FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa, että Teemu voitti! Olen sitä toivonut koko ajan. Ja piste Iin päälle, että kisa ratkesi tuohon kysymykseen, jota tietoa Teemu painotti hääjaksossa. Tulipa hyvä mieli, hieno finaali!
Teemu oli myös mun suosikki💙 Ylivoimaisesti paras.
Ja minähän en lähde täältä minnekään! Onpas huono itsetunto noilla nuorilla kun heti luovutetaan!
Siinä parrun sahuussa Teemu sahasi viimeiset vedot kahdella kädellä ja voitti siksi Tainan. Teemun tempaus olisi pitänyt hylätä. Eikö se pitänyt sahata yhdellä kädellä 🤔.
Toiveena seuraavalle farmi kaudelle. Talvi farmi. Onneksi Teemu voitti Tainan.
Huumoritajutonta porukkaa täällä. Huumorintaju kun kuitenkin on sellainen elämää kantava voima.
Ilmoittaudumme ensi kaudelle mukaan. Heikkikin tulee. Mut älkää pyytäkö Paulia!
Talvi farmi ois todella mielenkiintoinen! Hauskaa kattoo ku lumimyrskyssä ahertaa!🤣 Siinä se kestävyys vasta punnittais!
Teemu nyt oli voimakkaampi kuin Taina, taidossakin tarvittiin voimaa. Eli kaksi lajia oli Teemun puolella. Epäreilua.
Pehtoorin häät olivat ihanat!💕
Vierailija kirjoitti:
Teemu nyt oli voimakkaampi kuin Taina, taidossakin tarvittiin voimaa. Eli kaksi lajia oli Teemun puolella. Epäreilua.
Ja luuletko, että entisellä keihäänheittäjällä ei ole voimaa... Sahauksessa ei pelkkä voima ratkaise, täytyy osata sahata suoraan ettei saha jää jumiin.
Vieläkin Teemu selittää ja selittää. Pilasi koko kauden. Huonot finalistit.
Mun kieroilut oli siis ihan vaan väärinkäsitystä. Se sovittu kaksintaistelukaan ei ollut mitään kieroilua. Mitään liittoja ei oltu sovittu. Kuhan juteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luuletko, että entisellä keihäänheittäjällä ei ole voimaa... Sahauksessa ei pelkkä voima ratkaise, täytyy osata sahata suoraan ettei saha jää jumiin.
Joo paljon oli voimaa ku ne naulatki lenteli ihan miten sattuu. Teemu ehti jopa pitää huili tauon.
No, onneksi vähemmän huono voitti.
Ihan vaan farmielämää elettiin, ei sen kummempia.
Onneks muilla ei ollu voiton halua niin voitin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tieto oli se ratkaiseva, Taina olisi voinut voittaa Teemun siinä 10-0. Mutta Teemukin tiesi aika hyvin.
Kiva kun ylimieliset mielensäpahoittajat tuli pilaamaan hauskan illan!
Oi et oon iloinen Teemun voitosta !
🎵🎶 💪💜 Hyvä Teemu!👏