FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä nämä kilpailijoiden "omat" kommentit🤭, hyvää huumoria
Voi luoja! Voisko tää yks "vitsailija" luoda oman uuden keskustelun, jossa sais vapaasti yksinään julkaista näitä "hauskuuksiaan". Aika tylsää lukea yhden tyypin samanlaista vitsiä toisensa perään.. tän ideana on olla keskustelupalsta.
Eli Taina voi viedä koko pelin voittamalla vain yhden erän?
Jaa, ihan ku Salkkari ketjussakin. Eli tullaan ylimielisenä sanoilemaan mitä muut saa kirjottaa.
Vitsaluikin on yksi keskustelun muoto. Jos ei kiinnosta, voi hypätä tiettyjen viestien yli.
Lol jollai meni vähän tunteisiin. Ei lainkaan huumorintajua. Kaikki hauska aina kielletään. Haluttiin vaan porukalla tuoda iloa jos vaikka sattuu jollain olemaan ankea ilta. Mut ei sitte, tehään niinku toi yks diktaattori haluaa. Hei hei!
Ei minuakaan kaikkien kommentit peruskeskustelussakaan kiinnosta. Jätän ne huomiotta enkä ala valittamaan että "älä puhu tästä".
No joidenkin mielestä se on hauskaa. Jos se on jostain tylsää niin voi voi, sä et voi muiden kirjoitteluista päättää. Jokaisella on oikeus kirjoitella. Ei tarvi lukea vitsejä jos ei kiinnosta
Ylimielinen tuli sitten pilaamaan meidän fiiliksen.
Toi sahaus on kyllä vähän hämäävä, ku enemmän se voimalta vaikuttaa. Vai tuleeko taito sahaus tekniikasta?
Antakaa mun keskittyä! Lopettakaa se valittaminen!
Vierailija kirjoitti:
Toi sahaus on kyllä vähän hämäävä, ku enemmän se voimalta vaikuttaa. Vai tuleeko taito sahaus tekniikasta?
Sahaus vaatii tekniikkaa, ettei saha jää jumiin pölkkyyn.
Halutaanko tännekin vitsien sijaan ilmiantaja ja monistaja spämmääjä joka tukkii koko ketjun?
Jos mä oisin tos kaksintaistelus, niin käskisin mun viettelemäni helpon miehen antaa aina jotain merkkei oikeasta vastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tos kaksintaistelus, niin käskisin mun viettelemäni helpon miehen antaa aina jotain merkkei oikeasta vastuksesta.
Eveliina
Täh? Tota finaalia on manipuloitu!
No siis mähän tiesin et mä voitan! Ei noi muut vaan mahtanu mitään! Taitaa pappa olla ylpeä musta!
Nyt kyllä väärä voitti! Naisvihaa!
Loistavaa, että Teemu voitti! Olen sitä toivonut koko ajan. Ja piste Iin päälle, että kisa ratkesi tuohon kysymykseen, jota tietoa Teemu painotti hääjaksossa. Tulipa hyvä mieli, hieno finaali!
En ole itserakas mutta ihmettelen että miksi minua ei valittu finaaliin vaan Taina. Taina taisi paremmin saada manipuloitua, hyvät näyttelijän lahjat.