Kuinka pitkä on ollut tähän asti pisin parisuhteesi?
Mihin se lopulta päättyi ja kauanko sinulla kesti toipua eron tuomasta surusta?
Kommentit (126)
Jostain syystä kumittelee 7vuotta kaikessa elämässäni,myös pari suhteissa!
23 v, 3 pv sitten laitettiin ero vireille. "Erilleen kasvaminen". Kunnioituksen puute puolin ja toisin.
Mietin samaa, että millaistahan tämä tulee olemaan. Nyt sekavat tunteet.
Reilu 8 vuotta, josta ensimmäiset puolitoista vuotta seurusteltiin, kunnes kumppani jätti, jatkoin elämääni vaikka pahalta tuntui ja kun kuuli mulla olevan uusi mies, olinkin pettäjä ja oltiin oltu vain tauolla. Siitä 6 ja puoli vuotta oltiin olevinaan yhdessä, toisella oli haku päällä jatkuvasti mutta koska ei saanut tehtyä aloitetta kenenkään tarpeeksi kiinnostavan, hyvännäköisen ja tasoisensa naisen kanssa (alaston suomesta siis tasoistaan seuraa etsi, kun pokka livenä riittänyt) tai homma kaatui nopeasti, tyytyi minuun. Oli hyväksikäyttöä molemmin puolin, kun itse en uskonut löytäväni ketään, joka haluaisi oikean suhteen kanssani tai pystyväni itse yhtään vakavampaan. Kunnes tapasin nykyisen mieheni ja suhde oli muutamassa viikossa vakavampi ja syvempi ja nyt takana reilu 6 vuotta. Olin aika pitkään katkera entiselle ja myös itselleni, mutta ilman sitä huonoa aikaa ei olisi tapahtunut hyviä asioita.
2v 7kk. Oltiin kasvettu erilleen ja ero oli oikea päätös. Noin kk meni toipumisessa ja nyt olen onnellisesti uudessa suhteessa (6kk tuli just tällä viikolla täyteen). :)
Vierailija kirjoitti:
52 v ja jatkuu yhä.😃
Sama taalla! Kun valitsee kerran kunnolla ei tarvitse olla vahan valia vaihtamassa.
Tänä vuonna tulee 25 vuotta täyteen.
Seitsemän vuotta, kaksi kuukautta ja muutama päivä päälle. Suhde jatkuu edelleen, olemme naimisissa.
Kesällä tulee 34 vuotta.
N53 ja M53
29 vuotta, päättyi mieheni äkilliseen kuolemaan. Hyvä suhde oli loppuu asti, olisi jatkunut yhä jos ei näin olisi käynyt.
6 vuotta. Erosta kesti toipua 2 vuotta. Edelleen mietin suhdetta, mutta en samalla tavalla sure enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 v ja jatkuu yhä.😃
Sama taalla! Kun valitsee kerran kunnolla ei tarvitse olla vahan valia vaihtamassa.
Hieno, että teillä kahdella on takana pitkät parisuhteet. On vain jotenkin ärsyttävä tuo sun asenne, niin ylimielistä. Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että löytyy heti se kumppani jonka kanssa on loppuelämän. Puoliso voi myös menehtyä nuorena.
17 vuotta, mies löysi uuden. Erosta toipumiseen meni ehkä 2-3 vuotta, mutta uutta suhdetta en ole sen jälkeen halunnut.
15v tähän asti ollaan oltu yhdessä. N35v
Syksyllä tulee 30 vuotta, on ollut ala- ja ylämäkeä enemmän kuin tarpeeksi, mutta edelleen yhdessä jatketaan.
30 vuotta. Päättyi miehen sivusuhteeseen. Tästä on nyt kolme vuotta enkä täysin ole toipunut vieläkään.
26 vuotta, huhtikuun lopussa 15-vuotishääpäivä.
N41