FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu nyt oli voimakkaampi kuin Taina, taidossakin tarvittiin voimaa. Eli kaksi lajia oli Teemun puolella. Epäreilua.
Ja luuletko, että entisellä keihäänheittäjällä ei ole voimaa... Sahauksessa ei pelkkä voima ratkaise, täytyy osata sahata suoraan ettei saha jää jumiin.
Joo paljon oli voimaa ku ne naulatki lenteli ihan miten sattuu. Teemu ehti jopa pitää huili tauon.
Taina hosui, siksi naulat lenteli. Ja naisen tyyliin alkoi lyödä ensin liian varovasti. Mutta aivan mahtava juttu oli tuo Teemun voitto.
Jäikö Pauliina kokonaan pois pelistä koska luovutti?
Taina ei saanut samanlaista raivoa päälle kuin mitä Sanna Mämmillä oli kaksintaistelussa.
No nyt tää sitten loppui. Kahdesta pahasta vähemmän paha voitti. Kiitos keskusteluista. Äsken valitin "vitseistä", mutta jotkut niistä oli kyllä oikein oivaltavia. Niitä vaan tuli liikaa peräjälkeen ja alkoivat toistaa itseään.. Pahoittelen, jos pilasin roolikommenttien fiilikset, teitä taisi olla siellä useampi suoltaja kuin yksi.
Täällä oli joku kirjoitus jo aikaa sitten, jossa joku ihmetteli kun Teemun hoki sitä että 35 vuotis hääpäivä ja luki siinä jotain muutakin mutta siihen oli vastattu että Teemu tarvitsee sitä tietoa vielä. Kukahan mahtoi olla kirjoittanut tuon vastauksen? Olen etsinyt sitä kirjoitusta täältä mutten löytänyt, mutta varmasti sellainen oli kun luin sen miehellenikin ja ajateltiin jo silloin että sillä kysymykselläkö Teemu voittaa ja niinhän kävi.
Tauski kirjoitti:
Siis mä tulin takas eikä Pauliina näy? Olen hyvin pettynyt.
Eipä näy kun myö ollaan "saunomassa"
Vierailija kirjoitti:
No nyt tää sitten loppui. Kahdesta pahasta vähemmän paha voitti. Kiitos keskusteluista. Äsken valitin "vitseistä", mutta jotkut niistä oli kyllä oikein oivaltavia. Niitä vaan tuli liikaa peräjälkeen ja alkoivat toistaa itseään.. Pahoittelen, jos pilasin roolikommenttien fiilikset, teitä taisi olla siellä useampi suoltaja kuin yksi.
Kiitos💕
Että ärsyttää, olisin pärjännyt siinä naulomisessa! Kieroilijat finaalissa, niin vit uttaa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joku kirjoitus jo aikaa sitten, jossa joku ihmetteli kun Teemun hoki sitä että 35 vuotis hääpäivä ja luki siinä jotain muutakin mutta siihen oli vastattu että Teemu tarvitsee sitä tietoa vielä. Kukahan mahtoi olla kirjoittanut tuon vastauksen? Olen etsinyt sitä kirjoitusta täältä mutten löytänyt, mutta varmasti sellainen oli kun luin sen miehellenikin ja ajateltiin jo silloin että sillä kysymykselläkö Teemu voittaa ja niinhän kävi.
Teemu ei ole tyhmä. Pystyy erottamaan, mikä voi olla tärkeää ja mikä ei. Itsekin hoksasin heti siinä häiden aikana, että tuossa on sellainen "knoppitieto", mille on varmasti käyttöä jatkossa. Teemu on yllättävän analyyttinen ja hyvä jäsentelemään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tauski kirjoitti:
Siis mä tulin takas eikä Pauliina näy? Olen hyvin pettynyt.
Eipä näy kun myö ollaan "saunomassa"
Mitä hel ve ttiä!?
Tässä koko tuotantoryhmä ja kilpailijat loppupotretissa.
https://www.facebook.com/hakkilantila/photos/a.10154722886924061/101597…
Siis voittiko se lätsä? Voihan v. Tämän kauden Farmi Suomi oli kyllä huono lähes masentava. Onneksi kuitenkin oli mukana joitakin ihania kisaajia mukana, että sain pientä valopilkkua siihen ajanhukkaan, jonka kulutin ohjelman seuraamiseen. Ehkä joskus katson myös tuon finaalin, kun toivun pettymyksestä.
En tykännyt, että tänä vuonna oli niin paljon tuota juonittelua. Tai ehkä sitä näytettiin enemmän kuin ennen. Mutta Teemun voitosta olen tosi iloinen, on jotenkin niin sympaattinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu ei ole tyhmä. Pystyy erottamaan, mikä voi olla tärkeää ja mikä ei. Itsekin hoksasin heti siinä häiden aikana, että tuossa on sellainen "knoppitieto", mille on varmasti käyttöä jatkossa. Teemu on yllättävän analyyttinen ja hyvä jäsentelemään asioita.
Ei tässä nyt Teemun tyhmyydestä tai viisaudesta ollut kyse vaan siitä että ihmetyttää kuka kirjoitti tuon vastauksen.
Olisin toivonut Gogin voittavan.
Molemmat finalistit oli ällöjä.
Ällötys voitti. Kyttä oli tyhmä.
Shirly, Teemu, kuka seuraavaksi?
Mutta mihin jäi Pauliina? Edes ääntä ei ollut mukana suoraan finaaliin pääsyn äänestyksessä, toisin kuin Christalin ääni, vaikka hänkään ei ollut paikalla.