Kuinka pitkä on ollut tähän asti pisin parisuhteesi?
Mihin se lopulta päättyi ja kauanko sinulla kesti toipua eron tuomasta surusta?
Kommentit (126)
Toukokuussa tulee 30 vuotta täyteen.
1.6 tulee 25v ja jatkuu
Edellinen 14v ja helppo ero
Pari kuukautta. Olin silloin 18, poikakaveri 19. Haukkui mua jatkuvasti rumaksi ja lihavaksi, vaikken tod ollut. Olen siitä asti pysytellyt yksin. :D
Tänä vuonna tulee 20 vuotta täyteen. Ei siis ole päättynyt.
Te olette tylsiä. Ei edes mitään muhevia erotarinoita.
23 vuotta, ei ole päättynyt toistaiseksi. N50
Tällä hetkellä menossa. On kestänyt 3 vuotta, 9 kuukautta ja 3 viikkoa. On myöskin ainoa parisuhteeni.
Ensivuonna tulee 30v täyteen.
N45
Tuli juuri neljä vuotta täyteen, eikä ole vielä päättynyt. Tämä on minun pisin parisuhteeni ja kumppanini lyhyin :)
30 vuotta.
Ei oke päättynyt vielä.
3,5 vuotta, eikä vielä loppua näy. Tämä on myös ensimmäinen oikea suhteeni. Olen 24-vuotias.
Piti ihan miettiä... 3,5 vuotta. Se on vähän, mutta hyvällä tavalla se tuntuu ikuisuudelta, eli jatkuu edelleen.
En ole koskaan ollut parisuhteessa, kerran olen tapaillut yhtä miestä ja se juttu kesti tasan 4kk. Homma loppu siihen, kun ei siitä tullut mitään, haaskasin vain miehen aikaa. En tajunnut sitä silloin. Onneksi nyt olen viisaampi enkä ole toistanut virhettäni - tosin, eipä ole ollut kysyntääkään. 😄
1 h 15 min. En ole toipunut vieläkään vaikka siitä on jo yli 20 vuotta.
20 v, miehen sivusuhteeseen, pahin aika kesti 1,5 v, kolmessa vuodessa aika kuivilla, mutta viidenkin vuoden jälkeen saattoi tulla ohimennen suru.
49 vuotta ja jatkuu.