Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
2341/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmin ehdoton valopilkku on CHRISTAL 🌟.

Hänellä on loistavat puheenlahjat ja sana on hallussa. Kaikesta näkyy että on monilahjakkuus.

Osaa muuttaa kaiken sanoiksi ja tunteiksi.

Muut ovat sanattomia. Jurpukoita.

Christal on ainoa joka ON OIKEUDENMUKAINEN !

Rehti ja aina valmis keskustelemaan . Ja myös hauskin tyyppi koko porukasta !

Toivon todella että hän saisi olla vielä pitkään farmilla.

Vierailija
2342/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon väkivallalla uhkailee toi Henny

Huomaa et osa ole seurannut häntä somessa ollenkaan. Ei tuo ole mitään uhkailua. Heidän piireissä normi läppää.

Normi läppää ei ole olemassakaan, ei missään piireissä. Sanat ovat niinkuin ne sanotaan, eli uhkailu on uhkailua.

Henny vain uhkaili, mutta Tauski on jo toteuttanut nyrkillä huitomiset.  Säälittävä papparainen, huhhuh.

Kummallista kutsua alle kuusikymppistä miestä papparaiseksi.

Asenne, mieli ja elämäntyyli tekevät hänestä papparaisen. Ei niinkään ulkonäkö tai ikä.

Minusta kyllä on todella vanhan näköinenkin :D  Se on kait niin että jos on itse 70 niin silloin 60-vuotiaat näyttävät 'nuorilta'? Muistan kun olin 25-vuotias ja työkaveri täytti 35 vuotta pidin häntä aivan järjettömän vanhana ja säälin häntä oikeasti :D  

Muistan itsekin, että pidin 30-vuotiaita todella vanhoina ollessani itse 2-kymppinen. Vuosien jälkeen ymmärsin, kuinka väärässä olin ollut. Ehkä sinäkin ymmärrät tämän vielä joskus… Nykyajan 6-kymppisetkin ovat todella nuorekkaita.

En lähtisi yleistämään 6-kymppisten nuorekkuutta. Tunnen kuusikymppisiä, jotka ovat pystyneet esimerkiksi välttämään tietokoneen ja älypuhelimien käytön lähes täysin. Sitten on kuusikymppisiä, jotka ovat täysin perillä laitteista ja muista "nykyajan hömpötyksistä".  Jotkut jämähtää ja joillain riittää energiaa uudistua ja opetella uutta vielä eläkkeelle asti ja sen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on loistavat puheenlahjat ja sana on hallussa. Kaikesta näkyy että on monilahjakkuus.

Eikös tämä kaveeraa sen eläintenrääkkäjä/meikkitaitelijan kanssa. 

Vierailija
2344/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pidän Christalista, vaikka välillä saa mussa suurtakin myötähäpeää aikaan. Toisaalta pystyn silloinkin samaistumaan häneen vahvasti :D   Christal tosiaan tuo maustetta mukaan ja hänen ajattelunsa on ennen kaikkea luovaa ja se näkyy ulosannissa. Siinä mielessä en pidä Christalia täysin loistavana puhujana tai sana hallussa olevana, koska välillä häneltä puuttuu tiettyjä suodattimia tai ei ihan täysin osaa "lukea huonetta" vaikka tekeekin tarkkoja havaintoja ympäristöstään.  Sellainen luonnonlapsi tyyppi, jota joko inhotaan tai rakastetaan.  Veikkaan, että Christalia ymmärtää heikkoimmin ihmiset, jotka ovat tosi kovia eli ei yhtään herkkiä ja samoin sellaiset, jotka enemmän toimivat kuin ajattelevat. Pohdiskelijatyypit voivat nähdä Christalin vahvuudet parhaiten.

Jopas tuli analyysia.

Vierailija
2345/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa vastenmielinen tapaus tuo kokki Herlevi. Äärettömän raskas. Toivottavasti putoaa mahdollisimman pian.

Olispa ihana saada Herlevin ruokaa joka päivä

Olisko yhtä ihanaa näyttää samanlaiselta syöttöporsaalta?

Vierailija
2346/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snow saisi häipyä. Mulle tuli niin hirvee inho  Snowia  kohtaan, kun se kymppitonnissa ja onnenpyörässä oli naisten vaatteissa ja juuri sen hirveän pukeutumisen vuoksi en voinut katsoa noita  noita ohjelmia.

Joskus  tykkäsin niin noista kyseisistä ohjelmista ja katsoin joka ohjelman. 

Mutta kun Cristal oli helyin ja kaikin mahdollisin naisten vaattein ym.  koristautunut, 

mulle tuli niin syvä inho tuota miestä kohtaan, että en ohjelmia voinut katsoa.  

Eikä se inho ole pois kadonnut.

Hyvä ja hauska juontajahan Cristal on. Vaikuttaa olevan kiva tyyppi myös työn ulkopuolella.

Mulle Cristal näyttäytyy täydellisenä k*sipäänä. Vaikeaa tekee katsoa häntä tuolla farmilla. Kaikki mitä hän tekee tai sanoo ovat ristiriidassa sen kanssa mitä minä käsitän kohteliaaksi käytökseksi tai kunnioittamiseksi muita ihmisiä kohtaan

Ehkä kannattaa laajentaa sitä käsityskykyä?  Mielestäni Christal on hyväntahtoinen, mutta ei ihan hallitse itseään normien mukaisesti.  Mielestäni tuomitsevuutesi on aika ajattelematonta, mutta se varmaan kuuluu luonteeseesi olla jyrkkärajainen ja ajatella asioita usein mustavalkoisesti?

Vierailija
2347/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kristalli putoaisi pian ja ottaisi Pauliinan mukaansa.

Vierailija
2348/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ohjelma noin konseptina mutta ai että kun ärsyttää, kun ohjelma-aika menee juonimiseen, ruotimiseen "kuka teki mitä ja kuka ei tehnyt mitään". Eli suoraansanottuna paskanpuhumiseen sen farmielämän sijasta. Loput ajasta sitten hieman rakennellaan... Olisi kiva nähdä enemmän sitä "maatilan arkea" ja varsinkin eläinten hoitoa. Odotin lauantaina jo, että olisi tullut jotain toimintaa kun saivat hevoset mutta ehei. Kovasti puhuivat, että hevosilta pitää putsata kaviot jne. Mitään ei kuitenkaan näytetty. Pari kertaa ollut lehmien lypsyä ja ankkoja ovat jahdanneet, muuten ollut aika vähäistä eläinten kanssa puuhastelu ja ylipäätään perinteiset farmityöt. 

Myös minä haluaisin nähdä enemmän sitä maatilan arkea eikä sitä ja tätä henkilöä puskassa juonimassa jonkun kanssa. 

Vierailija
2349/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snow saisi häipyä. Mulle tuli niin hirvee inho  Snowia  kohtaan, kun se kymppitonnissa ja onnenpyörässä oli naisten vaatteissa ja juuri sen hirveän pukeutumisen vuoksi en voinut katsoa noita  noita ohjelmia.

Mutta kun Cristal oli helyin ja kaikin mahdollisin naisten vaattein ym.  koristautunut, 

Hyvä ja hauska juontajahan Cristal on. Vaikuttaa olevan kiva tyyppi myös työn ulkopuolella.

Mulle Cristal näyttäytyy täydellisenä k*sipäänä. Vaikeaa tekee katsoa häntä tuolla farmilla. Kaikki mitä hän tekee tai sanoo ovat ristiriidassa sen kanssa mitä minä käsitän kohteliaaksi käytökseksi tai kunnioittamiseksi muita ihmisiä kohtaan

Aika samanlaiset ajatukset Cristalista. Lisäksi on valtavan raskas ihminen, koko ajan höpöttämässä.  Pilaa jokaisen ohjelman, jossa on mukana.

Vierailija
2350/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen toivonut ohjelmalta entisajan välineisiin tutustumista ja niiden käyttöä, eläinten hoitoa, kasvimaalla puuhastelua ym. maatilan töitä esiin enemmän! Eka ja tokakin kausi olivat sen suhteen parempia. Nyt on vain pelkkiä öykkäreitä ja juonittelua. Ei tämä ole mikään selviytyjät (vrt. Teemu, kristian jne) jossa juonitaan ja liittoudutaan. Tulee vaan paska fiilis katsoa, kun porukka asuu liian tiiviisti toisiaan kyräillen.

Tämä olisi voinut olla hyvän mielen ohjelma, rennolla asenteella, kesämielellä.

Vierailija
2351/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliinaa ei kiinnosta oikein mikään homma. Kovasti kehuu tekevänsä, mutta ne on vain puheita. 

Laittoihan se kukkasia veitsien ja haarukoiden väliin

Vierailija
2352/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika samanlaiset ajatukset Cristalista. Lisäksi on valtavan raskas ihminen, koko ajan höpöttämässä.  Pilaa jokaisen ohjelman, jossa on mukana.

Voi vaan arvata, minkä buustauksen se saa tosta voitosta Juhanaa vastaan! Ällöttävä minä minä minä -höpöttäjä.

Vierailija
2353/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo poika homoseksuaali?

Vierailija
2354/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christal on koko tämän kertaisen Farmin ehdoton suosikki.

Valoisa, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja hauska !

Siis Paras 🤩

Vierailija
2355/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Paras 🤩

Moi Hannu!

Vierailija
2356/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristall: minä, minusta, minuun, minulla, minulta, minulle jne.

Vierailija
2357/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo poika homoseksuaali?

Täh?! Tuon kohdalla tutka huutaa kyllä yhtä soittoa..

Vierailija
2358/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Paras 🤩

Mikä Christal? Sano Tapsa vaan, sen sen paremmin tunnistaa. Ja taiteilijanimikin on Cristal, ilman hoota.

Ja kaikkea kanssa. Yksi pahimmista valittajista tässäkin ohjelmassa. 

Vierailija
2359/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal on niin valoisa ja oikeudenmukainen että valittaa jopa valmiista ruoasta mikä hänen nenän eteen kannetaan. Hän kun haluaisi vaan syödä tavallista puuroa, eikä mitään mikä vähänkään maistuu joltain. 

Vierailija
2360/4667 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Paras 🤩

Moi Hannu!

Eiku, öööhh, siis Tapio piti sanomani.

Ketju on lukittu.