FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Tauskista sai ohjelman myötä paljon paremman kuvan kuin hänen julkisuutensa on luonut. Lähti fiksusti ja vielä kehui kanssakilpailijoitaan.
Hölmön vaikutuksen sain.
Aikuiselle ihmiselle pitää sanoa monta krt tiskaa puuroastia ja jättää tiskaamatta.
Hennyn otti pudotuskilpailuun, kun itse ei tehnyt sovittuja askareitaan ja puhui ikävästi.
Ei mitään hyvää käytöstä hänessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kukaan ei raaski haastaa Cristalia.
No Helmenkalastajahan haastaa ja häviää sille.
Se oli ihan parasta!!!
Helmenkalastaja piti ehkä Cristalia liian helppona.
Oli jännittävä kisa. Hyvä kun C kokosi vielä itsensä ja voitti.
Ikävä huomio la jaksosta. Hävetti miesten puolesta, miten rumasti he puhuivat /vähättelivät kippakumppani Pauliinaa. Hänet oli usein kuvattu sisätiloissa missä teki raskasta työtä eli käsityönä työsti jyvistä jauhoa. Jauhoja työstävä oli helppo jättää huomiotta kun hän työskenteli ns. poissa silmistä, siellä muiden katseilta piilossa neljän seinän sisällä. Jauhojen määrääkin (2-lusikallista) vähäteltiin vaikka niistä oli tehty myös lettuja jotka oletan, että maistuivat jokaiselle farmilaiselle. Vaikka Herlevi on loistava kokki, niin ei hänkään kykenisi 2-lusikan jauhomäärällä mitään lettuja loihtimaan. Miksei kukaan puolustanut Pauliinaa? Olenko väärässä jos uskon, että tavisporukka olisi reilumpia toisiaan kohtaan. Nyt kilpailussa tulee esille tuo minä, minä, minä itte olen paras fiilis.
Pauliina ei tainnut saada miehiltä yhtään kannustusta kun ilmoittautui vapaaehtoiseksi rakentamaan kasvihuonetta. Pelkkää vähättelyä. Katsojana mulle merkitsee eniten juurikin se yhteishenki ja yhdessä tekeminen, osaavampi neuvoo. Jokainen käsipari on tarpeen, mutta miehet antoivat ymmärtää, että Pauliina on ihan turha ja siten vain tiellä ja työnkulun kannalta hidaste. Toivottavasti miehet osaavat hävetä, ehkä pahoitella, edes jälkikäteen kun näkevät nolon käytöksensä Farmi-ohjelmassa joka näytetään kaikille katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä huomio la jaksosta. Hävetti miesten puolesta, miten rumasti he puhuivat /vähättelivät kippakumppani Pauliinaa. Hänet oli usein kuvattu sisätiloissa missä teki raskasta työtä eli käsityönä työsti jyvistä jauhoa. Jauhoja työstävä oli helppo jättää huomiotta kun hän työskenteli ns. poissa silmistä, siellä muiden katseilta piilossa neljän seinän sisällä. Jauhojen määrääkin (2-lusikallista) vähäteltiin vaikka niistä oli tehty myös lettuja jotka oletan, että maistuivat jokaiselle farmilaiselle. Vaikka Herlevi on loistava kokki, niin ei hänkään kykenisi 2-lusikan jauhomäärällä mitään lettuja loihtimaan. Miksei kukaan puolustanut Pauliinaa? Olenko väärässä jos uskon, että tavisporukka olisi reilumpia toisiaan kohtaan. Nyt kilpailussa tulee esille tuo minä, minä, minä itte olen paras fiilis.
Pauliina ei tainnut saada miehiltä yhtään kannustusta kun ilmoittautui vapaaehtoiseksi rakentamaan kasvihuonetta. Pelkkää vähättelyä. Katsojana mulle merkitsee eniten juurikin se yhteishenki ja yhdessä tekeminen, osaavampi neuvoo. Jokainen käsipari on tarpeen, mutta miehet antoivat ymmärtää, että Pauliina on ihan turha ja siten vain tiellä ja työnkulun kannalta hidaste. Toivottavasti miehet osaavat hävetä, ehkä pahoitella, edes jälkikäteen kun näkevät nolon käytöksensä Farmi-ohjelmassa joka näytetään kaikille katsojille.
Pauliina jauhoi jauhoja kun piti tehdä farmin töitä. Niitä jauhoja ei tarvittu yhtään mihinkään vaan Pauliina halusi lusmuilla varsinaisista hommista tekemällä jauhoja yksin tuvassa.
Pauliinaa ei kiinnosta oikein mikään homma. Kovasti kehuu tekevänsä, mutta ne on vain puheita.
Snow saisi häipyä. Mulle tuli niin hirvee inho Snowia kohtaan, kun se kymppitonnissa ja onnenpyörässä oli naisten vaatteissa ja juuri sen hirveän pukeutumisen vuoksi en voinut katsoa noita noita ohjelmia.
Joskus tykkäsin niin noista kyseisistä ohjelmista ja katsoin joka ohjelman.
Mutta kun Cristal oli helyin ja kaikin mahdollisin naisten vaattein ym. koristautunut,
mulle tuli niin syvä inho tuota miestä kohtaan, että en ohjelmia voinut katsoa.
Eikä se inho ole pois kadonnut.
Vielä en ole huomannut että Sani haukkuisi muita , ihan kivan oloinen . Toisaalta harmi että Tauski tippui , toi eloa kanssa eläjiin .
Gogi valittaa melkein kaikesta. Arvostelee joskus aiheestakin. Vaikuttaa pitkävihaiselta ja kaunaiselta tyypiltä. Hän myös samaten kun kaikki muutkin ovat mulle täysin tuntemattomia ihmisiä, vaikka joidenkin julkisuudessa työnsä takia olevien ulkonäkö on "tuttu" niin enhän minä silti heitä tunne. Alussa tykkäsin tyypistä, mutta nyt en oikein tiedä tykkäänkö yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä mitkään kaikkein onnistuneimmat hattuvalinnat Teemulla ja Kristianilla
Niinpä. Voisivat ens kerralla hankkia hattunsa aikuisten osastolta
Vierailija kirjoitti:
Snow saisi häipyä. Mulle tuli niin hirvee inho Snowia kohtaan, kun se kymppitonnissa ja onnenpyörässä oli naisten vaatteissa ja juuri sen hirveän pukeutumisen vuoksi en voinut katsoa noita noita ohjelmia.
Mutta kun Cristal oli helyin ja kaikin mahdollisin naisten vaattein ym. koristautunut,
Hyvä ja hauska juontajahan Cristal on. Vaikuttaa olevan kiva tyyppi myös työn ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Gogi valittaa melkein kaikesta. Arvostelee joskus aiheestakin. Vaikuttaa pitkävihaiselta ja kaunaiselta tyypiltä. Hän myös samaten kun kaikki muutkin ovat mulle täysin tuntemattomia ihmisiä, vaikka joidenkin julkisuudessa työnsä takia olevien ulkonäkö on "tuttu" niin enhän minä silti heitä tunne. Alussa tykkäsin tyypistä, mutta nyt en oikein tiedä tykkäänkö yhtään.
Minusta Gogi on hyvä tyyppi. Mukava, muttei mikään tahdoton lapanen.
Hyvä ohjelma noin konseptina mutta ai että kun ärsyttää, kun ohjelma-aika menee juonimiseen, ruotimiseen "kuka teki mitä ja kuka ei tehnyt mitään". Eli suoraansanottuna paskanpuhumiseen sen farmielämän sijasta. Loput ajasta sitten hieman rakennellaan... Olisi kiva nähdä enemmän sitä "maatilan arkea" ja varsinkin eläinten hoitoa. Odotin lauantaina jo, että olisi tullut jotain toimintaa kun saivat hevoset mutta ehei. Kovasti puhuivat, että hevosilta pitää putsata kaviot jne. Mitään ei kuitenkaan näytetty. Pari kertaa ollut lehmien lypsyä ja ankkoja ovat jahdanneet, muuten ollut aika vähäistä eläinten kanssa puuhastelu ja ylipäätään perinteiset farmityöt.
Ei kai nyt kuka tahansa voi hypätä oudon hevosen kavioita putsaamaan ja hevosta kengittämään. Sehän olisi jo hengenvaarallista. Samoin on lypsämisen laita, lehmä hermostuu ja säyseänäkin voi potkaista, jos joku menee rakennekynsin lypsämään.
Nyt on mukana kokki, joka hallitsee kokkaamisen ja osaa käyttää yrttejäkin hyväksi. Samaan malliin voisi olla yksi henkilö joka hallitsisi eläintenhoidon. Eivät lampaat, hevoset ja lehmät ole mitään paijattavia sylikoiria.
Marjat, kalastus ja omenasato sentään alytään käyttää hyödyksi.
Atte oli ilmansuunnissaan oikeassa, mutta pitikö alkaa viisastelemaan. Gogi on ottanut pellen roolin, ihan hauska kuunnella ja katsella. Cristal tuottaa pelkkää kärsimystä, on kai pakollinen joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on onneton häslääjä, jolla ei ole todellisuudentajua maatilan töissä. Kun pitäisi kattaa pöytä, alkaa keräämään kukkia; alkaisi kasvihuoneen tekoon sillä perusteella, että tykkää kasvihuoneista jne. Varmaan ihan taitava ihminen omalla alallaan, muttei käytännön töissä. Näkihän sen jo tuossa ohjelmassa aiemminkin, kun hän "rakensi", suurin tulos siitä oli likaiset kädet, joita hän alkoi parkua ja valittaa. Kyllä miehet tekivät oikean ratkaisun, kun eivät päästäneet häntä kasvihuoneen suunnitteluun/rakentamiseen. Ei uskalla edes ajatella, millainen luomus kasvihuoneesta olisi syntynyt Pauliinan kättentaidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja hauska juontajahan Cristal on. Vaikuttaa olevan kiva tyyppi myös työn ulkopuolella.
Minulle tuli yllätyksenä Cristalin koulutustausta ja se, että hän on myös kirjailija. Pisteet nousivat entisestään, se hänen pukeutuminen ja tyylihän on vain ulkoista, joka oikeastaan on vain piristävää vaihtelua jäykkiin juontajiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kuka tahansa voi hypätä oudon hevosen kavioita putsaamaan ja hevosta kengittämään. Sehän olisi jo hengenvaarallista. Samoin on lypsämisen laita, lehmä hermostuu ja säyseänäkin voi potkaista, jos joku menee rakennekynsin lypsämään.
Nyt on mukana kokki, joka hallitsee kokkaamisen ja osaa käyttää yrttejäkin hyväksi. Samaan malliin voisi olla yksi henkilö joka hallitsisi eläintenhoidon. Eivät lampaat, hevoset ja lehmät ole mitään paijattavia sylikoiria.
Marjat, kalastus ja omenasato sentään alytään käyttää hyödyksi.
Atte oli ilmansuunnissaan oikeassa, mutta pitikö alkaa viisastelemaan. Gogi on ottanut pellen roolin, ihan hauska kuunnella ja katsella. Cristal tuottaa pelkkää kärsimystä, on kai pakollinen joka ohjelmassa.
Jos tietämys on viisastelua nii fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle Cristal näyttäytyy täydellisenä k*sipäänä. Vaikeaa tekee katsoa häntä tuolla farmilla. Kaikki mitä hän tekee tai sanoo ovat ristiriidassa sen kanssa mitä minä käsitän kohteliaaksi käytökseksi tai kunnioittamiseksi muita ihmisiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiva tyyppi omalle lähipiirilleen, muille ilkeä. Myös työn ulkopuolella.
Olispa ihana saada Herlevin ruokaa joka päivä