FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Hyvää TeemuuOnnea sinulle ja perheellesi🧡🧡🧡🧡🧡💛👏👏👏👏
Teemu voitti ansaitusti. Hyvä kaikilla osa-alueilla.
Mitä järkee tehä joku farmi roolipeli ketju yms. Ihan hyvin voi tänne kirjotella ku ei ne täällä keskustelua peitä eikä tää ketju muutenkaan oo kovin aktiivinen.
No Taina nyt vaan osas manipuloida ja kieroilla! Siks Raijaki teki virheen ja äänesti sitä vi tun ämmää!
Nuo roolipeliviestit pilaavaat ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Halutaanko tännekin vitsien sijaan ilmiantaja ja monistaja spämmääjä joka tukkii koko ketjun?
Ai nämäkö on vaihtoehdot? Jollain tavallako on pakko tukkia ketju yhden ihmisen toimesta?
Siis miten voi alkaa ärsyttää niin paljon noi alapeukut!? Siis jos jotain en siedä niin ihmisten ylimielistä määräilyä siitä mitä muut saa tehdä. Eri asia jos ois jotain tahallista monistamista tai ilmiantamista! Mä en kestä! Argh!
Siis miksi ei saisi vitsailla? Missä sitä pitäisi sitten harrastaa? Ei se kuitenkaan tahallista ole, halutaan vaan viihdyttää. Ihan hyvin se normi keskustelu kulkee rinnalla. Miks ihmiset jaksaa valittaa niin turhista asioista?
Ok ilonpilaaja diktaattorit, mä lähen. Toivottavasti olette ilosia että saitte pilattua monen fiiliksen jotka ei mitään pahaa halunneet. Jatkakaa vaan normaalia keskusteluanne.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei saisi vitsailla? Missä sitä pitäisi sitten harrastaa? Ei se kuitenkaan tahallista ole, halutaan vaan viihdyttää. Ihan hyvin se normi keskustelu kulkee rinnalla. Miks ihmiset jaksaa valittaa niin turhista asioista?
Sitä vitsailua voi harrastaa omassa vitsailuketjussa.
Siis joillaki menee oikeesti herneet nenään noista visteistä? Lol lol lol!🤣
Kuka hel ve tti nyt tekis jonku vitsailu ketjun farmille?
Älkää välittäkö. Jotkut ei vaan kestä toisten hyvää fiilistä! Jokaisella on oikeus kirjoitella ja muut ei määrää siitä!
Tuo Teemun kärrynpyörä jalka auki on melkoinen temppu.
Täälläki on näköjään käynnissä ylimielisten piirirunkkaus.
Tässäpä mallia nuorisolle: kieroilkaa niin paljon kuin mahdollista niin hyvin menee
Ylimieliset mielensäpahoittajat, tirsk.
Vaikeaa on elämä kun ei kestetä pientä vitsailua. Voimia!💕
No ok oon viel tääl mut vit tuttaa toi joittenki asenne määräillä muitten tekemisii. Mut siis onnee Teemulle, olit kova!