koti löytyi. Poliisia ei sotkettu asiaan, ois varmaan tullut vielä pahempi tilanne.

Vierailija
18/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille bilettäjille saa kyllä nykyään helpommin häädön. Nykyisessäkin talossa yhdelle bilettäjälle tuli häätö alle puolen vuoden prosessilla. Poliisit kävivät useasti, taloyhtiö huomautti pari kertaa ja myös vuokranantaja. Lopuksi havahduin häätöön kun jonku firman tyypit kantoivat kamoja ulos, kuulemma olivat saaneet toimeksiannon vuokranantajalta. Yleensä nämä nistibilettäjät eivät romujansa käy muuttamassa itse. 

Vierailija
19/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko joku ääliö kerrostalossa 2021?!!??

Vierailija
20/37 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä kuulet niitä omia striimiveisujasi, kun toiset möykkää kuin maailmanlopun edellä?

Ehkä käytät vastamelukuulokkeita?

Minä en voi käyttää kuulokkeita tinnituksen takia ja olen muutenkin herkistynyt melulle.

Kerrostalossa ei voi harrastaa ääniterroria, vaan muut asukkaat on otettava huomioon omassa elämisessään. THL ja Isännöitsiliitto suosittavat, ettei kotibileitä järjestettäisi. Nyt kannustetaan, että kotona pysyttäisiin omalla porukalla tai max pari vierasta.